


A co víc, 90% jízd to jezdí na "EKO" soft, kde je kouřivost jen než se roztočí turbo a spotřeba je o cca 2l nižší než na ostrý soft...


Je to tedy Transporter T5
2,5 TDI 96kw AXD
litinové svody- dovoz (nerez popraskala do měsíce už na nižším výkonu)
hybrid turbo
kat off
spojka komplet z AXE (128kw) - pasuje přímo
trysky Firad +80%
cooler (stále malý)
soft Profituning EKO- 211PS 466Nm, HARD- 267PS 576Nm
odstraněn omezovač rychlosti
omezovač otáček alá benzín
najeto 310 000km, motor původní a bez opravy
převodovka původní a bez opravy
Auto koupil jako funglovku ve VW soused a já pak od něj, takže vím, že se na tom nic nedělalo
Jak je vidět v grafu, je tam u 3800ot propad - vysoká teplota vzduchu za coolerem, zasáhla jednotka. Naměřeno při brzdění bylo přes 100st (červenec).
Soft by měl být na 290PS, k výměně cooleru za větší jsem se nedostal

Čas na sprintu: ~16,5s
Spotřeba na EKO: 16l/100km
Spotřeba na full: 18l/100km





