Stránka 1 z 1

není tlak na railu voyager

Napsal: 05 led 2018, 16:27
od josef.d
dobrý den,na railové liště nemám vůbec žádný tlak,tudíž vůbec nechytne.Podávací čerpadlo z nádrže dává tlak 8,5 bar.Když ucpu přepadovou trubku od čerpadla,tak motor chytne,ale jakmile ji uvolním,tak motor chcípne.Užjsem vyměnil drv ventil na čerpadle,ale je to stále stejné.Nevíte na co bych se měl zaměřit,nebo jestli je čerpadlo ko?Je to systém bosch,grand voyager,2.8crd.2777ccm,120kw,r.v.2008.

Napsal: 09 led 2018, 20:07
od proxima
Nie je pootvorený bezpečnostný ventil na raily tým padom by išlo všetko do prepadu.

Napsal: 11 led 2018, 09:32
od josef.d
ventil na railu je v pořádku.Už se mi to podařilo po dlouhém laborování zprovoznit,ale když chci jít do plného výkonu,tak to začne škubat a zase chcípne.Hned vyskočí hláška p0087 tlak palivového systému,příliš nízký tlak.

Napsal: 11 led 2018, 09:35
od josef.d
Ještě dodám,ten ventil jsem zkoušel z jiného auta a je to pořád stejné.

Napsal: 11 led 2018, 11:02
od octaviask
nemas tlak na raily :D :D bud ho cerpadlo nedokaze vyrobit alebo niekam uteka :) nic ine

Napsal: 11 led 2018, 12:46
od roman1648
vstřiky ven a na kontrolu / opravu

Napsal: 25 led 2018, 13:30
od josef.d
Tak motor už běží.Vysokotlaké čerpadlo bylo ko.

Napsal: 26 led 2018, 11:03
od pecik
josef.d píše:Tak motor už běží.Vysokotlaké čerpadlo bylo ko.
Takže přetěsnit čerpadlo ? Mám podobnou poruchu. Kde, kdo a za kolik ?
Díky

Napsal: 27 led 2018, 08:37
od roman1648
Repase nebo sehnat jiný
Záleží na výrobci čerpadla nakolik je opravitelny
teď jsme nechali udělat jeden Siemens za 11tis a nic se nezměnilo..

Napsal: 30 led 2018, 08:06
od josef.d
Pán si ho sehnal sám ,prý přes ebay.Za kolik,to nevím.