Stránka 1 z 1
špatný start, chcípání během jízdy.
Napsal: 21 srp 2017, 07:07
od dawyd_kl
zdravím.
stalo se mi toto:
chci nastartovat, ale jen točí. po chvíli naskočí a hned chcípne. tak točím znovu, chytne, ale jakoby vynechává. po rozjezdu a cca deseti metrech zase chcípne. tak znovu chvíli točím, po chvíli naskočí a po 50 metrech zase chcípne.
takhle jsem jel po 13tce přes celý Karlovy Vary..

až na benzinu.
ale musím říct, že jsem před tím jel několik kilometrů na rezervu a natankoval jsem na nějaký pumpě co neměla snad ani název. na benzině jsem to dotankoval vervou a s vifem, nechal asi hodinu běžet a od tý doby je klid.
diagnostika neukazuje žádnou chybu.
ale budu muset asi pro jistotu vyměnit palivovej filtr a vyčistit čerpadlo v nádrži.
nemá s tímhle problémem někdo zkušenost?
díky.
Napsal: 21 srp 2017, 07:25
od jear ewing
Pří té příležitosti bych vyměnil i třícestný termostatický ventil, který je zacvaknut na palivovém filtru, mě to hodně pomohlo.
Napsal: 21 srp 2017, 07:41
od dawyd_kl
jear ewing píše:Pří té příležitosti bych vyměnil i třícestný termostatický ventil, který je zacvaknut na palivovém filtru, mě to hodně pomohlo.
ok..vyměním i ten. asi budu vypadat jak trubka, ale jakou má funkci?
Napsal: 21 srp 2017, 07:44
od Tomas.cz
Pokud je nafta "studená" nejde zpět do nádrže ale jen do filtru aby ho ohřála, pokud je teplá, tak do nádrže.
Napsal: 21 srp 2017, 07:59
od dawyd_kl
Tomas.cz píše:Pokud je nafta "studená" nejde zpět do nádrže ale jen do filtru aby ho ohřála, pokud je teplá, tak do nádrže.
aha..dík..
Napsal: 21 srp 2017, 08:01
od dhfool
Viděl bych to na podávací čerpadlo. Pokud už má najeto, raději bych ho vyměnil, než zustat někde ve sněhu v černém lese bez signálu...

Napsal: 21 srp 2017, 08:34
od dawyd_kl
dhfool píše:Viděl bych to na podávací čerpadlo. Pokud už má najeto, raději bych ho vyměnil, než zustat někde ve sněhu v černém lese bez signálu...

píšou mi budíky, že 205tis...kolik skutečně, to nevím..

Napsal: 05 zář 2017, 07:21
od dawyd_kl
ještě dotaz:
pokud by bylo v háji čerpadlo v nádrži, tandemový na hlavě by asi nezvládlo tahat naftu až z nádrže..?
Napsal: 05 zář 2017, 07:24
od Marek77
První ročníky motorů PD podávací čerpadla vůbec neměly.
Napsal: 05 zář 2017, 07:44
od dawyd_kl
Marek77 píše:První ročníky motorů PD podávací čerpadla vůbec neměly.
mám čerpadlo v nádrži + tandem na hlavě.
znova
Napsal: 10 zář 2017, 08:19
od dawyd_kl
tak vyměněn palivový filtr s ventilem, vyčištěné čerpadlo v nádrži.
po delší cestě chci nastartovat a jen točím....klasický teplý start. když naskočí, po chvíli rána a motor chcípnul.po delším točením naskočil a pak již v pohodě.
pokud naskočí na první dobrou, je klid. pokud se projeví problém s teplým startem, je to problém. proto si myslím, že můj problém má souvislost s teplým startem.
jako by něco vyplo přívod paliva nebo nezaplo.
nemá někdo zkušenost?
tankuju pouze Vervu a přidávám Vif..
Napsal: 10 zář 2017, 10:46
od octaviask
zmerat tlak tandemu....
inak by som asi pregumičkoval vstrekovače...
Napsal: 10 zář 2017, 10:55
od RudisTDic
dhfool píše:Viděl bych to na podávací čerpadlo. Pokud už má najeto, raději bych ho vyměnil, než zustat někde ve sněhu v černém lese bez signálu...

I s KO podávačkou auto pojede,tak ho nestraš..
Napsal: 10 zář 2017, 15:11
od jericho-3
A co ta rána?
Napsal: 10 zář 2017, 16:05
od dawyd_kl
jericho-3 píše:A co ta rána?
stejná, jako když pustíš spojku bez plynu..proste to bylo bez paliva...z nějakýho důvodu tam nešlo..