Spatne studené start VW Bora 1.9 PD 85Kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Spatne studené start VW Bora 1.9 PD 85Kw
Ahojte zdravím vás, vlastním boru r.v. 2001 1.9 PD85 kW+chip, najeto 250tis, auto proběhlo větším servisem a od ty doby špatně startuje za studena, ale pouze první start. Pak chytá na brnk, jak auto stojí přes noc ráno opět první start špatný. Na autě proběhlo .: Go hlavy (ventily, gufirka ventilu, vložkování pro vstriky, srovnani, tlakovani,...) Samozřejmě nové veškeré těsnění (pod hlavou, gumičky +podložky pod vstriky, výfukove, saci, pod tandemové čerpadlo, příruby vody, ventil víko, gufera pod rozvody,...) Nové šálky + nova vacka (odborné usazeno) nové rozvody i s vodní pumpou nastavené na přípravky, nové zhavice + zhavice pro předehřevu vody, zaslepen EGR + vypnutí v jednotce, už jsem vyzkoušel .: Diagnostika nic nepíše, 2X výměna gumiček a podložek pod vstriky, 2X palivový filtr, 2X ventil na palivovém filtru, spetny palivový ventil co je na hadici od filtru k tandemu, zkusil jsem i druhý tandem z auta do startuje na brnk,podávací čerpadlo tlačí cca 3bar, už vážně nevím jak dál děkuji za rady a nápady
-
Velký metař
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 17 led 2017, 15:52
- Bydliště: Jihlava
-
Octavak1.9 96kw
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 100
- Registrován: 31 led 2015, 20:38
Zhavice jsou všechny nový a po testu žhaví krásné, když je pod -10 startují třeba i na 10x než začne pochytavat, tedka když se oteplylo tak se to dá natočit tak na potřetí , baterie je stará cca 4mesice a startér točí jak ďábel , po startu to zní jak když vynechává jeden válec pak se chytne a jede, za jízdy tahne pěkně plynule žádné kuckani ani žádná prodleva jede perfektně, jeyteb jsem zapomel je tam i nová elektroinstalace vstřiku. Zítra zkusím diagnostiku a změřit tlaky nevíte někdo náhodou kolik by tam mělo cca být bar? Mohli by to třeba dělat i vstriky? Že by nějakej netesnil a kapal? Jen taková teorie
-
Octavak1.9 96kw
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 100
- Registrován: 31 led 2015, 20:38
-
Velký metař
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 17 led 2017, 15:52
- Bydliště: Jihlava
No udelej nejdriv tu diagnostiku , jinak se dal nehnes . Vstriky jsou na kanalu 13 a mely byt co nejblize k nule , potom si dej 4kanal a policko 4 ti ukaze synchronizaci vacka a klika , taktez by to melo byt co nejblize k nule .
Potom urcite zmer ty kompresni tlaky na teplem motoru , idealne by mely mit kolem 30 bar , +- 2 bar a valce mezi sebou idealne zadny velky rozdil , kdysi jsem tady vycetl ze tak max rozdil do 4 bar( treba tlaky 32 30 31 28 ) , pak uz je neco spatne a je treba se na valec a pist ktery ma vetsi rozdil tlaku oproti ostanim podivat , mezni hodnota je tusim 19 bar , ale urcite to je uz malo .
Pak asi bych kontaktoval nejakeho elektrikare ktery ma trochu vybaveni , aby ti zmeril klestovym merakem jestli opravdu do tech zhavek jde proud co ma , ze zhavky zhavi nekde na baterce jeste nic neznamena. Klidne muze byt po smrti ta lista na zhavkach
A urcite bych jeste zkusil napruzit kontakty na vstrikovacich
Tohle aspon udelej , nestoji to skoro nic . Pak se muze badat dal .
Potom urcite zmer ty kompresni tlaky na teplem motoru , idealne by mely mit kolem 30 bar , +- 2 bar a valce mezi sebou idealne zadny velky rozdil , kdysi jsem tady vycetl ze tak max rozdil do 4 bar( treba tlaky 32 30 31 28 ) , pak uz je neco spatne a je treba se na valec a pist ktery ma vetsi rozdil tlaku oproti ostanim podivat , mezni hodnota je tusim 19 bar , ale urcite to je uz malo .
Pak asi bych kontaktoval nejakeho elektrikare ktery ma trochu vybaveni , aby ti zmeril klestovym merakem jestli opravdu do tech zhavek jde proud co ma , ze zhavky zhavi nekde na baterce jeste nic neznamena. Klidne muze byt po smrti ta lista na zhavkach
A urcite bych jeste zkusil napruzit kontakty na vstrikovacich
Tohle aspon udelej , nestoji to skoro nic . Pak se muze badat dal .
O1 ASZ 96kw serie
neviem naco cakas, hned v prvom prispevku mas vpodstate vysvetlene co skontrolovat, a to že žhaviče žhavia neznamena, že musia byť funkčné - žhaviaca lišta, prechodovy odpor fajky atď...
zajdi stym radsej kniekomu kto tomu rozumie, napr. odtialto sa ti niekto ponukne ak povies odkial si.
Mne keby niekto spravil takuto "generalku" tak by som mu jebol blok do hlavy.
zajdi stym radsej kniekomu kto tomu rozumie, napr. odtialto sa ti niekto ponukne ak povies odkial si.
Mne keby niekto spravil takuto "generalku" tak by som mu jebol blok do hlavy.
dal jsi tam správné žhaviče ? Existují dva typy žhavičů s rozdílnou délkou žhavíví armatury - v závislosti na typu mororu (datumu jeho výroby). Když se použijí žhaviče s armaturou 20mm místo 25mm, tak je při startu v zimě problém...

VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR-OFF---
MB W211 - E280 CDI 3222cm3 OM648(2005) 130kW/400Nm*self-made chip - 200kW/540Nm* ---EGR-OFF---
-
Octavak1.9 96kw
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 100
- Registrován: 31 led 2015, 20:38
