Turbo po repasi - zátah až na druhé sešlápnutí plynu
Napsal: 17 led 2018, 13:51
Ahoj, řeším takový divný problém.
Na A4 AWX 1.9TDi 96kW jsem vyměnil střed turba, který jsem zakoupil od AZ turbo. Od polského středu nečekám žádné Plug and Play, ale i přesto mě zaskočil následující problém. Turbo zatáhne až na druhé sešlápnutí plynového pedálu, pak fouká požadovaný tlak a hezky reguluje. Když sleduju hodnoty regulace na neutral a sešlápnu plnej, otáčky se zastaví kolem 3tis, začnou kolísat, regulace je na hodnotě cca 35%, chvílí to takhle kucká a následně vyletí regulace na hodnotu kolem 90% a současně i otáčky do plných. Když u toho ještě sleduju táhlo od baňky, tak při tom zakuckání je lehce povylezlé z baňky ven(vzhledem k základní poloze při běhu), je tam vidět drobné kmitání a pak vyjede uplně dolů a otáčky vyletí nahoru. Zkoušel jsem ladit polohu červíku (tu základní jsem si poznačil) a také přepětí na baňce. Podtlakové hadičky jsou nové, N75 je nový, jediné co zůstalo staré je baňka, kterou jsem zkoušel a nepropouští. Na výstupu z vývěvy mám cca 0,9bar a na hadičce u turba je cca 0,6 - 0,7bar podtlak.
Měl by někdo tucha, na co se zaměřit, případně čím by to mohlo být?
Děkuji předem za odpovědi.
Na A4 AWX 1.9TDi 96kW jsem vyměnil střed turba, který jsem zakoupil od AZ turbo. Od polského středu nečekám žádné Plug and Play, ale i přesto mě zaskočil následující problém. Turbo zatáhne až na druhé sešlápnutí plynového pedálu, pak fouká požadovaný tlak a hezky reguluje. Když sleduju hodnoty regulace na neutral a sešlápnu plnej, otáčky se zastaví kolem 3tis, začnou kolísat, regulace je na hodnotě cca 35%, chvílí to takhle kucká a následně vyletí regulace na hodnotu kolem 90% a současně i otáčky do plných. Když u toho ještě sleduju táhlo od baňky, tak při tom zakuckání je lehce povylezlé z baňky ven(vzhledem k základní poloze při běhu), je tam vidět drobné kmitání a pak vyjede uplně dolů a otáčky vyletí nahoru. Zkoušel jsem ladit polohu červíku (tu základní jsem si poznačil) a také přepětí na baňce. Podtlakové hadičky jsou nové, N75 je nový, jediné co zůstalo staré je baňka, kterou jsem zkoušel a nepropouští. Na výstupu z vývěvy mám cca 0,9bar a na hadičce u turba je cca 0,6 - 0,7bar podtlak.
Měl by někdo tucha, na co se zaměřit, případně čím by to mohlo být?
Děkuji předem za odpovědi.