Stránka 1 z 2

Octavia II jaký motor zvolit

Napsal: 19 bře 2017, 14:10
od Vedo125
Zdravím. Uvažuju o koupi Octavie II, samozřejmě jen diesel. Jaký typ motoru a rok je co nejméně problémový? Vyjma 2.0 PD o nich už sem slyšel dost..

Napsal: 19 bře 2017, 14:35
od eazy20
motor bkc

Napsal: 19 bře 2017, 14:42
od dream7000
tak tak, najlepsie 6 kvalt a 4x4.....

Napsal: 19 bře 2017, 17:50
od techi
Osobně taky pokukuju po O2, ale šel bych jedině do BKD, případně CR. 1.9 v O2 taky nejsou zdaleka bezproblémové. A je to taková "chudá" verze. U 2.0 máš velký setrvák, 6q, brzdy...a výkon.

Napsal: 19 bře 2017, 19:23
od Velký metař
Nedavno jsem tady resil neco podobneho , mel jsem zalusk prave na O2 1,9 4x4 bez DPF, ale vicemene mi to chlapi rozmluvili . Hlavne z duvodu drazsi udrzby pohonu 4x4, dalsi vec je ze to je docela liny, ten 6q je delanej do pomala a co tak sleduju auta v inzeratech , tak ta vybava je opravdu docela chuda :( Ve velke vetsine nemaji xenony, vzadu pouze svihadla, pouze manualni klimu , bez maxidotu, mensi brzdy, mensi kola atd. Takze jsem od toho upustil, trebaze jsem mel myslenku ohledne vykonu nasadit VB a naladit soft.
Lepsi volba je asi tak jak ti zde radi , vzit ten 2,0 BKD . Je bez DPF, a uz to jede mnohem lip . Navic je to 16ventil, vstriky zde nevymackavaji hlavu

Napsal: 19 bře 2017, 19:31
od semirr96
2.0 bkd od alebo po 2008

Napsal: 19 bře 2017, 20:13
od Jirka.
JJ, z PD ne BKD nejlepší, nebo si pak připlatit a koupit rovnou CR.

Napsal: 19 bře 2017, 22:18
od turbo kamna power
osobně už nechci PD a haldex ani vidět :D

šel bych do 2.0 CR 103kw, pokud ti nevadí facelift předek (noteeth)
případně RS s 125kw CR, ty se dají ještě sehnat i před-face :)

Napsal: 20 bře 2017, 07:09
od marena tdi
Ve vetsine pripadu zalezi kolik na to vsechno mas penez ( nakup auta a pripadny zakladni sevis ) . Mne osobne zajima celkovy stav auta a ne jestli to ma vzadu svihadla . 2,0TDI CR je pefektni nic mene pokud chces aby to bylo mlade a dobrou cenu pocitej s tim ze to bude mit na tachometru 2 kila . Jsou taci kteri to psychicky proste neprekousnou ze maji dat vsechyny svoje penize za auto 4 roky stare co ma takovy kilometrovy najezd.

Napsal: 20 bře 2017, 15:05
od TomKala222
já jsem se celkem dlouho rozhodoval mezi 1.6 TDI a 2.0 TDI (CR gen2), na konec jsem pošetřil a koupil 2.0 TDI 103 kW CFHC a maximální spokojenost, jezdím hodně dálnice - takže je 6q hodně +, spotřeba je bych řekl nižší než u CAYC, v práci máme 1.6 CAYC 77kW - nejsou špatné, připadají mi hodně hlučnější, z cca 10 aut vše v pohodě až na jeden kousek, kde se dělaly při 130k km vstřiky.

Napsal: 20 bře 2017, 15:21
od jericho-3
Musel jsem se smát, když jsem si přečetl hodnocení 2.0 TDI-PD , 16V, 103 KW ve verzi s modulem vyvažovacích hřídelí a filtrem pevných částic.. JE TO SERVISNĚ NEJZÁBAVNĚJŠÍ MOTOR .... :)

Napsal: 20 bře 2017, 15:49
od TomKala222
JE TO SERVISNĚ NEJZÁBAVNĚJŠÍ MOTOR (LOL) (LOL) (LOL) (LOL)

Napsal: 20 bře 2017, 17:39
od Jirka.
No neexistující motor musí být velice servisně zábavný. 16v 103kw dpf nemá, dokonce v oktávce nemá ani vyvažovací modul (LOL)

Napsal: 22 bře 2017, 14:27
od Biimbo
By mě zajímalo kde to četl , tohle ví i logoped ze světa motoru (LOL)

Napsal: 26 úno 2021, 17:24
od Pajda077
Zdravím přátelé. Tak 4 roky jsou pryč od posledního příspěvku a ledacos se mohlo změnit...

Tak Vás poprosím jestli mi pomůžete s výběrem dvojkové OVCE(facelift)....
Předem bych chtěl říct, benzín nechci z důvodu, že naftu máme v práci..

Nájezd 10-15000 km ročně většinou jsou to trasy 50 tam 50 zpět...
Jsme 4-členná rodina tak bych uvítal alespoň trošku větší místo vzadu než v ovci 1(66kw)...z důvodu okopávání sedačky řidiče nejmladším členem :D

Určitě bych chtěl ročník 2010 a výš...s lepší výbavou

Ptejte se jestli je ještě něco potřeba vědět...a děkuji za Vaše názory