Stránka 1 z 2
Tatra 603 - umí někdo "poladit"
Napsal: 01 čer 2017, 11:55
od roman1648
Kámoš zdědil po tátovi tohoto krásnýho veterána, žel, tak nějak nemá páru co s tím, občas to chytne,občas ne, motá jak blbý a nic, když to teda jede tak se to hádá,střílí, rád by se obrátil na někoho znalého kdo by to dal do kupy - rád dobře zaplatí
Dopředu říkám že já do toho nejdu, mám svých vyjebů poslední dobou dost, tak mi nepšite ať se podívám na to nebo na to
fakt jen kontakt na někoho kdo tomu kouří
díky
Napsal: 01 čer 2017, 20:51
od exiter
Čau tatík na tehle autech začínal zkusím se zeptat jestli by chtěl zavzpomínat 😉
Napsal: 01 čer 2017, 21:51
od roman1648
Super diky uz mam kontakt od Ladase ale kdyby nahodou...vic je vzdycky lepsi ne

Napsal: 02 čer 2017, 13:16
od Míšánek
Pak zkus aspoň napsat co tomu bylo že zajímavosti

já tipuju buďto špatný předstih nebo nějaký problém se zapalováním (svíce, kabely atp.)
Napsal: 02 čer 2017, 14:34
od A6TDI
To asi jo ,ale jestli se na to dá něco ještě vůbec sehnat .
Napsal: 03 čer 2017, 08:33
od optimista
nejake veci na to mam keby si potreboval napis tiez myslim ze len bude prehadzane poradie zapalovania alebo prebijaju pipky
Napsal: 04 čer 2017, 04:27
od syncon
jak je tam stary benzin

Napsal: 04 čer 2017, 06:47
od johnyd1
Míšánek píše:Pak zkus aspoň napsat co tomu bylo že zajímavosti

já tipuju buďto špatný předstih nebo nějaký problém se zapalováním (svíce, kabely atp.)
zapalovanie typujem na kondík.
Napsal: 04 čer 2017, 15:49
od jericho-3
Vy děláte, jako kdyby to byla prehistorie, ale je to klasický motor s rozdělovačem a více válci, a s dvěma karboši. Takže vše je pořád stejné, rysky předstihu jsou na řemenici, kontakty přerušovače , kondík a kabely s fajkami ke svícím. Základ je protočit motor, zda má každý válec kompresi, poté vylít starý benzin, jak se tady již psalo, poté proměřit veškeré kabely , botky ke svícím /i když origo jsou poctivý matroš/, aby měly tak do 15Kohmů, poté proměřit palec, prohlédnout víčko, zda tam nejsou cesty jisker při probíjení /nejlépší je zhasnout a natočit motor ve tmě, zda někde nelétají bludné proudy/, poté nastavit /nejlépe předem vyčistit karboše, asi tam bude bílá sračka ze starého benzinu/, odpočítat otáčky bohatosti směsi karburátorů, zda jsou oba stejně nastaveny, udělat odtrh a základní předstih a nastartovat a dát tomu čas, nechat běžet motor na zvýšený volnoběh, /pokud se motor udrží v chodu/ a až se motor vzbudí a probere , tak po ohřátí kouknout, zda jdou akcelerační pumpičky po sešlápnutí plynu , zda stříkají stejně a popřípadě při trochu zvýšeném volnoběhu seřídit bohatost...Určitě toho bude plný internet, předstihů jednotlivých typů motoru a pod. Samozřejmě nezapomenout na nové svíce a možná AC pumpu napojit přímo z kanistru , aby byla jistota..Tady holt se mechán může s notebookem jen vyfotit na nástěnku, bude mu houby platný, motor mlčí jako ryba..A pokud tam bude náhodou tranzistorové zapalování, tehdejší doplněk, tak jej zahodit...

Napsal: 04 čer 2017, 18:27
od Ladas
no jasně ale aby šla 603 "rovně" chytala na převalení a jela +nežrala i děti z chodníku musí mít naladěný oba karbece a to nejni zase taková prča protože to je historie a tolik lidí to zase nedělalo na 120 a rovný víko+ hladinku zapomeň tohle je vyšší level

Napsal: 04 čer 2017, 19:02
od A6TDI
To asi jo ,viděl jsem pár videí a ten chod teda otřes.
Napsal: 04 čer 2017, 19:22
od Slavkov
Mám pocit, že "kluci" z Tatra hHstoric Teamu Brno (T805, T803) by to také měli umět...
Škoda, že jsem to nečetl dřív, teď nám Petr jezdil celou dobu na Idet Aréně 2017.
Pokud by pro tebe bylo Brno OK, tak Petr Kopečný, 604 728 959,
t805@volny.cz
Odvolej se na zvukaře Pavla z Idetu.
Napsal: 04 čer 2017, 19:57
od Jarda S.
Ladas píše:no jasně ale aby šla 603 "rovně" chytala na převalení a jela +nežrala i děti z chodníku musí mít naladěný oba karbece a to nejni zase taková prča protože to je historie a tolik lidí to zase nedělalo na 120 a rovný víko+ hladinku zapomeň tohle je vyšší level

to bude chtít starej paltest ale kde ho vzít

Napsal: 04 čer 2017, 21:35
od bombastiq
kamaradovy ji ladil pan Frank od nas z dědiny už tu neni
tvrdil že 603 je nejsložitější na nastaveni
karbec a rozdělovač prý umi kde kdo , ten um je někde jinde
Napsal: 05 čer 2017, 06:06
od roman1648
Slavkov píše:Mám pocit, že "kluci" z Tatra hHstoric Teamu Brno (T805, T803) by to také měli umět...
Škoda, že jsem to nečetl dřív, teď nám Petr jezdil celou dobu na Idet Aréně 2017.
Pokud by pro tebe bylo Brno OK, tak Petr Kopečný, 604 728 959,
t805@volny.cz
Odvolej se na zvukaře Pavla z Idetu.
Super diky prave ze Brno je idealni