Na tohle musí být Ital, ostatní zaprděnci toho nejsou schopni, dělají auta jedno jako druhé, hlavně že to málo žere....A potěšení z jízdy je v hajzlu .... Tohle auto není pro chrochtáky...
No jestli je to tak kvalitní jako ta Croma JTD 2013 s DPF co zaklepala minulý týden na klice a za 20 šla do světa a nikdo to nechtěl tak děkuju pěkně...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Shadow065 píše:Alfa nikdy nebola a ani nebude auto
Asi si znalec, ja si pamatam ked sme mali doma alfa romeo super giulia 1600 a to teda auto bolo. Mechanik v servise napr. chvalil aj Alfu 159, ale kupovanu tu a u jedneho majitela. 150000 ziadny problem. a je to 1.9 jtdm.
Alfa má těžko překonatelné vlastnosti podvozku. To je jedna věc. Má skvěle odladěné motory. To je věc druhá. Ale z hlediska trvanlivosti vozu, zejména některých součástí, je tristní. U auta takové prestiže a za takové peníze je to prostě fatálně špatně. Mimochodem podle neoficiálních informací Alfa jako značka končí - krachuje.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008) Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012) Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
my co jsme dělávali kdysi ty auta ( Croma,Regata,Uno ) tak to mělo +/- 100tis.km a motor byl vylágrovanej naultimo
otázka jak kluci v itálii měnívali olej atd, jasně, to je druhá věc, každej motor měl sežranou vačku a kliku na broušení..