Zvedák TAKRAF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zvedák TAKRAF
Jak odvzdušnit starý nužkový zvedák (DDR) po výměně oleje? Nějak se mu moc nechce zvedat ani na prázdno, pístnice je taková gumová a olej hrozně pění.
A dals správný olej/viskozitu? Má to odvzdušnovací šroub, návod třeba tady
http://www.zuendnagel.de/lunze/lunze_pic/takraf.pdf
https://www.google.cz/search?ei=rJcWWtj ... unRwPPz6cg
http://www.zuendnagel.de/lunze/lunze_pic/takraf.pdf
https://www.google.cz/search?ei=rJcWWtj ... unRwPPz6cg
Před odstavením zvedáku cca 1rok "prý" funkční, nyní po výměně oleje ne a ne odvdušnit. Pravděpodobně bude problém někde jinde, hydraulika naprázdno pomalu zvedá, ale je to celé gumové a olej pění jak už jsem psal výše.Při spouštění se obsah pístnice nevleze zpět do nádobky a tlačí se ven(hladina oleje OK).
Připadá mi to, jako kdyby tam už čerpadlo tlačilo směs bublinek s olejem.
?
Připadá mi to, jako kdyby tam už čerpadlo tlačilo směs bublinek s olejem.
?
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
a nebo v čerpadle podle hřídele
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


hoď sem nějakou fotku toho okruhu jestli se tam dá přidat budík,čerpadlo se dá zjistit budík s rozumným rozsahem přímo na něj bez redučáku a jenom brnknout motorem jestli rafika vystřelí na doraz nebo zkusit ten vakl hřídele v těch čerpadlech bývá díra jak kráva když už nic nepřetlačí záleží jak je dimenzovaný,oběhem přes redučák by to pěnit nemělo ten vzduch se tam dostává kolem hřídele čerpadla-to je tady asi rovnou na nádrži ne ? ta pěna taky může být z vody,vlhkosti v oleji ...
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
tohle olej nenapění - že nebude tlak to jo ale tu pěnu asi ne ale uvidíš až to zkusíš
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
Vždycky když řešíme pěnu v nádrži tak to je vzduchem na sání a když ne v trubkách a hadicích tak je to gufero v čerpadle podle hřídele - přisaje to tam. To by nemuselo být drahý.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

