Stránka 1 z 1
Peugeot Partner 1,4 55kw 2005 nezohreje sa
Napsal: 01 úno 2017, 12:11
od superb10
zdravim...mam problen s timto motorom
termostat novy uz 3x
pri 68stupnov zacne prepustat do chladica
pri zohrievani mimo auta otvara pri 88st.
zalozim do auta a otvori pri 68st
daky napad?

Napsal: 01 úno 2017, 15:15
od jericho-3
Jak jsi to tak přesně změřil to jeho otevírání v motoru?
Napsal: 01 úno 2017, 15:51
od superb10
podla diagnostiky...
snimac v nadobe v nom teplomer na zavaranie
cize snimac a ukazovatel funguju dobre
Napsal: 02 úno 2017, 08:31
od roman1648
výrobce jakej Vernet ?
já bych to neřešil, zadělej si půlku chladiče a jezdi...jak se oteplí zase to vyndej
Napsal: 02 úno 2017, 09:15
od superb10
to ano ale skus to takto povedat zakaznikovi
tento francuzsky srot ma uz pekne serie
Napsal: 02 úno 2017, 09:16
od superb10
termostat Wahler aj vernet....spravaju sa rovnako tam chyba nie je
Napsal: 02 úno 2017, 09:28
od roman1648
Ty prece nemuzes resit kontruktersky seky...
Napsal: 02 úno 2017, 20:41
od ROMEK
Vlastním Peugot partner 1,4 a mam rovnaký problém že sa teraz v zime zohreje motor tak max. na 70st. Ked vypnem ventilator kurenia tak dosiahnem aj tých 90st. muj nazor je ze sa nedokaze teraz v zime zohriat na 90st teplotu odoberie radiator kurenia. možno by pomohel dekl pod motor ale dalej sem to neriešil. kámoš má berlingo s tuto motorizáciou a má to samé v zime se zapnutým kurenim max.70st. tiež som skušal nový termostat a nepomohlo
Napsal: 03 úno 2017, 07:25
od Ferrari1980
Tak zaujímavé je, že termostat zjavne otvorí už pri cca 70 st...
Tiež toto dokazuje to, že skúška termostatu niekde v hrnci nie je úplne smerodatná, pretože v chladiacom okruhu sa môže správať inak...
Ja si to už nepamätám presne, ale tiež si pamätám, že teplota značne kolísala podľa záťaže a okolotej teploty...mal som to v 306ke.
Treba možno vysvatliť zákazníkovy, že to nei je vada, ale vlastnosť...
Napsal: 03 úno 2017, 14:44
od jericho-3
Důležité je, zda auto topí, pokud ne, tak to lze řešit třeba vloženým termostatem do hadice, který otevírá později. Pokud to topí, tak co se řeší? Dám před chladič krabici tak do půlky a je to..Mě to ukazuje tak 70 , ale krásně to topí, tak to mám na háku, protože v létě je to výhoda. Např. u Opelů se kolikrát rafička sotva hnula , ale auto přesto dobře topilo, tak to nikdo neřešil. Poraď majiteli, ať si koupí novodobý vůz , kde teplotu ovládá ŘJ a ta neustále lže, aby byl majitel spokojen, protože jej považuje za opici..A bude ale mrznout ..a bude spokojen...

Napsal: 03 úno 2017, 19:54
od Ferrari1980
Neverím, že by Pezot nekuril..306ka kúrila už po 200m...Alfa tak po 15 km

Napsal: 04 úno 2017, 12:33
od superb10
ano je pravda ze to kuri dobre..
ale preco otvara termostat uz tak skoro
a naozaj otvara ked chytim plastovy drziak termostatu tak je mierne teply udrzis ruku na nom aj pol hodinu cize nemoze mat v ziadnom pripade ani 80st nie to este 89 ako je vyrazene na termostate
Napsal: 05 úno 2017, 18:26
od jericho-3
Ferrari1980 píše:Neverím, že by Pezot nekuril..306ka kúrila už po 200m...Alfa tak po 15 km

Jakou myslíš? Moje AR 90 topila dobře ..
Jinak termostat uvnitř se chová kolikrát jinak, než člověk očekává... Má tenhle termostat vzadu talířek, /je dvoučinný/ nebo ne?
Napsal: 05 úno 2017, 20:36
od Ferrari1980
Šak v podpise. AR 156 JTD
