zvýšení výkonu octavia??

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Petr
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 16 úno 2006, 15:28
Odpovědi: 0

zvýšení výkonu octavia??

Příspěvek od Petr »

Mám octavii 1.9 tdi 66kw r.v.2001 moror AGR,myslím že turbo je tam bez variabilního naklapění lopatek,chtěl bych zvednout výkon ,popište mi prosím jake komponenty k tomu třeba??
Chci začít nejspíš výměnou trisek vstřiku s 81kw octavky, proto bych se zeptal Reeshi:
,,Jaky trisky by mi doporučil? Motor má najeto 180 000km,, :?
Dále by mě zajímala spotřeba, pokud ty trisky vyměním předem dík.
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

trisky (LOL)
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Re: zvýšení výkonu octavia??

Příspěvek od reesha »

Petr píše:Mám octavii 1.9 tdi 66kw r.v.2001 moror AGR,myslím že turbo je tam bez variabilního naklapění lopatek,chtěl bych zvednout výkon ,popište mi prosím jake komponenty k tomu třeba??
Chci začít nejspíš výměnou trisek vstřiku s 81kw octavky, proto bych se zeptal Reeshi:
,,Jaky trisky by mi doporučil? Motor má najeto 180 000km,, :?
Dále by mě zajímala spotřeba, pokud ty trisky vyměním předem dík.
Nevím, co myslíš předem.

Doporučoval bych:
110-120hp: sprint520
120-130hp: powerplus520, sprint764

Se spotřebou je to stejné jo u chipu. Pokud tvůj styl jízdy není brzda-plyn, tak se nezvedne.

PS: sprint=BSLA150P... (v ceníku)
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Petr
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 16 úno 2006, 15:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr »

dělal jsem test plniciho tlaku pomoci vagu a dopadl špatně 1200mbar misto 1550-1750mbar
takže asi pude první turbu nevite kde dobře koupit turbinu,můžu tam dát i z 96kw octavky??
lukee
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 24 led 2006, 07:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukee »

nevite kde dobře koupit turbinu
u Andreho, v sekci BAZAR :D
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9JTDm 16V
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Petr píše:dělal jsem test plniciho tlaku pomoci vagu a dopadl špatně 1200mbar misto 1550-1750mbar
takže asi pude první turbu nevite kde dobře koupit turbinu,můžu tam dát i z 96kw octavky??
myslím že jsi neměřil dobře.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Petr
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 16 úno 2006, 15:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr »

Měril jsem pomoci vag-com, 01motor,blok hodnot, 11hodnota odpojil jsem ventyl omezení plniciho tlaku a provedl zkušební jizdu na 3.rychl.stupen 1600 otaček jsem dal plny plyn a při 3000 ot/1min jsem sledoval v poli č. 3 hodnotu ktera dosahovala 1200mbar ve Visu se píše že hodnota má dosahovat 1550-1750????

Zkoušel jsem to i se zapojenym ventylem a rozdíl tam byl o něco větší tlak ,ale o moc ne tak tedy nevím co a jak mám měřit dál

to Reesha:poradíš mi jak mám tedy měřit??
Uživatelský avatar
Mefisto
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 30 bře 2006, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mefisto »

Ja mam najeto 60tis. Motor ALH 66kW a zajimalo by mne kdyz vymenim spice, tak se jiz nemusi serizovat nic?
Jinak ty trisky na dieselpower ma lakaj mnohem vic nez chip
Naposledy upravil(a) Mefisto dne 06 dub 2006, 18:16, celkem upraveno 1 x.
1.9TDI 66kW / ALH / 03
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Petr píše:Měril jsem pomoci vag-com, 01motor,blok hodnot, 11hodnota odpojil jsem ventyl omezení plniciho tlaku a provedl zkušební jizdu na 3.rychl.stupen 1600 otaček jsem dal plny plyn a při 3000 ot/1min jsem sledoval v poli č. 3 hodnotu ktera dosahovala 1200mbar ve Visu se píše že hodnota má dosahovat 1550-1750????

Zkoušel jsem to i se zapojenym ventylem a rozdíl tam byl o něco větší tlak ,ale o moc ne tak tedy nevím co a jak mám měřit dál

to Reesha:poradíš mi jak mám tedy měřit??
neodpojuj nic. Udělej LOG bloky 1,3,11. Na 3. nebo 4. rychlost od cca 1200ot do 4500ot, a pošli log. Skutečný tlak na 11tce by měl kopírovat požadovaný.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Petr
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 16 úno 2006, 15:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr »

seper skusil jsem udělat log 1,3,11 a ten lodwiew od dieselpoweru je fakt super, turbo vypada v poho jen nevím jak to mám sem do fora poslat snad mailem by to šlo

to Reesha: Dík moc za radu měření tlaku,hodnoty hned vypadaj jinak a turbo je v poho, aspon myslim pošlu ti mailem ten log soubor,budu ti vděčný když ho okomentuješ

K těm tryskám měl bych zájem o ty sprinty,zajímalo by mě jestli poznám rozdíl když je vyměním a o kolik se mi zvedne výkon ?Je třba po výměněn vstřiky seřídit-jakym zpusobem?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“