Stránka 1 z 2

Turbo Scenic II 1.9Dci

Napsal: 04 kvě 2017, 06:44
od roman1648
Čeká mě tato lahůdka, jak to jde ven ?
Nemusí se rozebrat půl auta ?
díky

Napsal: 04 kvě 2017, 16:41
od bepa
jde to spodem , vyndat kost převodovky a protahneš ho

Napsal: 04 kvě 2017, 18:08
od roman1648
Ok dikec

Napsal: 17 kvě 2017, 12:34
od roman1648
bepa píše:jde to spodem , vyndat kost převodovky a protahneš ho
čoveče tak jsme to asi oba dělali na jiným autě, tady bez vyvěšení nápravnice ani prd, sice jsem Rychlé šípy četl jak Tleskač dostával ježka z klece ale ani to mi nepomohlo (rofl)
ale žádná trága jako, vzduchem povolíš nápravnici, necháš viset na kostech stabilizátoru,kat ven a pak je venku raz dva
turbo hřídel vejpůl, vyřešeno výměnným způsobem v Turbocaru

Napsal: 17 kvě 2017, 12:38
od roman1648
spíš si říkám proč to odešlo, to trpí na ojniční šály ne ?
nerad bych aby to odjelo a za měsíc to bylo zpátky s turbem KO zase, kor když sada šálů stojí 500...

Napsal: 17 kvě 2017, 13:16
od Okura
já mám pocitže nemají zámky na šálách

Napsal: 17 kvě 2017, 13:19
od roman1648
Jojo to nemaji
Pry jak se to vyjede tak je slaby tlak mazani coz je pochopitelne a prvne lehne turbo,pak zbytek...

Napsal: 17 kvě 2017, 13:37
od Marek001
Stáva sa na vybehaných motoroch že olejové čerpadlo je OK a tlak sa postráca dole na šálkach. Konkrétne na dCi je ale skôr problém že keď sú už vybehané môžu sa bez zámku pootočiť, uzavrú olejový kanál a pridre sa to. Preto si skôr myslím že ak by boli panvy tak vylágrované že by mali prepúšťať tlak tak už dávno by sa pootočili a motor by zakapal na kľuke. Ale tlak mazania by som aj napriek tomu zmeral, nech máš akú-takú istotu.

Napsal: 17 kvě 2017, 13:41
od roman1648
Ok to auto normalne najelo nic neklepalo
Ale udelam urco i vyplach a tlak zmerim
Nejradeji bych sundal i vanu a mrknul na koš

Napsal: 21 kvě 2017, 15:15
od bepa
No odpačim trošku převodovku a dam tam špalik pak to projde,ale to už je jedno
Ohledně čerpadla oleje už mi to vypeklo všechno se zdalo ok ,ale pri ohřatem motoru a vyšich otačkach huř mazalo. čerpadlo se zdalo ok ,ale nemají nijak zajištěna kola jen nalisovano a za tepla se to lehce protačelo za studena ve svěraku přes hadr. pozor na to většinou davam i nove čerpadlo na renaultech. jinak bez záruky

Napsal: 22 kvě 2017, 05:59
od roman1648
OK díky za info

Napsal: 22 kvě 2017, 11:25
od roman1648
Jednou jsme tam dělali ojniční šály a pamatuju si že to byl pěknej vyjeb, nešly povolit ty zapuštěný šrouby ve vaně u převodovky, je to snad na 20ku torx a hned se to protočilo, pak jsem to odvrtával nastaveným vrtákem protože normální tam délkou nedostal...
čerpadlo bych vyměnil klidně, není to drahý, ale kvůli té vaně se mi do toho moc jakože nechce..

Napsal: 25 kvě 2017, 07:39
od roman1648
včera jsem to namontoval, udělal dva výplachy a je to projet....ještě že foukal vítr,výfuk plnej oleje, opět to bylo jak když tank spustí kouřovou clonu... (rofl)
výkon OK, pěkně to táhne už od 15-1800ot. , mazání tlak se zdá taky v pohodě kolem 3bar.
nechce do toho víc investovat takže to nebudu víc řešit

Napsal: 30 kvě 2017, 07:23
od roman1648
druhej den z toho začal chcát olej...trubka co jde z bloku do turba propouští tím holendrem, tak jsem objednal novou, ale nechápu proč
utáhlo se to normál 17kou klíčem moc místa tam není takže nijak zvláš´t na krev, mohl se ten kužel poškodit ?
trubka dojde dneska tak tu poškozenou omrknu

Napsal: 30 kvě 2017, 10:32
od Marek001
Ano ten kužel sa môže vymačkať, on už za tie roky mohol byť naučený a potom ho stačí dotiahnuť trochu viac, zdeformuje sa a už netesní. Tiež sa mi párkrát stalo že som musel po demontáži/montáži turba dať aj novú trubku.