pridavny chladic oleje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
pridavny chladic oleje
zdravim daval nekdo na auto tento mezikus?
http://www.highperformanceparts.cz/adap ... an10.67336
jedna se me o to ze nema v sobe termostat a to znamena ze kdyz nastartuju motor tak olej vali do pridavneho chladice oleje tzn dele se olej motor atd zahriva ?
nebo je nejaky termostat primo v te noze olejoveho filtru a otvira dva okruhy?
http://www.highperformanceparts.cz/adap ... an10.67336
jedna se me o to ze nema v sobe termostat a to znamena ze kdyz nastartuju motor tak olej vali do pridavneho chladice oleje tzn dele se olej motor atd zahriva ?
nebo je nejaky termostat primo v te noze olejoveho filtru a otvira dva okruhy?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Je to bez termostatu, jestli to máš jen na závody, tak to neva, ale na normální ježdění bych volil určitě s termostatem, něco takovýho:
http://fmic.cz/adaptery-pod-filtr/1054- ... tatem.html
http://fmic.cz/adaptery-pod-filtr/1054- ... tatem.html
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Já to mam, ale na VW T3, tam je to celý vzadu a musim říct, že ten olej se díky většímu objemu a chladiči ohřívá pomaleji. Od vyjetí tak 15km na 80stC, záleží na teplotě venku. Jenže já nejezdim v zimě, takže mi to neva.
Na běžný ježdění bych určo bral s termostatem.
Výměník voda-olej mám původní, tzn. ten, co má 81kW.
Chladič objemově tak na půl litru oleje, cirka, a nevim, co to je přehřátej olej. V parných létech, na dálnici max 110stC. Když tomu fakt dávam a s vlekem, tak 120stC
Jinak přehřátej olej si představuju 130stC a víc u nějakýho průměrnýho 10W40 a pak už se rozpadá olejovej film a přestává to mazat, ne?
Na běžný ježdění bych určo bral s termostatem.
Výměník voda-olej mám původní, tzn. ten, co má 81kW.
Chladič objemově tak na půl litru oleje, cirka, a nevim, co to je přehřátej olej. V parných létech, na dálnici max 110stC. Když tomu fakt dávam a s vlekem, tak 120stC

Jinak přehřátej olej si představuju 130stC a víc u nějakýho průměrnýho 10W40 a pak už se rozpadá olejovej film a přestává to mazat, ne?
BUS RULEZZ!!! VW T3 mTDI AFN, GT1749VA, PP764, Bosch 11mm
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
pridavny chladic oleje
tak dik za rady
auto neni kazdodenni jezdeni ale v zime bych chtel sem tam jezdit a nechce se mi zas kupovat dalsi budik na to abych musel hlidat teplotu oleje nebo nekde stat a cekat az se olej ohreje
mam tu kostku ale nejaky dobrak z tama vykuchal termostat resim jestli to ma smysl tam vubec davat bez termostatu
na HPP asi nikdo neresi
auto neni kazdodenni jezdeni ale v zime bych chtel sem tam jezdit a nechce se mi zas kupovat dalsi budik na to abych musel hlidat teplotu oleje nebo nekde stat a cekat az se olej ohreje
mam tu kostku ale nejaky dobrak z tama vykuchal termostat resim jestli to ma smysl tam vubec davat bez termostatu
na HPP asi nikdo neresi
teplote oleje se dá hlidat tim že si koupiš druhý čidlo na vodu a přepinačem ho přepneš voda olej . na jednom budíku
přehřatej olej poznáš tak že ti na volnoběh maže mín . tj -- na volnoběh studenej 3b , za tepla 2b , vyhřatej 1b ...
přehřatej olej poznáš tak že ti na volnoběh maže mín . tj -- na volnoběh studenej 3b , za tepla 2b , vyhřatej 1b ...
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
no mě po nakládačce cca při 120°C podle MFA začínají docela hlasitě cvakat hydra a celkově nemá motor pěknej zvuk - otázka je, jestli palubák ukazuje přesně...
Jak velký máte chladič? Já chci vyhodit výměník úplně ven, dát sendvič s termostatem a 9. řadý chladič 260x70x50mm, bude to stačit?

Jak velký máte chladič? Já chci vyhodit výměník úplně ven, dát sendvič s termostatem a 9. řadý chladič 260x70x50mm, bude to stačit?

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Zhruba takovej mam, z Fiata Cromy.
A jak jsem psal, mě stačí bohatě. Ale nechal jsem i origo výměník AFN.
Budíky mám KMGY, což je údajně starší řada VDO, ale nijak jsem je necejchoval. Ale řek bych, že nekecaj, používám je i na vzduch a tam to odpovídá. Hydra mi necvakaj, takže přes těch 120 se fakt nedostávám.
A jak jsem psal, mě stačí bohatě. Ale nechal jsem i origo výměník AFN.
Budíky mám KMGY, což je údajně starší řada VDO, ale nijak jsem je necejchoval. Ale řek bych, že nekecaj, používám je i na vzduch a tam to odpovídá. Hydra mi necvakaj, takže přes těch 120 se fakt nedostávám.
BUS RULEZZ!!! VW T3 mTDI AFN, GT1749VA, PP764, Bosch 11mm
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR