Stránka 1 z 2
VW Golf mk5 ktorý kód motora?
Napsal: 22 pro 2017, 20:03
od Allison
Nazdar, mám možnosť kúpiť si Golf mk5 a neviem ktorý kód motora by mohol byť najlepší.. určite budem z neho ťahať kone, takže prosím o radu. Oplatí sa chipovať auto s DPF?
Ďakujem
Napsal: 22 pro 2017, 20:39
od Source
ak z toho budeš ťahať kone tak kúp R32 + nejaké to turbo a máš koní až až

Napsal: 22 pro 2017, 21:02
od mecKo
Za mna BXE, spravis preventivnu udrzbu a jazdis, na jednej mk5 BXE mame 220 ps 480 Nm (ALka + 1756) bez jedineho problemu
Napsal: 23 pro 2017, 00:06
od sCitem
A najde se kvanta lidí kteří řeknou že je na h*víno... třeba že údajně nemá chlazení pístů ..
Napsal: 23 pro 2017, 02:45
od mecKo
Vsetko je vec nazoru, nikomu jeho nazor nevyvraciam, rovnako ten moj nevnucujem. Podavam len fakty

Napsal: 23 pro 2017, 10:24
od Source
Prečo si kupujete auto ktoré je stavané na povecme 150 koní a potom z toho silou mocou idete ťahať čo najväčší výkon?
Veď keď chcem výkon tak si kúpim auto ktore ten výkon už ako taký nejaký má. Keď sa chcem hrať tak čo myslíš s takou VR6 sa nedá pohrať ?
Neviem stále mi to nejak nejde do hlavy prečo si človek kúpi auto čo má 100 koní a potom ide z toho za veľké peniaze dostávať ďalších 100 koní
Napsal: 23 pro 2017, 20:00
od standa123
já osobně bych šel dneska asi už opravdu taky do toho benzinu.......Minimálně 2,0T nějaký GTI nebo tu R32 a člověk má klid do budoucna a hlavně kopec zábavy......
Můj osobní sen je taky nejakej golfík pětku nebo spíš šestku v benzinu v turbu........

Napsal: 23 pro 2017, 20:12
od octaviask
no presne tie TSI z tých rokov sú vrchol techniky... nesrandujte chlapi.
BXE je fajn, pozor na ojnice

inak držiak.
Napsal: 23 pro 2017, 20:33
od standa123
octaviask píše:no presne tie TSI z tých rokov sú vrchol techniky... nesrandujte chlapi.
BXE je fajn, pozor na ojnice

inak držiak.
ten klid do budoucna sem myslel skrz výkon.....že člověk pak nemusí řešit nejaky navysovani vykonu když uz má v serii 250+ PS......
Jak je to s kvalitou motoru a spolehlivostí to nevím...nemám zkušenosti....
Napsal: 24 pro 2017, 00:25
od sCitem
Napsal: 25 pro 2017, 09:13
od standa123
To asi jo, ale uz ses hodne napred kdyz uz mas v zakladu 250+

Napsal: 25 pro 2017, 11:53
od sCitem
Napsal: 25 pro 2017, 22:30
od TDI tech
Kokial tuzis po vykone tak BKD a pokial po spolahlivosti tak BJB mozno este BKC. Motor BXE jedine taky ktory mal poctivy servis. Zarucene sa vyhni motorom BLS, BMM, BMN.
Napsal: 27 pro 2017, 12:56
od Rayx
Je zajímavý, jak dva kody vedle sebe mohou znamenat zcela odlišný motor. Proč to BMM ne? Já tuším, že zásadní je tady DPF vs. PD vstřiky, ale ve srovnání s BMN ...
Napsal: 27 pro 2017, 12:59
od Source
To sa ešte oplatí v dnešnej dobe kupovať povecme 10 rokov starý diesel ktorý má v základe 110 koní a potom do neho investovať prachy aby som z neho za cenu auta vytiahol ďalších 100 koní ? Nepríde mi to ako moc rozumné riešenie, ale tak každý si robíme čl chceme, ak si si tým ešte neprešiel tak kľudne, zober BKC a ideš