Stránka 1 z 1
Vstřiky 1,5 dci Megane
Napsal: 04 pro 2017, 11:18
od pesula
Ahoj, mám problém se vstřikováním na Reault Megane 1,5 DCI K9K 2007. Na displeji se rozsvítilo CHECK INJECTION, auto jelo normálně, teplé startovalo normálně. Studené (přes noc) startovalo dlouho, jakmile chytlo, už celý den OK. Pak u mě na dílně... Nadiagnostice chyby: DF026 řídící obvod vstřikovače 1 válce - řízení vstřikovače - na minimální úrovni a neznámá chyby 0170 ( něco s regulací paliva myslím). Když jsem to nechal přes noc stát, nešlo to ráno nastartovat. Tlak na railu Ok. Po vymazání chyb z paměti to chytlo okamžitě a běželo úplně normálně.. celý den ok. Po 30-80 km chyba naskočí znova a opět nechce studený chytit. Po vymazání na drc. Přehodil jsem vstřiky 1 a 2, že zjistím jestli se i závada posune na 2. Po nastartování to šlo řekl bych na dva válce. Řekl jsem si ok, ráno je překóduju v jednotce, asi jsou hodně rozdílné.. Po překódování jsem už nenastartoval. Paměť bez chyb, nafta tam je, tlak to má. Naftu dává pouze 4 vstřik. Vše jsem vrátil, ale pořád jde jen ten 4. Co s tím je???? Díky za nápady a rady, nějak mě nic nenapadá. Diag klon Delphi
Napsal: 04 pro 2017, 18:28
od Fenix9555
počas toho ako som si čítal príspevok, hneď ma napadlo že sa opýtam akou diag si to robil, no dočítal som dokonca a bolo mi to hneď jasné keď som videl diag Delphi táto multi značková diag za 33 eur čo sa tvári ako keby bola na úrovni KTS a pritom hovno robí, je vhodná akurát tak do koša, ukazuje neznáme chyby a keď ukáže obzvlášť na Francúzoch tak preklad je úplne iný ako skutočnosť, niekedy si pridá pár neznámych závad, a o kódovaní ani nehovorím, raz som kódoval vstreky na 2.0 tdci mk3 96 kw motor, a už nikdy potom nenaštartoval, musel som si zadovážiť poriadnu diagnostiku. myslím že je to aj tvoj prípad

Napsal: 04 pro 2017, 18:50
od johnyd1
Fenix9555 píše:počas toho ako som si čítal príspevok, hneď ma napadlo že sa opýtam akou diag si to robil, no dočítal som dokonca a bolo mi to hneď jasné keď som videl diag Delphi táto multi značková diag za 33 eur čo sa tvári ako keby bola na úrovni KTS a pritom hovno robí, je vhodná akurát tak do koša, ukazuje neznáme chyby a keď ukáže obzvlášť na Francúzoch tak preklad je úplne iný ako skutočnosť, niekedy si pridá pár neznámych závad, a o kódovaní ani nehovorím, raz som kódoval vstreky na 2.0 tdci mk3 96 kw motor, a už nikdy potom nenaštartoval, musel som si zadovážiť poriadnu diagnostiku. myslím že je to aj tvoj prípad

toto si si zadovážil ?
http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... highlight=
pesula - sprav test prepadu.
Napsal: 04 pro 2017, 19:09
od proxima
Ani s origo delphinou sa mi nepodarilo nakodovať trysky na 1,5 dci...išlo to s texou

Napsal: 04 pro 2017, 19:48
od johnyd1
proxima píše:Ani s origo delphinou sa mi nepodarilo nakodovať trysky na 1,5 dci...išlo to s texou

Texu nemám ,ale Clip a Kts no problem.
Napsal: 04 pro 2017, 19:55
od octaviask
asi preto ze original delphi DS150 nema nic s delphi spolocne

DELPHI ma svoju diagnostiku na svoje vstrekovacie systémy ktoru predava len autorizovaným servisom DELPHI vstrekovacich systemov.
DS150tky čo mame sú len okopčené autocom (wurth to iste).
to je pointa problemu

kazda diag vie niečo...
vstrekovače 1.5dci su kategoria sama o sebe... kodovat si mozete co chcete ked tam v 70% pripadoch ludia pchaju staršie vstreky.
Napsal: 04 pro 2017, 20:23
od johnyd1
octaviask píše:asi preto ze original delphi DS150 nema nic s delphi spolocne

DELPHI ma svoju diagnostiku na svoje vstrekovacie systémy ktoru predava len autorizovaným servisom DELPHI vstrekovacich systemov.
DS150tky čo mame sú len okopčené autocom (wurth to iste).
to je pointa problemu

kazda diag vie niečo...
vstrekovače 1.5dci su kategoria sama o sebe... kodovat si mozete co chcete ked tam v 70% pripadoch ludia pchaju staršie vstreky.
suhlas,staré vstreky s kodom sa=0 čiže pičovina ecu si urobí svoje,ale vstreky new,alebo po repase s new kodom ano.
Napsal: 04 pro 2017, 20:31
od octaviask
sak ty ECU zadáš korekcie ... ECU koriguje...ale tie korekčné kody uz daaaaaaaaaaaaaaaaaavno nie sú pravda... AAAAle Nakodovali sme

Napsal: 04 pro 2017, 21:54
od Fenix9555
proxima píše:Ani s origo delphinou sa mi nepodarilo nakodovať trysky na 1,5 dci...išlo to s texou

Ja som sa stretol zasa s tim ze s kts 520 diag mi neslo kodovat vstreky na 1.9dci a wurth cina to islo ale len pri naštartovanom motore na volnobeh po zapisani kodu a odkliknuti motor do 2 sec skapal, po opetovnom starte vsetko ok kod bol zapísaný.

Napsal: 04 pro 2017, 22:07
od proxima
Ono je dobre mať zo 3 multiznačky a človek bude mať vyššiu úspešnosť

Napsal: 05 pro 2017, 07:07
od pesula
Dík za postřehy, trochu jsem si myslel, jestli to není tou Delphi, proto jsem jí tam napsal. Přehrál jsem to několikrát, pokaždé se to tváří OK, kódy nahrané jsou, ale plive jen 4 vstřik. Na druhou stranu musím říct, že už jsem tou samou Delphi kódoval 1,5 dci po repasi vstřiků na Kangoo, 2x Clio a všechny tři v pohodě. Asi budu muset auto odtahnout na KTS a uvidíme... Ale pořád to neřeší tu prvotní závadu. Přepadový test jsem dělal, vše OK. A když už jsme u té diagnostiky... co klon Clip?
Napsal: 05 pro 2017, 10:07
od octaviask
ktory?

ja osobne som videl uz 3 verzie.
Napsal: 05 pro 2017, 15:31
od geo
Namontuj vstriky mimo válec a koukej kolik jich vstřikuje pokud jen jeden tak jsou ucpaný.Je to častej problém stane se to i výměnou paliváku odvzdušněním si tam pak neženeš všechen bordel z čerpadla a je amen.U tohodle motoru jedině vše vyměnit a vyčistit jinak si to dáš znova.Jednotka je bude na test ovládat i nenakodovaný.
Napsal: 05 pro 2017, 18:06
od octaviask
geo píše:Namontuj vstriky mimo válec a koukej kolik jich vstřikuje pokud jen jeden tak jsou ucpaný.Je to častej problém stane se to i výměnou paliváku odvzdušněním si tam pak neženeš všechen bordel z čerpadla a je amen.U tohodle motoru jedině vše vyměnit a vyčistit jinak si to dáš znova.Jednotka je bude na test ovládat i nenakodovaný.
i tak še da

Napsal: 20 pro 2017, 07:06
od pesula
Díky za všechny odpovědi, pravdu měl geo. Tím jak se to zavzdušnilo se rozvířil bordel a všechny vstřiky byly ucpaný. Po vyčištění railu a vstřiků auto jezdí. Nakódování delphinou bylo ok, že to kleklo zrovna po přehrání kódů byla náhoda. Prvotní závada (studený start) neodhalena... zatím to jezdí.