Stránka 1 z 2
Návod Rozvody ...
Napsal: 24 zář 2007, 19:56
od Racer
Ahoj
Prosím lidi nemáte někdo návod/postup v elektronické podobě na výměnu rozvodů TDI AGR/ALH . Děkuji moc
Napsal: 24 zář 2007, 21:28
od woodman007
Napsal: 24 zář 2007, 21:34
od majo1982
dík moc, ja sem to taky potreboval

Napsal: 25 zář 2007, 05:27
od hopko
ja zhanam TDI ASV. Ma niekto ???
Napsal: 25 zář 2007, 05:37
od Mik
hopko píše:ja zhanam TDI ASV. Ma niekto ???
http://www.tdiclub.com/articles/pdf/a4timingbelt.pdf
Na motory A4.
Napsal: 25 zář 2007, 06:26
od Racer
Super díky moc

Napsal: 25 zář 2007, 08:26
od hopko
Ja nemam A4 ale Octaviu 1, je to ten isty motor ???
a horeuvedená linka je neplatná, funkčná je táto:
http://pics.tdiclub.com/pdf/a4timingbelt.pdf
Napsal: 25 zář 2007, 12:09
od grim
typ A4 je s hliníkovým víkem ventilů, typ A3 je starší s plechovým víkem ventilů.
Napsal: 25 zář 2007, 18:46
od Tomas.cz
A4 nebo A3 není myšlen model automobilky Audi, lébrž konstrukční skupina motorů 1.9TDi.
Napsal: 25 zář 2007, 19:38
od go.vojta
No ten návod je přehnaně složitý a neúplný.. tžeba tam vůbec nepopisujou že musíš sundat držák silentbloku a když auto má klimu tak že ho nevyndáš z auta, nebo teda dost blbě.. a to víko a vakuovku taky není potřeba sundávat to se musí v případě demontáže kola na vačce, jinak to není potřeba... prostě je to moc učebnicové

Napsal: 25 zář 2007, 20:18
od Bugs.Bunny
go.vojta píše:No ten návod je přehnaně složitý a neúplný.. tžeba tam vůbec nepopisujou že musíš sundat držák silentbloku a když auto má klimu tak že ho nevyndáš z auta, nebo teda dost blbě.. a to víko a vakuovku taky není potřeba sundávat to se musí v případě demontáže kola na vačce, jinak to není potřeba... prostě je to moc učebnicové

go.vojta si teď dělal legraci????No nemyslím, že viko ventilů a podtlak. pumpu není potřeba sudavat. Nastavení vačky musí být poměrně přesné a může být nastaveno špatně od minulé výměny. Jak si můžeš být jistý nastavením pokud neprovedeš kontrolu polohy vačky?

Napsal: 27 zář 2007, 16:44
od rami
nemate nekdo rozmer toho pripravku na aretaci vacky...takove to pismeno E ,vyrobil bych si ho...... diky
Napsal: 27 zář 2007, 17:23
od skreko
Toto je prípravok na motor 1,9 TDI 81 kW, r.v. 1999 kod motoru AFN, kolík je na zaistenie vstrekovacieho čerpadla
Napsal: 28 zář 2007, 06:48
od rami
skreko píše:
Toto je prípravok na motor 1,9 TDI 81 kW, r.v. 1999 kod motoru AFN, kolík je na zaistenie vstrekovacieho čerpadla
Super,diky,ale ja bych na motor AHL z roku 2002 a tam je to pravitko jine a cerpadlo se aretuje kolikem o prumeu 6 myslim....
Napsal: 28 zář 2007, 15:30
od go.vojta
myslím že jsem těch rozvodů už udělal tolik že vím co píšu.. ale nebudu tady rozebírat proč to nedělám a kdy to je třeba dělat.. a když už tak vyndávám jenom vakuovku což stačí pro přesné zjištění polohy vačky... ale samo to nevymlouvám.. je lepší když se to zkontroluje..