Stránka 1 z 1

snímač tlaku 2 G2014

Napsal: 01 črc 2017, 13:50
od tutch
Ma s tým niekto skusenostiObrázek

Napsal: 01 črc 2017, 23:25
od artopservis
Skus pozriet snimac na hl.brzdovom valci.Mal by to byt 1.od posilovaca,prip.premerat kabelz.A urobit zakl.nadstavnie snimaca.Obsazení konektorů svorkovnice -T47a- kabelový svazek / řídicí jednotka ABS -J104-

Konektor Vedení ke konstrukčnímu dílu ...
1 ⇒ elektromagnetická cívka vytvoření brzdného tlaku -N247-
2 ⇒ kostřicí bod vlevo pod akumulátorem
3 ⇒ snímač otáček pravý přední -G45-
4 ⇒ snímač otáček pravý přední -G45-
5 ⇒ řídicí jednotka se zobrazovací jednotkou pro autorádio a navigac (pouze u navigačního systému)
6 ⇒ snímač otáček zadní pravý -G44-
7 ⇒ snímač otáček zadní pravý -G44-
8 ⇒ kódovací můstek ke konektoru 18
9 ⇒ snímač příčného zrychlení -G200- (kostřicí vedení)
10 ⇒ snímač tlaku brzdové kapaliny 2 -G214-
11 ⇒ snímač rotační rychlosti -G202- (kostřicí vedení)
12 ⇒ snímač tlaku brzdové kapaliny 1 -G201-
13 ⇒ spínač pro rozpoznání brždění ESP -F83-1)
14 ⇒ neobsazeno
15 ⇒ kostřicí bod vlevo pod akumulátorem
16 ⇒ napájení z akumulátoru + (přes S162)
17 ⇒ elektromagnetická cívka vytvoření brzdného tlaku -N247-
18 ⇒ kódovací můstek ke konektoru 8
19 ⇒ datové vedení → Schémata zapojení, vyhledávání závad a montážní polohy
20 ⇒ datové vedení → Schémata zapojení, vyhledávání závad a montážní polohy
21 ⇒ neobsazeno
22 ⇒ kontrolka ABS -K47-
23 ⇒ spínač brzdových světel -F-
24 ⇒ spínač ASR/ESP -E256- / napájecí relé kontrolky -K155-
25 ⇒ snímač příčného zrychlení -G200- (napájecí vedení)
26 ⇒ snímač tlaku brzdové kapaliny 2 -G214-
27 ⇒ snímač rotační rychlosti -G202- (napájecí vedení)
28 ⇒ snímač tlaku brzdové kapaliny 1 -G201-
29 ⇒ snímač pro rozpoznání brždění ESP -F83-1)
30 ⇒ neobsazeno
31 ⇒ relé odpojování brzdových světel -J508-
32 ⇒ spínač pro rozpoznání brždění ESP -F83-1)
33 ⇒ snímač otáček přední levý -G47-
34 ⇒ snímač otáček přední levý -G47-
35 ⇒ řídicí jednotka s ukazatelem autorádia a navigace (pouze u navigačního systému)
36 ⇒ snímač otáček zadní levý -G46-
37 ⇒ snímač otáček zadní levý -G46-
38 ⇒ neobsazeno
39 ⇒ svorkovnice -T16a/7-, vedení -K-
40 ⇒ snímač příčného zrychlení -G200- (signálové vedení)
41 ⇒ snímač tlaku brzdové kapaliny 2 -G214-
42 ⇒ snímač rotační rychlosti -G202- (signálové vedení)
43 ⇒ snímač tlaku brzdové kapaliny 1 -G201-
44 ⇒ napájení svorky 15 přes S 13
45 ⇒ neobsazeno
46 ⇒ kostřicí bod vlevo pod akumulátorem
47 ⇒ napájení akumulátoru + (přes S163)

– 1) Spínač pro rozpoznání brždění ESP -F83- je identický se spínačem elektromagnetické cívky brzdového tlaku -F84

Napsal: 01 črc 2017, 23:44
od UchoTD
Opravná sada ABS, dá sa kúpiť origo.

Napsal: 02 črc 2017, 08:13
od artopservis
Este uplne najskor by som skontroloval brzdovy spinac,prip.vymena za origo.

Napsal: 02 črc 2017, 12:41
od Venca1
Pokud je to novější OII,tak je snímač součástí jednotky ABS....

Napsal: 03 črc 2017, 12:50
od tutch
Tak nakoniec to bol predsa ten spinac brzdovych svetiel...po rozobrati bol jeden kontakt opaleny....ale po vysmirglovani to neslo aj tak....tak že bolo treba novy kupit a všetko slape

Napsal: 03 črc 2017, 21:04
od tutch
Tak predčasná radosť cca po 50km sa to zase rosvietilo...Mam otázku aké hodnoty maju ukazovať tie spinace tlaku g201 a G214 vo vagu v meranych hodnotách v kanáli 5....bez stlaceneho pedala a potom zo stlačením....A taktiež otázka či sa dá nejaké základné nastavenie urobiť na tie snimace....su na hlavnom brzdovom valci.Ide o w. Boru 1.9 85kw

Napsal: 03 črc 2017, 23:06
od artopservis
Zobrazovaná skupina číslo 066: Nastavení snímače tlaku brzdové kapaliny -G201- a -G214- do nulové polohy
l Brzdový pedál není sešlápnut.
– Zkontrolovat naměřené hodnoty pomocí funkce 08 „Načtení bloku naměřených hodnot“ → Kapitola, číslo zobrazované skupiny 005.
l Nejprve provést pomocí diagnostického přístroje -V.A.G 1552- funkci 11 „Procedura login“ → Kapitola.
Test systemu vozidla HELP
Zvolte funkci XX

Zobrazení na displeji:
– Zadat 04 pro funkci „Základní nastaven“ a potvrdit Q.
Test systemu vozidla HELP
Zvolte funkci XX

Zobrazení na displeji:
– Zadat 0, 6, 6 a zadání potvrdit tlačítkem Q.
Bliká kontrolka ABS -K47-.
Uvedeni do zakladniho nastaveni
Zadejte cislo zobrazovane skupiny XXX

Objeví-li se na displeji toto zobrazení, neproběhla procedura Login úspěšně.
Funkce neznama anebo ->
ji nelze momentalne provest

Zobrazení na displeji:
Po úspěšném nastavení do nulové polohy se na displeji nenastaví hodnota 0.00 bar
nebo:
System v zakladnim nastaveni 66
Vyrovnani OK -0.85bar -2.12bar

Objeví-li se toto zobrazení na displeji, nejsou naměřené hodnoty v povoleném rozsahu od 2 bar do 8 bar, nutném pro nastavení do nulové polohy.
1 - Přečíst paměť závad (funkce 02).
2 - Vymazat paměť závad (funkce 05).
3 - Ukončit výstup (funkce 06).
4 - Vypnout zapalování.
5 - Zapnout zapalování.
6 - Opět provést nastavení do nulové polohy.
– Stisknout →.
System v zakladnim nastaveni 66
Vyrovnani neni mozne -10.85bar -12.12bar

Zobrazení na displeji:
– Ukončit výstup (funkce 06) → Kapitola.
– Kontrolka ABS -K47- a kontrolka ESP -K155- se na asi 2 s rozsvítí.



Ti mas G-214 na hl.brzdovom valci,na Golfe som menil brzdovy spinac,na druhom to bolo v hl.brzdovom valci takze vymena a na Audi 4F je ten snimac v ABS takze tam som menil cele ABS.Nezabudni zadat login 40168,a hodnoty v skupine 005 su v poli 1. -7,0 az 7,0. Vo Vise mas lepsi postup.

Napsal: 04 črc 2017, 19:19
od tutch
Tak zakladne nastavenie neislo spravit nakolko bol ten rozsah vecsi ako povoluje....od 2....do 8....ja som mal viď.obrObrázek

Napsal: 04 črc 2017, 19:27
od tutch
Ďalší poznatok ak som vymenil konektory medzi sebou tak ten tlak co bol v poli 2 cca 14 bar tak ten tlak sa zobrazil v poli 1...... tak s toho usudzujem ze spinace tlaku su OK