Stránka 1 z 3
DieselGate svolání do servisu
Napsal: 23 srp 2017, 11:46
od JeníkRS
Škodovka mi poslal dvě pozvání na přehrání softu. Má někdo zkušenost? Je pak vše ok nebo se to začne ještě víc srát? A je lepší to nechat když vše funguje?
Napsal: 23 srp 2017, 12:33
od tukydydes
Přítelkyni to taky přišlo na 1,6TDi taky jsem nad tím přemýšlel a dospěl jsem k závěru co jednou mistři z VW navrhli a sestrojili i včetně podvodu tak nikdy nové řešení nepřekoná (když se teda bavíme o emisích a NOx). Určitě bude vyšší spotřeba i když to nebude tak razantní a výdrž dalších komponent bude taky snížena ve vyšších km nájezdech. Sice se dušují že to nijak zákazník nepozná atd.
Za mne rozhodně ne! Když něco funguje tak proč se do toho hrabat.
Jo a prej dostanete 1L oleje zdarma když přijedete

to mě velice pobavilo prodej na servisu 850,- za litr (longlife 5w-30) nákup mají za 117,- za litr.
Napsal: 23 srp 2017, 13:51
od salko
Nemám vlastnú skúsenosť, iba čo som čítal na fórach. A to konkrétne na 1.6 CAYC sa spúšťa regenerácia výrazne častejšie ako so starým "podvodným" SW.
Za mňa teda rozhodne nie.
Môj vlastný názor je ten, že nový SW musí viac cvičiť s EGR a vzniká viac sadzí, ktoré intenzívnejšie plnia DPF a ten sa musí častejšie regenerovať. Ale toto je len môj názor, snáď časom niekto presne rozpíše, čo sa vlastne deje pri novom SW a aké nástrahy nás následne čakajú.
Napsal: 23 srp 2017, 14:26
od turbo kamna power
Taky mi to teď přišlo na 1.6TDI CAYC, zahodil jsem to do kamen

Nejsem testovací jezdec, abych zkoušel nějaký experimenty. Auto funguje výborně, tak není důvod něco měnit. Spoléhám na původní vývoj, kdy byl software udělaný tak, jak automobilka chtěla a né tak, jak chtějí ekoteroristé

Napsal: 23 srp 2017, 17:19
od maka123
Táta má sice 2.0tdi, ale nechal se ukecat ve škodovce a nechal si přehrát software, od té doby neustálé regenerace.
Napsal: 23 srp 2017, 17:31
od HanZ
A největší sranda je, že to nelze vrátit zpět! Prostě jen update části FW a na novější verzi a šmitec, není návratu oficiální cestou...
Napsal: 23 srp 2017, 17:32
od Šeba
Tak ono není divu, že všechny DPF v CR fungují jak mají a vydrží i 500tkm, když většina bordelu proletí ven

. Vemte si PD jaký má krásný čistý laufy, z toho by se dalo i jíst... a filtr klekne mnohem dříve, páč vše funguje!

Napsal: 23 srp 2017, 18:58
od mountune
No nevim, vsechny cr yeti a superby co ke me jezdi tak spousta 400t a vic km a laufy vymeteny.
Napsal: 23 srp 2017, 20:02
od JeníkRS
Prave oto mi jde. Ty auta jezdi porad a najezd treba i 15000 za dva mesice. Egry uz jsem vymenil a nepotrebuju aby mi lidi volali ze s tim furt neco je kdyz to ted vse funguje na jednicku.
Napsal: 23 srp 2017, 20:20
od turbo kamna power
ze světa motorů

Napsal: 24 srp 2017, 20:06
od pstejski
za mě rozhodně ne, zajímavý je že v americe dávají nový kat. a kdoví co ještě a u nás stačí jen přehrát soft, sám mám doma 2x 2.0CR a v servisu jsem to výslovně zakázal.
Napsal: 25 srp 2017, 06:37
od josef10
za mě také NE........... Ale, jakmile se dostaneš do autorizáku na nějaký servis, automaticky ti bez tvého vědomí naládují tento nový Software.... Tak bacha na to...
Napsal: 25 srp 2017, 07:26
od JeníkRS
Volal jsem kámošovi do Škodovky on to tam přehrává a říkal že žádný auto se nevrátilo
Napsal: 25 srp 2017, 20:30
od pstejski
bodejť by se vrátilo, když zůstalo někde kvůli Egru 😛
Napsal: 26 srp 2017, 08:31
od dhfool
Asi tak, po pročtení US/UK fór, je zvýšená úmrtnost EGR. V USA, když vám odejde EGR a máte tam už upravený soft, tak je výměna EGR vrámci nějaké "dobré vůle", nebo možná taky špatného svědomí, zdarma. V EU si nas*r a pěkně si ho zaplať, nebo to řeš přes právníky. Obrázek nechť si každý udělá sám.
http://www.focus.de/auto/news/abgas-ska ... 96107.html