Stránka 1 z 1

Lepší trysky na T4 2.4D?

Napsal: 15 led 2018, 16:44
od Bunny.16
Zdravím. Chceme trochu oživit naší T4. Je to rok 93 typ AAB. LIDI mi tvrdí že tam jsou stejně trysky z 1.9td. Ale já jsem našel že td má jiné. 2.4D má označení DN 0 SD 294.
1.9 TD má označení DN 0 SD 297.
A našel jsem dokonce trysky DN 0 SD 318 NEBO i 320. Znamená to že mají třeba větší průtok jako třeba sprynty 764 proti 520 u tdi? Jedná se mi o to že když už by jsme měli kupovat nový trysky tak klidně něco lepšího. Ty naše mají cca 500 000 tak už nebudou bůh vi jaký nádhery. Jinak.by jsme.tam chtěli dát i turbo a cooler. Proto i ta otázka na lepší trysky.

Napsal: 17 led 2018, 14:50
od turbo kamna power
Číslo v označení nesouvisí s průtokem trysky. Možná nejlepší trysky na komůrku jsou z motoru 1.6TD SB/RA 59kw, označení myslím DN0SD274.
Jinak u komůrkáče na trysce zase tolik nezáleží, takže i ty DN0SD297 budou dobrý, když budou nový. Doporučuji koupit nejlépe Motorpal, přinejhorším Bosch :)

Napsal: 17 led 2018, 14:55
od Bunny.16
A na čem teda záleží jestli se můžu zeptat? Jinak jsem myslel že bosch bude nejlepší. Ale cena motorpalu a bosche není nějak rozdílná. A když tam budem dávat turbo, tak mi bylo doporučeno z volva nebo asi z 2.5 tdi 103kw. Ze je lepší než z t4 75kw. Ale já zase nevím aby to taky zabiralo jak má a ne nějak pozdě.hlavne z té 75 kw se dá sehnat za pár korun :D

Napsal: 17 led 2018, 15:11
od turbo kamna power
Záleží hlavně na čerpadle :) Turbo bych dal klidně z T4, myslím, že je tam nějaký kkk k14, stejně tak v tý 2.5tdi 103kw, nevím, jestli se ty turba liší, nikdy jsem je neporovnával. Větší OEM turbo na pětiválci měly první 2.5TDI audi 85kw, tam bylo nějaký k16.

Napsal: 17 led 2018, 15:19
od Bunny.16
A jak teda upravit čerpadlo? Aby to mělo případně vyšší výkon. Myslím.ze jen přidat naftu nestačí. Napadlo mě dát hlavu z tdi. Tam je 10mm. O proti tě originál co má 8mm by to bylo velký zlepšení. Hlavně by to vstrikovalo větším tlakem.

Napsal: 17 led 2018, 15:37
od turbo kamna power
Jo, hlava z TDi bude dobrá cesta. S tím zároveň možná i přitvrdit pružinu na předsuvníku a udělat gov mod. Hledej na zahraničních fórech ;)

Napsal: 17 led 2018, 16:27
od Bunny.16
A kterou pružina máš přesně na mysli?

Napsal: 17 led 2018, 21:47
od turbo kamna power
nevím proč jsem měl dojem, že s větším pístkem se zvětší tlak v čerpadle, ale asi to není úplně pravda :) tak ten předsuvník ber s rezervou.

Jinak nebylo by špatný sehnat čerpadlo z Audi 2.0TD, ale dnes už jich nejspíš moc nebude...

Napsal: 17 led 2018, 22:43
od Bunny.16
Tak to se dneska asi opravdu už špatné sežene. Ale stejně by bylo pak dobrý do něj dát tu hlavu z tdi.a aby to mělo ten hřib nahoře tak to by se dalo sehnat z fiata. Ty to mely obráceně. Případně ta audi. Ale z té to bude porod sehnat :roll:

Napsal: 17 led 2018, 22:48
od Fantik
Napiš členovi Holz-tdi ten ti upraví čerpadlo jak bude třeba.

Napsal: 22 led 2018, 18:30
od Bunny.16
Tak jsem koukal na ty trysky od motorpalu. Ale originál trysky na motorech SB byly označený 274. Motorpalu má 272. Je v tom rozdíl nebo to vůbec nevadí? Je to totiž nejblíž tomu originál označení.

Napsal: 27 led 2018, 09:50
od Bunny.16
Můžete mi prosím někdo říct jaký je teda přesný rozdíl mezi těma tryskama DN0SD294 a DN0SD274? Dík :)

Napsal: 29 led 2018, 22:06
od turbo kamna power
když nejsou 274, dal bych 297, 308, případně 293

Napsal: 01 úno 2018, 21:10
od Bunny.16
Tak trysky sehnané přímo od motorpalu 274. Ale teď rada jestli nechat tlak na 130barů to co má origo 2.4D, nebo to nastavit na 150 co mají TD?

Napsal: 01 úno 2018, 22:05
od turbo kamna power
nastavil bych je jako turbový trysky, myslím, že spíš 155bar ;)