OI Vibrace při 1800-1900ot
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OI Vibrace při 1800-1900ot
Zdravim uz si nevim rady s moji OI ASV
Vibruje pri 1800 - 1900 ot bez ohledu na rychlost jizdy na 3jku je to uz lehce znat, a na 4,5 uz je to citi dost.
Vibruje to do podlahy a citit je to i na pedalech, volant je v klidu.
Co se vymenilo kdyz se zavada zacla projevovat:
Spojka kompletni nova jednohmota (puvodne dvouhmota)
Komplet tlumice se vsim co k tomu patri
Cepy, silentbloky ramene, gumy ve stabiku
Vsechny klouby poloos + pozdeji komplet obe poloosy
Silentblok prevodovky
Reakcni vzpera
Nove brzdy kompletni
Dal jsem i jina kola - prehral se soft na origo a stejne nic.
Soft mam uz 3 roky zavada se projevuje tak posledni pulrok.
Auto bylo X krat v servise a nikdo to nedokazal odstranit.
Jeste dela to jen pri akceleraci pri deceleraci to nepocituju.
Nekdo nejakej tip na co se jeste podivat - silentblok na strane rozvodu - loziska kol - prevodovka ?
Dika za kazdou radu
Vibruje pri 1800 - 1900 ot bez ohledu na rychlost jizdy na 3jku je to uz lehce znat, a na 4,5 uz je to citi dost.
Vibruje to do podlahy a citit je to i na pedalech, volant je v klidu.
Co se vymenilo kdyz se zavada zacla projevovat:
Spojka kompletni nova jednohmota (puvodne dvouhmota)
Komplet tlumice se vsim co k tomu patri
Cepy, silentbloky ramene, gumy ve stabiku
Vsechny klouby poloos + pozdeji komplet obe poloosy
Silentblok prevodovky
Reakcni vzpera
Nove brzdy kompletni
Dal jsem i jina kola - prehral se soft na origo a stejne nic.
Soft mam uz 3 roky zavada se projevuje tak posledni pulrok.
Auto bylo X krat v servise a nikdo to nedokazal odstranit.
Jeste dela to jen pri akceleraci pri deceleraci to nepocituju.
Nekdo nejakej tip na co se jeste podivat - silentblok na strane rozvodu - loziska kol - prevodovka ?
Dika za kazdou radu
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33506
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Může to být moc chudou směsí při daných otáčkách. Motor potom vysazuje a projeví se to vibracemi. Buď přefukuje turbo /váha udává více než 1200mg vzduchu na zdvih, nebo čerpadlo dává méně paliva. Překontroluj množství vzduchu při plné akceleraci a pokud bude vzduchu méně než 1200 mg/h, tak zkus přidat palivo /snížit číslo volnoběžné dávky na 3,0/. Přefukuje-li turbo tak, že regulace je déle než 5 sec. na maximum a nedaří se tlak snížit, pošle ŘJ motor do kluzáku.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Ano trysky origo
Ještě udělám log toho paliva a tlaku při té akceleraci.
EDIT: Tak tu mam log snad to bude spravne http://leteckaposta.cz/425812240
Jinak VAGem dokazu volnobeznou davku snizit pouze na 3,8 min nejde jinak jsem mel nastaveno na 4 - 4,2
Po snizeni na 3,8 bez efektu
Ještě udělám log toho paliva a tlaku při té akceleraci.
EDIT: Tak tu mam log snad to bude spravne http://leteckaposta.cz/425812240
Jinak VAGem dokazu volnobeznou davku snizit pouze na 3,8 min nejde jinak jsem mel nastaveno na 4 - 4,2
Po snizeni na 3,8 bez efektu

Tak podle logu to na moc chudou směs nevypadá. Regulace turba chodí pěkně, váha udává odpovídající množství vzduchu v závislosti na otáčkách i tlaku turba a "soft" je také v pořádku /rozumný chip/.
Pokud by bylo více opotřebeno čerpadlo, tak by volnoběžná dávka byla podstatně vyšší. Tvoje je však blízká fabrickému nastavení /tudíž dobrá/. Pro jistotu udělej ještě log skupin 1,4,8 při plné akceleraci po rovině na čtyřku ať vidíme, že do čerpadla jde dostatek paliva a je správný předvstřik. Zaznamenej také půlminutku volnoběhu a potom teprve záznam ukonči.
Pokud by bylo více opotřebeno čerpadlo, tak by volnoběžná dávka byla podstatně vyšší. Tvoje je však blízká fabrickému nastavení /tudíž dobrá/. Pro jistotu udělej ještě log skupin 1,4,8 při plné akceleraci po rovině na čtyřku ať vidíme, že do čerpadla jde dostatek paliva a je správný předvstřik. Zaznamenej také půlminutku volnoběhu a potom teprve záznam ukonči.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4999
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Tohle je právě to nejhorší, jedu s kámošem, který má najeto milion a on se baví a jedeme skoro krokem dokopečka na přímý záběr , já mu říkám, přeřaď, proč ho trápíš? A proč, vždyť on si to vezme..Tak mu říkám, dal bych ti batoh plný cihel na záda a bejčák a hnal tě vpřed...Ono si to vezme, ale dlouhodobě se zkurví vše, co má pohon na triku.. a čím honosnější a utlumené auto, tím hůř, protože minivibrace jsou odděleny od posádky, prdel je v polštáři a záda v mechu..Už ani nechci s nikým jet, kdysi jsem si myslel, že tohle dělají jen dědci, ale bohužel, dnes jsou mlaďoši stejní lenoši a šetřílci..Neberte to osobně, ale vibrace je jednou z nejčastějších závad, proto se pořád mění diferáky, poloosy a laboruje se s dávkami, apod...A odstranění je velký problém, z auta je už prostě jen sráč .... 

nepropadat panice...