rozdíl mezi AVF a AWX

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: západ

rozdíl mezi AVF a AWX

Příspěvek od pitrisek »

Chlapi, je nějaký rozdíl mezi těmito motory? Jde o špatný studený starty, dlouho točí , spodek je AWX a hlava z AVF. Hlava po GO sedla vstřiků převložkována vstřiky nastavený na 220 stupnu. Tlaky ok . Děkuji
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4291
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

hlavy na PD jsou stejný (hm)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

jaký je stav tandemového čerpadla?
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

AVF je uz novsi motor Euro3 ma mensie vstreky a 6Q prevodovku
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

AWX je taky Euro3.

Rozdíl je v průběhu točivého momentu. AWX má oříznutou špičku maxima, takže maximum točivého momentu je 285 Nm / 1750-2500 rpm, zatímco AVF má 310 Nm / 1900 rpm.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4291
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

to má kvuli spojce a převodovce, awx má jenom 5q, avf má 6q
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

AVF v Superbu byl pouze s automatem, manuál 6q neexistoval (možná v jiných vozech - Passat apod., to nevím).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

Děkuji všem, tandem už je vyměněn, ale stále špatné studené starty. Napadá mě po nastartovaní a mírném ohřátí se vstřiky srovnají plus mínus kolem nuly, jen druhý je mínus 1. Mě to přijde jako když se musí vytvořit tlak mezi vstřiky a tandemem, divné ale že to blbě chytne i když to zkusím hned po dvou minutách. Jen za studena. čidlo chlazení ukazuje správné hodnoty
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

Marek77 píše:AVF v Superbu byl pouze s automatem, manuál 6q neexistoval (možná v jiných vozech - Passat apod., to nevím).
AVF v Passatu se šestikvaltrm je už od 2001 dokonce i 4motion, ale viděl jsem ho i v Superbu AVF nanualni 6q. Teda jestli to nebylo předělaný,ale byl tam ;)
Každopádně ty motory jsou záměny bez úprav, rozdíl je jen ve spojce.
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

pitrisek píše:Děkuji všem, tandem už je vyměněn, ale stále špatné studené starty. Napadá mě po nastartovaní a mírném ohřátí se vstřiky srovnají plus mínus kolem nuly, jen druhý je mínus 1. Mě to přijde jako když se musí vytvořit tlak mezi vstřiky a tandemem, divné ale že to blbě chytne i když to zkusím hned po dvou minutách. Jen za studena. čidlo chlazení ukazuje správné hodnoty
Jasně že se musí vytvořit tlak mezi tandemem a vstriky, nebo spíš tam musí zůstat.
Měřil jsi tlaky válců ?
Můžou být načté i vstřiky, podle korekce toho moc nepoznáš.
Mel jsem na dílně passata korekce kolem 2,5 všechny čtyři a chytal na brnk necukal a jel jako z praku😀
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2070
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

AVF a AWX měly jiné vstřiky, jestli tam dal někdo hlavu i se vstřikama tak může být problém v tom
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

Jirka. píše:AVF a AWX měly jiné vstřiky, jestli tam dal někdo hlavu i se vstřikama tak může být problém v tom
Máš pravdu že byli jiný čísla ale dali se zaměnit bez úpravy softu
V tom bych problém neviděl.
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

Mame b5.5 tiež. Motor awx ale rj z avf (menil sa) a v -20 tazko startovalo. Vymenili sa zhavice a uz je len -10 a to startuje zatial.. :-D
Cupra TDI
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

tantor-bn píše:Mame b5.5 tiež. Motor awx ale rj z avf (menil sa) a v -20 tazko startovalo. Vymenili sa zhavice a uz je len -10 a to startuje zatial.. :-D
V -20°C těžko startují i nová auta na 5,5 je dobrý ze vůbec nastartovala (rofl)
Jak říkám, vstriky,motory,jednotky jsou záměny.
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

Moja ibiza v -20 štartovala v klude.
Cupra TDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“