Možná je to trochu paronoia, ale mam pocit, že se mi nějak změnil zvuk turba, vedle kultivovanýho pištění se k tomu přidává takový jakoby lehký chrčení, takový jako by tam byla malá cirkuláčička. Neloučí se se mnou něco ? Riskuju nějakej větší průser, když to necham "uzrát" (=buď se nic nestane a pohoda a když se něco stane, tak to holt vyměnim) Auto jede na svuj věk jinak normálně...
dík
"řezání" turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
"řezání" turba
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
...rekl bych ze turbo uz ma odslouzino...tohle mela moje na golfu...nejdriv zaclo turbo konecne hvizdat...potom zvuky jako ty...jelo to fajn ba se mi zdalo ze i lip,ale jak se rika pred smrti se kazddy citi nejlepe....turbo se odporoucelo........vylitl olej a bylo ve vecnych lovistich....
Benzin patri do nadrze je li vic nez -22 stupnu
Co je prosimtě "vylítl olej" ?
A riskuju nějaký jiný poškození, když ho necham vysypat se ? (Abych něco neopravoval předčasně
)
Jo, a když se mi to stane cestou (kde jinde, že jo), je to na plnohodnotnej dojezd (s nižším výkonem) ńa provizorní dojezd, a nebo na vodtah ?
díkec
A riskuju nějaký jiný poškození, když ho necham vysypat se ? (Abych něco neopravoval předčasně

Jo, a když se mi to stane cestou (kde jinde, že jo), je to na plnohodnotnej dojezd (s nižším výkonem) ńa provizorní dojezd, a nebo na vodtah ?
díkec
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
To je loterie, buď to stihneš chcípnout, nebo můžeš mít i po motoru, záleží jak se ti to turbo vy..re.
Každopádně se s tím bez lehčí úpravy nedá jet, musíš odpojit mazání turba a zaslepit výstup oleje, jinak ti vylítá všchen olej do sání, popř dojde k samovznícení ve válcích.
Pokud ti to turbo opravdu vydává různý zvuky, tak bych ho zkontroloval, jakou má rotor vůli a kdyžtak vyměnil. Ono starší turbo není zas tak drahý, možná bude i levnější než případnej odtah.
Každopádně se s tím bez lehčí úpravy nedá jet, musíš odpojit mazání turba a zaslepit výstup oleje, jinak ti vylítá všchen olej do sání, popř dojde k samovznícení ve válcích.
Pokud ti to turbo opravdu vydává různý zvuky, tak bych ho zkontroloval, jakou má rotor vůli a kdyžtak vyměnil. Ono starší turbo není zas tak drahý, možná bude i levnější než případnej odtah.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
to řezání dělájí vrtulky jak už štrejchají o obal.. jsou v hájí ložiska a je otázkou času kdy ti praskne hřídelka a vylítá všechej olej ven do výfuku. dej hned jiné turbo ,anebo si nech vyměnit ložiskovej střed, ale to bude o dost dražší než starší turbo.. to turbo bylo bud špatně mazaný, nebo se přetáčelo, anebo jsi ho trápil tím, že jsi ho nenechal vychladnout po nějakém větším zatížení, třeba dálnice..
vymen ho cim skorej,lebo kdesi ostanes trcat. opravu nedoporucujem,bude drahsia ako druhe turbo
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
To Go vojta: Olej vylítá do výfuku? Taky, ale to by nebyl až zase takovej průšvih, horší je že se ti dostane do sání a může dojít k samovznícení oleje ve válci a pak už to nejde chcípnout, jedině přes kvalt. Jak to neuděláš, nebo nestihneš, motor se ti přetočí a totálně odrovná! To je to nejhorší!
Jinak ještě jedna příhoda:
Chlapi v servisu měnili turbo, klasicky odešlo, samozřejmě olej všude, šéf na ně tlačil, rychl, rychle a tak ani nevyčistily trubky k IC. Jen co to dodělali, skočil do toho šéf a hned kládu, ujel asi 200m a přišel pěšky zpět, motor KO. Olej co byl v trubkách, vlítnul při těch točkách do válců skoro najednou a jak známo kapalinu neztlačíš, no a tak zozšípal ojnice
Jinak ještě jedna příhoda:
Chlapi v servisu měnili turbo, klasicky odešlo, samozřejmě olej všude, šéf na ně tlačil, rychl, rychle a tak ani nevyčistily trubky k IC. Jen co to dodělali, skočil do toho šéf a hned kládu, ujel asi 200m a přišel pěšky zpět, motor KO. Olej co byl v trubkách, vlítnul při těch točkách do válců skoro najednou a jak známo kapalinu neztlačíš, no a tak zozšípal ojnice

KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
