Stránka 1 z 1

Schéma hadiček podkladové regulace passat b6 bkc

Napsal: 01 úno 2017, 13:57
od Morbindi
Pánové prosím o pomoc, nemáte někdo schéma podkladové regulace na passat b6 kod bkc? Mám podezření jestli nemám přehozené hadice, hledal jsem ale nenašel jsem nic a s oct2 to zřejmě není shodné. Děkuji

Napsal: 02 úno 2017, 11:38
od roman1648
co myslíš tou podkladovou regulací ??
jednou to napsat blbě v nadpisu budiž ale dvakrát po sobě ?

podtlakovou regulaci čeho přesně ?

Napsal: 02 úno 2017, 22:03
od Morbindi
Přiznávám mohlo by tam být slovo hadiček,pod pojmem schéma podkladové regulace si představuji zapojeni veškerých podtlakových hadiček, od turba, by pasu egr, egr, tlumítko-nádobku, vzduch. filtru, posilovače brzd na sdruženy konektor k bloku magnetického ventilu, děkuji

Napsal: 03 úno 2017, 09:19
od roman1648
Na google je toho tři prdele, etka, nebo někdo se stejným autem a omrkout

https://www.google.cz/search?q=vacuum+p ... D6koBafP0R

Napsal: 24 úno 2017, 17:03
od Morbindi
Nemá někdo dílenskou příručku na passat B6? Koupím, děkuji

Napsal: 24 úno 2017, 19:12
od octaviask
Obrázek

Napsal: 24 úno 2017, 21:39
od Morbindi
Děkuji za schéma, ale už řeším jiný problém a to ten, že s originál zapojením auto absolutně nefunguje, někdo to přeházel a mě to hlava nebere, není to ani ventilem(mám nový), domnívám se jestli není špatná jednotka motoru nebo kabeláž mezi ventilem a ř.j. Proto sháním příručku a schémata. Někdo zapojil turbo na pozici 2 a celé to přeházel a ono to ku podivu i jezdí s vadou toho, že to sem tam padá do nouzáku pro nedosažený tlak a nemá to turbo dobrý náběh, je pozadu. (už jsem tam měl i jiné). Když to zapojím jak to má být, tak se motor ve 3000 míní rozletět jak začne rumplovat.

Napsal: 24 úno 2017, 22:13
od octaviask
treba to zapojit ako ma byt...a potom hladat priciny

Napsal: 25 úno 2017, 12:07
od Morbindi
souhlasím a proto mě to vede dál za ventil na kabeláž nebo ř.j

Napsal: 25 úno 2017, 12:18
od octaviask
skus cez VCDS akčné členy ci ten ventil funguje

Napsal: 25 úno 2017, 12:28
od Morbindi
Ve čtvrtek jsem to chtěl vyzkoušet a rozdrbal se mi kabel k vagu, musím ho opravit a vyzkouším, je divné že na oII se stejným kodem jde regulovaný podtlak do regulace na turbu pořád a na passatu podtlak zhruba ve 3000 zmizí