Stránka 1 z 1
tah až pri 2200 ot
Napsal: 06 úno 2017, 17:14
od ddova5031
nazdar poradite mi či sa da nastavit podlakova banka na turbe aby skor tahalo alebo čo mam spravit diki za odpoved
Napsal: 06 úno 2017, 17:40
od arielohv
A je to modrý nebo kombik?
Napsal: 06 úno 2017, 18:33
od ddova5031

vw golf 4 96 kw 1.9 tdi
Napsal: 06 úno 2017, 18:45
od martas.belka
při volnoběhu musí banka zatáhnout táhlo až na doraz k červíku tím bych začal

Napsal: 06 úno 2017, 18:50
od ddova5031
zatahne až na doraz aj ked vyberem hadicku s tej nadobky a zapcham tak zatiahne ale stalo sa mi to až potom čo mi čistili turbo
Napsal: 06 úno 2017, 19:11
od martas.belka
tak nalogovat kanál 3,a 11 do kopce plný plyn.
Napsal: 06 úno 2017, 19:17
od ddova5031
tu su logi stratu vykonu si nevšimaj lebo bol zly snimas sacieho potrubia :..

Napsal: 06 úno 2017, 21:54
od george40
musíš to nalogovat znova s dobrým snímačem tlaku (MAP). Bez něj je log k ničemu. Právě na MAP senzoru se pozná, jak tlačí turbo.
Napsal: 08 úno 2017, 19:02
od ddova5031
tu su tie logi z novy maf senzorom

Napsal: 09 úno 2017, 10:17
od george40
...takhle od boku podle logu těžko říct, proč to má mrtvý spodek. Jak je na tom EGR ? Je funkční, nebo je zaslepenej ? Jestli je funkční, řekl bych že je buď po smrti, nebo podfukuje. Nebo to celé ma svědomí slabší váha vzduchu (MAF) - nebo máš taky někde díru na hadici mezi filtrboxem (váhou vzduchu) a vstupem turba. Váha ti totiž váží málo vzduchu na to, kolik fouká turbo. Navíc turbo ovládající ventil N75 jse snaží docela dohnat tlak větším otevřením oproti standartním mapám v ECU, takže může být i špatně nastavená regulace na baňce, nebo KO baňka na turbu.
Nepodkládali ti turbo podložkami při čištění ?
Napsal: 09 úno 2017, 19:42
od ddova5031
egr zaslepene .. hadicu som vymenil novu od vahy vzduchu dal som tu presvitnu ... a da sa to naštelovaj cez tu tičku ?? ... a nepodkladal nic
Napsal: 09 úno 2017, 19:45
od octaviask
postni sem normalny log, nie obrazok.
Napsal: 10 úno 2017, 17:34
od ddova5031
tu mas normalne v programe dieselpower view
https://ulozto.sk/!viz1cTLDXHUC/turbo-csv
Napsal: 15 úno 2017, 15:14
od george40
nedřiv udělej test akčních členů turba - zkontroluj jestli ti správně při testu jezdí podtlakem ovládaná tyčka regulace turba (cca 8mm tam a z5) a hlavně jestli je při volnoběhu až na dorazu. Pokud to bude v pořádku, tak zkus vyměnit váhu vzduchu, nebo tam na zkoušku vraž diodu - stačí klasickou 1N4001 - tá má úbytek cca 0,7V, tak by to mělo po jejím vložení do odpojeného konektoru senzoru ve VAGu ukazovat hodnotu 1250mg.
Pak to zkus projet a nalogovat, a jestli se to bude sbírat i po tomto zásahu až od 2000 ot, tak zkrať táhlo na baňce turba tak o 1mm - cca 1,5 až 2 otáčky na závitu. A pak znova projet, a nalogovat.
Vesměs ty repasovaná turba mají banky nastavený na pomalejší náběh, aby déle vydrželi, nebo ty nové banky mají jiný průběh při regulaci podtlakem než ty origo. Zatím jsem musel po výměně rurba za repas vždy řešit doladění ( já to mám naštěstí jednodušší, že si to můžu dovolit na základě pár specificky udělaných logů počas zkušební jízdy upravit softwarově v ECU mapě N75) - řeším takhle pouze mnou upravené vozy.