Závada žhavení, špatně startuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Thomso
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 13 čer 2015, 20:34
Odpovědi: 0

Závada žhavení, špatně startuje

Příspěvek od Thomso »

Prosím o radu, čím by to mohlo být. Jestli to je opravdu relé nebo jak řešit?

Když mrzne tak auto startuje jak traktor :(


001648 - Glow Plug Module 1; Glow Plug Circuit
P0670 - 000 - Electrical Malfunction
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 286747 km
Time Indication: 0
Date: 2026.14.03
Time: 19:42:40

Freeze Frame:
RPM: 819 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 14.21 V
Bin. Bits: 00001100
Temperature: 18.9°C
Bin. Bits: 10110000


Readiness: 0 0 0 0 0
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1267
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo, Orava

Příspěvek od dream7000 »

nic v zlom, ale dobre by bolo napisat na akom aute....pokial je to traktor tak ked to startuje ako traktor je to v poriadku :) , ale pravdepodobne to bude naozaj vadna RJ resp. vedenie k alebo od rj...kazdopadne sa to da premerať

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=326800
Thomso
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 13 čer 2015, 20:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od Thomso »

Omlouvám se, BMM 2.0TDI
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1267
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo, Orava

Příspěvek od dream7000 »

najistejsie je vybrat zhavice, zapojit do konektorov a prilozit na kostru, otocit klucom a vidis ci sa rozzeravia alebo nie, postupne vylucovat vadny zhavic, vadnu rj zhavenia. mal som tu nedavno octaviu aj v 2 vadnymi zhavicmi, dalsiu s vadnou rj a posledna tu bola pofacelift kde boli zhavice aj rj OK ale nezhavila...nakoniec cidlo teploty motora a mam dojem ze to bola presne BMM....je k nemu uzasny pristup, sranda je ale ze diagnostika nanapisala vobec nic....zmeraj ci ti ide po zapnuti kluca prud do konektora zhavica, pekne po jednom, pokial nie do ani jedneho skus odpojit cidlo teploty a zmeraj znovu
Thomso
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 13 čer 2015, 20:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od Thomso »

Čidlo i žhaviče nedávno měněno. Ale musím přeměřit.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5018
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

A koncovky na žhavkách vedou? Nejsou vyhřáté? Asi budou.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Thomso
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 13 čer 2015, 20:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od Thomso »

Měl jsem u Leona takto ale vyhazovalo to závadu špatného žhaviče. Tady to je jinak?
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5018
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Zkontroluj,jestli z drátu jde napětí do svíčky ! Často je to vyhřáté,nevede a jeví se to jako nefunkční svíčka.
Až to zkontroluješ,ptej se dál.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Nejlepe naklapnout na ty kably 4 proudovy sondy a koukat 4 kanal oscilem na prubeh napeti pri zhaveni :-)
Thomso
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 13 čer 2015, 20:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od Thomso »

Sorry chlapy, neměl jsem čas na to nějak ale nedávno jsme s otcem měřili na 1. žhaviči a nešlo do něj nic.. ale blbce nás nenapadlo zkusit změřit ty zbylé 3 :( snad co nejdříve :) ale díky za rady zatím :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“