Stránka 1 z 1

zkušenosti bmw 330d

Napsal: 22 bře 2017, 15:45
od Tomáš Čermák
Uvažuju o koupi bmw e90 330d, každopádně bych chtěl sehnat v manuálu. Zajímá mě vaše osobní zkušenost s tímhle autem a hlavně motorem. Všude čtu o průseru s výřivejma klapkama a rozvodama(který jsou navíc z druhý strany, u setrváku). A jak je na tom common rail v týhle verzi?

Napsal: 22 bře 2017, 23:54
od TANN3R
M57N2 má rozvody normálně v předu (170Kw verze). Až N57 je má vzadu (180Kw). U M57 je třeba pohlídat rozvody a EGR chladič. Ten rád propouští vodu do sání až ho jednou zaplaví komplet. Klapky už má větší, zesílené, ale taky občas upadnou.
Jinak taková ta naftová klasika, el. regulace turba, vstřiky, čerpadla, dpf, EGR. Převodovka často chrastí na volnoběh, opravit nejde. Tu je třeba si pohlídat už při koupi. Pokud se nejezdí s mrtvou dvouhmotou, je nesmrtelná

Napsal: 23 bře 2017, 05:44
od Tomáš Čermák
Diky moc za rady. Jeste premejslim, zda nemam vzit radsi 325i nebo 330i a vyhnout se tim naftovym problemum

Napsal: 23 bře 2017, 10:04
od TANN3R
Benzínové N52 jsou vcelku spolehlivé, a pořád je možnost LPG, jen v 3er se nevejde moc velká nádrž. Akorát pozdější přímovstřikovou N53 už moc nedoporučuji, tam je těch problémů se vstřikama a katama dost a pak to oproti naftě ztrácí smysl. Navíc už není možnost předělat na LPG.

Napsal: 23 bře 2017, 15:43
od Tomáš Čermák
A víš realnou spotřebu 330i(325i) a 330d(325d)? Všude píšou jak ten benzín umí bejt ekonomickej :-) Samozřejmě když tomu šlápneš, tak to tam teče, to je mi jasný, ale zajímalo by mě, za kolik se s tim dá jet rozumně. Najedu 30-40tis. za rok, tak přemejšlim, zda oželit tu spotřebu, vzít benzín a bejt o trochu klidnější, než u 330d kde mam obavy že natrefim na nějakej uhoněnej služebák a budu do toho jen sypat....

Napsal: 24 bře 2017, 01:00
od TANN3R
Počítej 330d 7/100 a 325/330i 10,5/100km. To je moje spotřeba stejným stylem jízdy. Tři litry rozdíl není málo, ale jak sem psal, pořád je možno předělat na lpg.
Kdyby šlo o M57/M57N bez dpf, co se dávala do prvních E60/E65 nebo před tím do E46/39/38/53, tak bych se přikláněl spíš k naftě, ale u e90/91/92 už můžeš mít R6 jen M57N2, a tam už vychází lépe benzín.

Napsal: 30 pro 2019, 14:49
od bruce.batman
Takže, jestli to chápu správně, tak u BMW si dát bacha na rozvody.

Napsal: 30 pro 2019, 15:19
od passion
Toto je nejaká nová obživa ľudí čo hovno vedia urobiť, tak linkujú po fórach na internetové odkazy?

Napsal: 02 led 2020, 19:48
od jericho-3
V čem je to v praxi jiné než na tom odkazu? Lze to zjednodušeně napsat? Díky..

Napsal: 09 led 2020, 08:16
od rudy5
330i ti bude žrať aj 11l v zime priemer ale diaľku predpisovo dáš aj za 7.5l ale auto spoľahlivé len je malé a zadný náhon na zimu nikdy ,druhá vec pri nájazde 30-40tis ročne by som sa poobzeral po niečom inom a väčšom osobné ja ,auto na LPG by som nedával keď je nejaká závada len hľadáš či to je plynom či samotným autom ak ho chces spoľahlivé nechať na benzín a zmieriť sa so spotrebou novšie modely 200kw 330 priamo vstrek to je už katastrofa tam sa menia vstreky častejšie ako na nafte .
Osobne by som radšej išiel do A6 3.0 tri Quattro po fl .176kw zohnať pekný kúsok.

Napsal: 09 led 2020, 08:26
od roman1648
Tak to bohužel je, to auto je velikostně opravdu tak pro Semira Gerkhana nebo pro ženskou,já osobně nejsem žádný obr(181cm) a zdá se mi to dost stísněné, navíc už to nastupování do nízkého auta mě prostě vadí :roll: