Stránka 1 z 1

Turbo po repasi - zátah až na druhé sešlápnutí plynu

Napsal: 17 led 2018, 13:51
od Napster10
Ahoj, řeším takový divný problém.

Na A4 AWX 1.9TDi 96kW jsem vyměnil střed turba, který jsem zakoupil od AZ turbo. Od polského středu nečekám žádné Plug and Play, ale i přesto mě zaskočil následující problém. Turbo zatáhne až na druhé sešlápnutí plynového pedálu, pak fouká požadovaný tlak a hezky reguluje. Když sleduju hodnoty regulace na neutral a sešlápnu plnej, otáčky se zastaví kolem 3tis, začnou kolísat, regulace je na hodnotě cca 35%, chvílí to takhle kucká a následně vyletí regulace na hodnotu kolem 90% a současně i otáčky do plných. Když u toho ještě sleduju táhlo od baňky, tak při tom zakuckání je lehce povylezlé z baňky ven(vzhledem k základní poloze při běhu), je tam vidět drobné kmitání a pak vyjede uplně dolů a otáčky vyletí nahoru. Zkoušel jsem ladit polohu červíku (tu základní jsem si poznačil) a také přepětí na baňce. Podtlakové hadičky jsou nové, N75 je nový, jediné co zůstalo staré je baňka, kterou jsem zkoušel a nepropouští. Na výstupu z vývěvy mám cca 0,9bar a na hadičce u turba je cca 0,6 - 0,7bar podtlak.

Měl by někdo tucha, na co se zaměřit, případně čím by to mohlo být?


Děkuji předem za odpovědi.

Napsal: 17 led 2018, 18:28
od lumirb

Napsal: 17 led 2018, 19:48
od martinsidlo
A baňka chodí lehce,bez drhnutí? Asi ne.

Napsal: 17 led 2018, 20:17
od Huml
moc zavřený lopatky

Napsal: 17 led 2018, 21:07
od Napster10
Pravdu má Huml, opravdu byly moc zavřené lopatky. Základní nastavení cerviku bylo úplně mimo a když jsem ho zkoušel nastavit podle jiného turba které funguje správně, tak to porad dělalo blbosti. Nakonec jsem mu zkusmo přidal dvě točky oproti originálu a naráz to začalo fungovat...