Stránka 1 z 1
Výmena vodnej pumpy Megane I 1,9D
Napsal: 12 lis 2017, 19:32
od Ferrari1980
Nazdar,
neviete niekto nejakú fintičku na výmenu vodnej pumpy? Či to naozaj musia ísť dole komplet kryty rozvodov? By som vcelku rád "pozdravil" toho inžiniera, čo takúto konštrukciu vymyslel...
Som dal dole podblatník, drážkový remeň, remenicu vodnej pumpy, povolil 9 šrobov, ale k 10. sa proste nedostanem...dal som doel aj kryty rozvodov, ale taký malý hajzlík platový kryt tam drží a presne tan zavadzia...
Napsal: 12 lis 2017, 19:43
od proxima
Ten inžinier asi nemyslel,že sa vodná pumpa bude musieť niekedy demontovať.
Napsal: 12 lis 2017, 19:49
od Ferrari1980
Tak on ten inžinier asi predpokladal, že sa to vymení spolu s rozvodmi, ale aj tak...nemohol to dať na 3 dostupné šróby?
Napsal: 13 lis 2017, 22:59
od HonzaXM
To je ještě dobrý, tuším že u nového Clia 1,2 16V musí ven alternátor, servo, klima a celý držák kvůli 2 šroubkům. A k tomu ještě všude malé E TRX šrouby, kterým se utrhne hlavička. Renault je prostě ostuda Francie.
Napsal: 14 lis 2017, 14:07
od jericho-3
Kolikrát jsem měl přání dostat konstruktéra do rukou a mít bič, abych se mu pomstil. Vyrobit takovéto druhy šroubů a dát je třeba i tam, kde je přístup jen zeshora, může jen idiot. Ale oni nejsou sami, i Ford je notorický debil a člověk si říká, zda to není schválně, aby demontáž nějaké součástky , která by byla v podstatě hračkou znepříjemnit nemožností demontáže šroubů, které ji zajišťuje..Dodnes si říkám, jak jsem na tohle mohl mít vůbec nervy...

Napsal: 15 lis 2017, 13:20
od HonzaXM
S kamarádem na to máme teorii, že ti zakomplexovaní - sice inženýři, ale neschopní se nažrat příborem, si při ranní kávě dají hlavy dohromady a předhání se, kdo vymyslí větší píčovinu. Kdo vyhraje, může ji za odměnu poslat do výroby. A tak to chodí každý den a my máme čím dál větší nervy. Koncern Fordu (ne však USA - ty jdou dobře a dělám je rád) a Renaultu to dotáhl zatím nejhlouběji do prdele.

Napsal: 16 lis 2017, 21:50
od Ferrari1980
A, zas iné veci na Renolde idú vcelku dobre...holt, každá značka má svoje skabé miesto, možno renold ich má viac, no...
Ale je to vymené, kamarát mal väčšiu trpezlivosť, dal ten posledný šróbik...ale nezaobišlo sa to bez posúvania motora hore-dole a bez demontáže ďalšej remenice.