Problem byl taký že pokial motorka dlhšie stala a v chladnom pocasi tak bol problem so startovaním. Vzdy nastartovala az na 20krat. potom ako sa trocha zohriala tak uz startovala na brnk. Vytahli sme karburator komplet vycistili poprefukovali /plno bordelu v plavakovej komore/ a vymenili ten automatický sytič.
Teraz je problem presne opačný za studena to chytne na brnk je pocut jak po cca1min klesnu otáčky / sytič zavrie obohacovaci kanal/ ale jak sa zohreje tak nechce ísť vobec do otáček resp. jak sa pohne trochu s plynem tak motor skape. Svíčka je černá jak baganec podlá mna je moc bohatá zmes. Ked zhodím koleno za karbecem je tam plno benzínu. Karburátor sem mel rozebratý snad 10 krát a vubec sem neprišiel na chybu. Jedine s čim sa dá štelovat je vzdušník ten je 2,5 otáčky a lanko plynu / škrtiaca klapka/.
Skušal sem dat spatky starý aut. sytič ale problem je rovnaký.
Nenapadá nekoho nejaká blbost proč mna tato mrch školí

ďakujem