peugeot 2,0hdi letní auto
Moderátoři: šulda, Moderátoři
peugeot 2,0hdi letní auto
auto při odstávce v chladnějším počasí (od 0 dolu) déle jak 5 hodin špatně startuje po startu se klepe jde velmi nepravidelně a kovově mlátí. jak se oteplí vše OK. Na internetu (youtube) jsem našel milion stejných projevů ale každý řeší něčím jiným (baterie,starter,snímače,žhaviče,egr,padaní nafty) a hlasí jak to vyřešil. Auto stím začalo loni na konci zimy řešilo se nedořešilo jelikož se oteplilo a auto začalo fungovat.
No nafta 100% nepadá kanystr průhledná hadice,žhaviče na měřák OK udajně měněný v servise před měsícem,EGR reaguje Jestli těsní budu řešit,baterie i jiná a zapojené dvě zkoušeno bezezměn, starter točil pravda ne nejlepe udělán repásek a valí,na diagu žádné závady v měřených hodnotách snímače teploty OK, Bojím se že jsou KO vstřiky ale nevím jak si to potvrdit diag mámna francouze jen texu a nemužu najít jaké mají být hodnoty vstřikovačů k tomuto motoru. Ví někdo?? postřehy odjinud?? dík za nápady.
No nafta 100% nepadá kanystr průhledná hadice,žhaviče na měřák OK udajně měněný v servise před měsícem,EGR reaguje Jestli těsní budu řešit,baterie i jiná a zapojené dvě zkoušeno bezezměn, starter točil pravda ne nejlepe udělán repásek a valí,na diagu žádné závady v měřených hodnotách snímače teploty OK, Bojím se že jsou KO vstřiky ale nevím jak si to potvrdit diag mámna francouze jen texu a nemužu najít jaké mají být hodnoty vstřikovačů k tomuto motoru. Ví někdo?? postřehy odjinud?? dík za nápady.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Ahoj. Mám taky 2.0HDi a taky při poklesu teplot byl problém se startama po přestávce mezi jízdou 6 a více hodin. Když se jezdilo průběžně tak to chytalo normálně. Měl jsem auto u jednoho patlala, údajně uznávaného mechanika skoro měsíc a dokázal tak leda mít kecy a lhát co všechno mi s autem dělal. Změnil jsem mechanika a zajel jsem za opravdovým diagnostikem a ten mi během dvou hodin vyzkoušel a řekl že mi propouští jeden vstřik do přepadu víc než má, není potom tlak a proto to nestartuje. Vyměnil jsem jeden vstřik a od té doby startuju téměř na cvrnknutí.
Samozřejmně můžeš mít současně i jinou závadu (to klepání atd.) ale nech si pro začátek změřit ty přepady vstřiků při studeném motoru. Každopádně vybírej komu auto dáš, to je základ úspěchu.
Dej potom vědět jak jsi dopadnul.
Samozřejmně můžeš mít současně i jinou závadu (to klepání atd.) ale nech si pro začátek změřit ty přepady vstřiků při studeném motoru. Každopádně vybírej komu auto dáš, to je základ úspěchu.
Dej potom vědět jak jsi dopadnul.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33508
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: peugeot 2,0hdi letní auto
[quote="hansdob"] diag máš dej si tlak paliva a budeš chytrý
pokud tam máš za dvě vteřiny 390 nechytá tak nepropouští, poku je tam čtyři vteřiny pod dvěsta nechytá propouští
pokud tam máš za dvě vteřiny 390 nechytá tak nepropouští, poku je tam čtyři vteřiny pod dvěsta nechytá propouští
Hmm takze tlak paliva do prvniho startu 280-321 ( 8-20 vterin) pak kazdy dalsi po cca 2-5 sec start a hned jde na 485
Takze pousti vstriky?? Proto spatnej start?? Nafta z railu nakape na pisty proto motor mlati po prvnim startu??
Po 20 minutach na volnobeh. ( ta doba je tak velka ze jsem mel telefonat a zapomel jsem na to.) tekli skoro stejne nejrychlejsi byl ten vlevo ma nejvic.
Takze pousti vstriky?? Proto spatnej start?? Nafta z railu nakape na pisty proto motor mlati po prvnim startu??

Po 20 minutach na volnobeh. ( ta doba je tak velka ze jsem mel telefonat a zapomel jsem na to.) tekli skoro stejne nejrychlejsi byl ten vlevo ma nejvic.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
ahoj,
je to velmi jednoduche...pokial ti to mláti za studena tak vo valci nie je dobrý výbuch...háda sa to.
a teda bud je to kvoli nizsej kompresii alebo vstrekovaču...
zmeraj kompresie za studena...
pozri regulačné dávky vstrekov (za studena, za tepla).
je to velmi jednoduche...pokial ti to mláti za studena tak vo valci nie je dobrý výbuch...háda sa to.
a teda bud je to kvoli nizsej kompresii alebo vstrekovaču...
zmeraj kompresie za studena...
pozri regulačné dávky vstrekov (za studena, za tepla).
Naposledy upravil(a) octaviask dne 21 led 2018, 21:41, celkem upraveno 1 x.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Korekce vstrikovacu v me texe jsou v procentech nebo gramech no a ( promin gramy si nepamatuji ale jsou 100% pospolu lisi se minimálně) v procentech jsou 99,8% 101,6% 98,4% a 100% proto jsem v prvnim prispevku psal ze bohuzel nevim jaky hodnoty tam maji byt tak nevim. Na bankach prepady vysli taky skoro stejne.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Ano tvoj popis bol moj problem a 200dalsich tem co som nasiel na internete, nedopatrenim som dal repasovat vstreky po repase robilo to iste cely nasraty som šiel reklamovat vtedy mi pan vysvetlil o co dego a ze som to mal hned povedat. Povedal mi ze si mam ist prehrat soft a ze ak to nepomoze vrati mi peniaze za robotu, suhlasil som soft stall 50eur od vtedy ziadny problém.
Vzdy rano motor zaklepal a zasmrdel ako liazka do prvej sekundy pridania vsetko v poriadku. Skus 7x za sebou nazhavit ono to zhavi malinko tieto psa motory. Nový soft je upravený.
Vzdy rano motor zaklepal a zasmrdel ako liazka do prvej sekundy pridania vsetko v poriadku. Skus 7x za sebou nazhavit ono to zhavi malinko tieto psa motory. Nový soft je upravený.