Stránka 1 z 2

trysky Bosch Sprint 764 vs Fratelli Bosio 764

Napsal: 22 led 2017, 20:25
od Gigygolf
Zdravím mistři, asi už to tu bylo, ale jaký je mezi nimi rozdíl. Až na to, že Bosch se pohybují cenově okolo 2500 kč a Fratelli 8000 kč?
Linknu odkazy
Bosch: https://auto.bazos.cz/inzerat/70187389/ ... nt-764.php
Fratelli: http://www.highperformanceparts.cz/vstr ... kusy.77982

Děkuji za odpovědi, popř. nějaký info k těm Boschům, jestli s nimi má někdo nějaký zkušenosti.

Napsal: 22 led 2017, 20:28
od acryll
porovnavas jablka s hruskami
prve bosch su obyc. sprinty 764
v druhom linku sa jedna o powerplus 764, cize trysky s vyssim prietokom

Napsal: 22 led 2017, 23:04
od TDI tech
Upresnim, Sprint a PowerPlus su obchodne oznacenia firmy Fratelli Bosio. Cislo 764 je cislo dyzy. Cele rozdelenie je na zaciatku sekcie.

Napsal: 22 led 2017, 23:56
od Jarda S.
navíc ty za 2500 na bazoši jsou k ničemu (hm)

Napsal: 23 led 2017, 09:19
od Velký metař
Jarda S. píše:navíc ty za 2500 na bazoši jsou k ničemu (hm)

Myslis ze to jsou " Brazil " ?

Napsal: 23 led 2017, 09:50
od standa123
kupte nový origo FB a máte klid. Navíc nový sprinty uz nestoji tak moc penez, ale hlavne máte jistotu....

Napsal: 23 led 2017, 10:07
od eXi
mám 764 číny za pár korun, jezdím na olej, jednou za měsíc dva je vyndam, vezmu dráťákem na vrtačce a není problém.. nemůžu si na ně stěžovat.. ale jestli chceš 300ps, koupil bych origa (noteeth)

Napsal: 23 led 2017, 10:14
od standa123
eXi píše:mám 764 číny za pár korun, jezdím na olej, jednou za měsíc dva je vyndam, vezmu dráťákem na vrtačce a není problém.. nemůžu si na ně stěžovat.. ale jestli chceš 300ps, koupil bych origa (noteeth)
taky dobrý (noteeth)

Napsal: 23 led 2017, 10:31
od turbo kamna power
Na těch "bosch z bazoše za 2500kč" jsem najel asi 100t. km a OK, ale nikomu je doporučovat nebudu, třeba jsem měl jen štěstí :)

Napsal: 23 led 2017, 10:43
od tomes123456
turbo kamna power píše:Na těch "bosch z bazoše za 2500kč" jsem najel asi 100t. km a OK, ale nikomu je doporučovat nebudu, třeba jsem měl jen štěstí :)
Na jakým turbu? vnt nebo obtok?

Napsal: 23 led 2017, 11:42
od turbo kamna power
tomes123456: na VNT, proč se ptáš? :)

Napsal: 27 led 2017, 22:16
od jouda1
rozdil je v tom ze bosch brazil je cinska triska a fb je italie.fb je kvalita ale brazily jsem montoval nejmin do dvaceti aut a nikdy zadny problem.okta 81kw brazily 764 plus odladeni cca 150ps a jede to super.

Napsal: 28 led 2017, 09:54
od tomes123456
turbo kamna power píše:tomes123456: na VNT, proč se ptáš? :)
Do půl roku zatuhlá regulace v turbu. A né jedno auto, několik. Auto vždy SW upravené na tyto trysky.

A je to pořád dokola, u pár se dalo FB sprint a je klid!

Já ty čínský rozhodně nedoporučuji.

Napsal: 28 led 2017, 11:17
od turbo kamna power
tak se zatuhlou regulací fakt problém nemám (noteeth) (mám je 4 roky, měl jsem je na dvou autech)
ale souhlas, dnes už bych si je asi nekoupil (a rovnou asi začal něčím větším, než 764) :)

Napsal: 28 led 2017, 12:25
od standa123
turbo kamna power píše:tak se zatuhlou regulací fakt problém nemám (noteeth) (mám je 4 roky, měl jsem je na dvou autech)
ale souhlas, dnes už bych si je asi nekoupil (a rovnou asi začal něčím větším, než 764) :)
Souhlasim s tím ze sprinty jsou dost malý a ideál jsou powerplusy, s tema se da jít i k 200ps když je i ostatní hardware.