Utahovací moment vstřiky 2.0 TDI 125kw CR
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Utahovací moment vstřiky 2.0 TDI 125kw CR
Prosím ví někdo tyhle momenty a postup na tu kolíbku na vstřikách? Děkují
Peugeot 406 combi 2.0 HDI 80Kw
Kód: Vybrat vše
https://uloz.to/!U1gKZMvC6V8c/crail-xps
Re: Utahovací moment vstřiky 2.0 TDI 125kw CR
Viete mi niekto pozret utahovaci moment na vstreky passat B7 motor 2.0TDI CR 130KW? Je to jeden konik a drži dva vstreky šrobik ide cez to durch M6x1 ak sa nemylil dakujem
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Re: Utahovací moment vstřiky 2.0 TDI 125kw CR
8Nm +180° a nový šrouby, už jsem to viděl párkrát že to uletělo..
Re: Utahovací moment vstřiky 2.0 TDI 125kw CR
Joo, presne takto mi dotiahi auto z ničho nič len rana a bez vykonu....naštastie ostatok zavitu som vytahol dvoma tenkimi šrobovakmi a teleskop.magnetom ..Ale to je rozum dat na 2 vstreky M6 šrobik,pri expanzi je tlak v jednom valci do 2000bar a oni tam daju M6 sice to je mala plocha špička vstreku ale aj tak katastrofa..a ešte jeden cez kopytko....Dakujem za momenty.
- Přílohy
-
- 416090477_940178227504791_4033979048003588210_n.jpg (382.01 KiB) Zobrazeno 803 x
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Re: Utahovací moment vstřiky 2.0 TDI 125kw CR
Jo, přesně, ten šroub prostě v tom místě jak končí závit praskne a je vymalováno, jednou jsem závit v hlavě vložkoval,no,neměl jsem z toho dobrý pocit,sice to jezdí ale víme jak to je,kolem baráku nic,pak s tím pojedou Chorvatsko,bum a bude to...
Pak jsem to na jiném autě přeříznul na M7 a kámoš mi na soustruhu vyrobil nový šroub, tam jsem v klidu,to je na věky
Pak jsem to na jiném autě přeříznul na M7 a kámoš mi na soustruhu vyrobil nový šroub, tam jsem v klidu,to je na věky
Re: Utahovací moment vstřiky 2.0 TDI 125kw CR
Já to dělal minulý týden. Jel s tím ještě 5km aby sjel z dálnice. Urvané přepady, komplet auto od nafty a oleje. Šílené.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Utahovací moment vstřiky 2.0 TDI 125kw CR
Ja som to riešil na 1,6 cadyne
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Re: Utahovací moment vstřiky 2.0 TDI 125kw CR
Jo šak tam je to stejně. Tady tu co jsem dělal teď, to bylo v plném kalupu na dálnici. Ty vstřiky byly o 5 cm ven z hlavy. Trubky natáhlé jak kravský ocas.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Utahovací moment vstřiky 2.0 TDI 125kw CR
No jo no tak nějaký tlaky tam jsou, u nás jeden umělec když mu nešli vstřiky ven tak oddělal šrouby (tehdy myslím Ducato 2.3 ) a druhej mu šel startovat jakože se to uvolní,jak do toho čuměl,vstřik vyletěl,trefil ho pod oko,tlomil mu lícní kost a málem přišel o oko...