Stránka 1 z 1

prevodovka

Napsal: 24 úno 2017, 23:02
od TDiKubo
zdravim robí niekto vydraté obaly 6q preovodoviek okrem sixtu ?

Napsal: 25 úno 2017, 09:32
od auto-point
Sixta se ti zdá drahý?

Napsal: 25 úno 2017, 09:38
od octaviask
nam to robi sikovny sustruznik v RK...

Napsal: 25 úno 2017, 21:25
od Velký metař
tak ono to neni jen o soustruzeni , je take treba ten obal protocit a vlozku usadit/nalisovat a znovu protocit na presno na lozisko . Samozrejmosti je u toho naprosta presnost , jak axialni tak radialni . Taktez je treba dovyrobit distancni podlozky aby se co nejvic vymezila axialni vule na predloze, meli jsme je po 0,1 , nektery i po 0,05 , takze se nam darilo to delat temer bez vule
S kamaradem ktery umi programovat jsme jich par udelali , takze vim ze az takova sranda to neni . Uvazuju samozrejmne poradnou strojarskou praci, ne nejakou fuserinu ktera se stejne casem vysere. Vse se jsme delali na CNC a vsechny prevodovky jezdi bez problemu.
Sixta loni za to chtel 10 tis bez papiru a taky bez zaruky, 11 - 12 tis s papirem vcetne oleje, ktery smozrejmne neni origo , ale nejaky hajzl Febi s udajne stejnou specifikaci . Za zkusenosti svoji ale i jinych lidi a i tady z fora vim ze ten olej moc nefunguje , hlavne kdyz se ochladi, pak nejde radit , nebo jen hrubou silou
Jinak po telefonu mi prisel Sixta dost arogantni , povyseny a neprijemny. Vypadalo to ze vsichni jsou blbci a on jediny vi vsechno . Kdyz jsem mu na ferovku rekl jestli by neporadil s tou vlozkou , tak rekl ze ne , je to pry jeho tezce ziskany know how .
Kamarad to delal za 5 tis , z toho jeste daval 2tis mechanikovi za rozborku a sborku, protoze jsme na to nemeli ani vercajk , ani znalosti. A jak to v Cechach byva , lidem se nezavdecil. Nadavali mu do zlodeju a nenazranych svini , co si o sobe mysli, a jak to ze kousek zeleza stoji tolik atd .Jasne ze prisli i lidi at jim da vykres a rozmery, ze si to udelaji sami. Videl jsem ty maily a SMS plny urazek, nadavek a sem tam i vyhruzek . Takze se na vykaslal , vlozky a podlozky co mel rozdelany hodil do srotu a opravy 6q ukoncil.
Takze Kubo, preju hodne stesti a kdyz nikoho nesezenes, tak asi zbude nakonec ten Sixta

Napsal: 26 úno 2017, 11:10
od passion
Aké sú príznaky toho, že je to vymlátené?

Napsal: 26 úno 2017, 20:19
od Velký metař
No mne se to nejvic projevovalo takovym houknutim pri prerazeni ze 4 na 5, nebo naopak z 6 na 5
Kdyz uz je to hodne vykloktany a ta predloha ma velkou vuli i axialni , tak malo a spatne vystavuje spojka , kvalty tam pak jsou tiz , chrci zuby
Nekdy ma auto tendenci samo bez kvaltu popojizdet

Napsal: 26 úno 2017, 22:09
od TDiKubo
mne sa to prejavilo ako hučanie kolesovích ložisk tak som to neriešil a veselo jazdil nakoniec som vymenil všetky ložiská na kolesách a stále v aute čosi hučalo a potom to začalo trocha potukávať do podlahy až to bolo neznesitelné no a tak sme došli k zaveru že je to prevodovka
po rozobrati prevodovky sa zistilo že su KO všetky ložiská pretože olej rozniesol ten hlinik po celej prevodovke

Napsal: 27 úno 2017, 15:07
od passion
Keď mne práve nič nehučí, radí pekne plynulo všetky kvalty, nič terasie, akurát na voľnobeh niekedy niečo hrkoce. Nie vždy, skôr len občas. A keď zastávam, tak sa ozýva pod cca 20km/h niečo ako "ťuk-ťuk--ťuk---ťuk-----ťuk--------ťuk" a ticho. Aj to tiež nie vždy. Je to môj prvý automat. Mám ho od jesene. Ale robí to ako so ho kúpil. Podľa servisky má 170tis km, nedávno rozvody, zotrvačník pôvodný.

Napsal: 27 úno 2017, 17:09
od TDiKubo
Ja riešim hučanie manualnej prevodovky v automatoch sa nevyznám
Ak ma 170 tisíc a auto ide pekne z osobnej skusenosti by som preventívne vymenil zotrvačník da sa tym ušetriť veľa peňazí a nervov...