Stránka 1 z 1

Koupě 1.8T octavia

Napsal: 22 úno 2017, 10:12
od KubaF
Čau chci se zeptat přemýšlím o koupi 2.auta o O1combi s 1.8t.
Mel jsem je v RS a za 5let jen běžné věci.
Zajímá mě jaky kod motoru je z tech co jsou na výběr nej....
Popř.kdo ma jakou zkušenost a s čím.
Má smysli kupovat tento motor s 200tis km?na co si dat pozor pri koupi a tak.
Jak píšu mel jsem AUQ a byl jsem spokojen ale nevim jak jsou na tom 110kw.
Za každý nazor a radu děkuju.

PS:auto bude na ježdění max. do 100km a 7-tis ročně.

Díky Kuba

Napsal: 22 úno 2017, 10:14
od marao
Ahoj i aum(110kW ) jsou v klidu, nejvetsi bolest jsou hadicky odvetravani, ale vymenis a jezdis. Jinak aum/auq jsou totozny motory

Napsal: 22 úno 2017, 10:26
od KubaF
Ahoj jo ty hadicky vim kamosovi sem je kdysi měnil a kolik mas natočeno??

Napsal: 22 úno 2017, 11:03
od octaviask
Tak 1.8 je fajn motor ale zabudate ze su to 15 ročne auta.

Bezne problemy su rozpadnute vyfuky, nefunkcne lambda sondy, stvrdnute tesnenia, uniky oleja, podfukovanie, netesnost ventilov, kruzky plne karbonu, gufera na ventiloch KO...atd atd....
spojka samozrejme....ked niekto nevie jazdit.

Napsal: 22 úno 2017, 11:10
od KubaF
To ja vím že je to tak ale chci to jako druhé auto a na tohle ježdění nepotřebuju auto za statisíce.Je mi jasny že je to taky o tom jak se k tomu kdo choval.Zajímá me výdrž a vase zkušenosti a samozřejmě že s nějakou investicí se musí počítat.

Napsal: 22 úno 2017, 11:42
od slovacek.milos
hlavně nelez do áček

Napsal: 22 úno 2017, 11:43
od octaviask
Ja mam doma 2 x 1.8T, oba sú po ciastocnej GO (nove ventile, GO hlavy, gufera, voditka, nove kruzky, vycistene drazky) rozvody, pumpy, termostaty, oleje...

idú kultivovanejšie a krajšie ako fungel nove TSi....

Sú to držiaky ;) ked sa budes starat....akurat to vie troška papat (LOL)

Napsal: 22 úno 2017, 12:05
od KubaF
Nn do Acek ne.Spotřebu neřeším .Chci to pro přítelkyni místo feldy tam se kočárek a pes moc nevejdou.Kolik te vyšla malá GO smim li se zeptat ? (hm) (LOL)

Napsal: 22 úno 2017, 12:08
od octaviask
samotný repas hlavy (stiahnutie, otlakovanie, vymena ventilov, gufer, voditok) stála 270€ - komplet robota a material.

GOETZE kruzky tusim 80€?

no a potom rataj ostatok...rozvody, termostat, gumičky, kadejake tesnenia, oprava vyfuku...lambda sondy (ak su zle) atd...

isto nebudeš mat vsetko KO...takze tazko povedat čo treba robit...a mozno netreba robit nič ;) ze to bude OK

Napsal: 22 úno 2017, 12:23
od KubaF
Děkuju.Uvidím nechvatam na to a hlavne si to chci v klidu prolezt.
Zatim ma cim jezdit takže zadny stres (LOL) zajímají me vaše nazory a zkušenosti abych nekoupil nějakou mrd*u s 300tis na hrbu zralou do šrotu popř. na co si dat behem koupě pozor a co si pohlídat.

Napsal: 23 úno 2017, 08:23
od roman1648
hlavně omrkni stav karoserie, zbytek se dá opravit za celkem normální částky a jak psáno výše, ty auta mají dneska 15 let a pěknej kousek sehnat už není jen tak

Napsal: 23 úno 2017, 12:02
od octaviask
skor vynimka....peknych kuskov je malo...a ked, stoja ranu...

Napsal: 23 úno 2017, 12:05
od Vici
a tu nechce nikdo dát.. radši koupí šrot a vrazí do něj pak 2x tolik.. mám třeba na prodej krásnou O1 4x4 ATD top z jihu Francie, bez koroze (nezná sůl), serviska, cena odpovídá a už stojí rok..

Napsal: 25 úno 2017, 09:36
od auto-point
cenovka do sz