Stránka 1 z 1

chyba P0253

Napsal: 13 led 2018, 11:56
od dany950
dobry den,mam hyundai ix35 1,7 crdi 85kw r.v.2011,a mam takyto problem
auto som vecer odstavil a rano som chcel nastartovat,a auto toci ,toci naprazdno bez kompresije a nestartuje.napojil som to na diag.aukazalo chybu:P0253 Přestavení počátku vstřiku vstřikovací čerpadlo A předčasně.
nema niekto skusenost co to moze byt?
velmi pekne dakujem za kazdu radu

Napsal: 15 led 2018, 11:57
od roman1648
najeto kolik ?
můj tip skočený rozvody ?

Napsal: 24 led 2018, 18:56
od Aero200
Záleží jakou diagnostikou to je načítáno, podle kodu závad z diagnostiky od hyundai, tak je udávána úplně jiná závada.
Všeobecný popis
Ventil regulátoru tlaku paliva je integrovaný do vysokotlakého čerpadla. Řídí tlak paliva railu common rail prostřednictvím regulace množství paliva přiváděného do tlakového zásobníku. Řídicí jednotka motoru (ECM) řídí provozní proud regulátoru tlaku paliva (řízením střídy) na základě signálu z ventilu regulátoru tlaku paliva, otáček a snímače polohy plynového pedálu (APS), aby dosáhla tlaku v railu optimálního pro dané jízdní podmínky.
Čím nižší je proud ventilu regulátoru tlaku paliva, tím víc paliva je přiváděno do tlakového zásobníku common rail. Tím dojde ke zvýšení tlaku paliva railu. A naopak, čím vyšší je proud ventilu regulátoru tlaku paliva, tím méně paliva je přiváděno do tlakového zásobníku common rail. Tím dojde ke snížení tlaku paliva v railu. Když proud ventilu regulátoru tlaku paliva klesne na „0“, tzn. jako by došlo k přerušení obvodu ventilu regulátoru tlaku paliva nebo odpojení konektoru, je do tlakového zásobníku common rail přiváděno maximální množství paliva, takže tlak railu common rail vzroste na maximální hodnotu.
Diagnostický chybový kód (DTC) – popis
Diagnostický chybový kód (DTC) P0253 se uloží, když je v ovládacím obvodu regulačního ventilu tlaku paliva (FPRV) (integrovaného do vysokotlakého čerpadla) zjištěna hodnota proudu 0 A déle než 0,22 s. Tento kód se aktivuje jako důsledek přerušení nebo zkratu na kostru ovládacího obvodu nebo vnitřního zkratu regulačního ventilu tlaku paliva (FPRV).

Napsal: 13 úno 2018, 14:29
od 88pepe
Jestli to je aktualni tak ti poslu fotky na mejl, nejde mi tu vkladt pres tel