Zdar. Audi 80 b2.
Povodny motor 1.6 td 59kw
Sawpnuty je 1.9tdi 1z.
Riesime co za cerpadlo pouzit aby to bolo "good" zatial to slape na povodnom kedze auto muselo jazdit no samozrejme je to na hovno. Vykon nikde a spotreba jak Zil..
Co za cerpadlo pouzit na mTdi ? Origo z niecoho? Alebo vyskaldat ?
Dalsia vec z coho najlepse vycucnut udaje o otackach? Z alternatora? Z hociktorého vinutia pred diodamy? Budik je do 7tis ot co typujem na benzin..
Dik
Audi 80 1.6td swap na 1.9mTdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Audi 80 1.6td swap na 1.9mTdi
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Čerpadlo si nech poskládat aby ti to fungovalo jak má.Počítej že budeš muset sehnat jedno čerpadlo z TDI jedno nejlepe z fiatu croma. Nejlépe se domluvit s Holzem at ti to poskláda. Ale počítej že te to vyjde tak na 7-8tis. + jestli budeš chtít koně tak +11mm hlava dalších 1500. +pak turbo výfuk spojka coller.....
atd atd milion hodin práce spousta peněz a pak tě to stejnak omrzí .....
