Čerpadlo z 1,9 55kw do t4 1,9 50kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
lukin161616
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 18 pro 2014, 19:38
Odpovědi: 0

Čerpadlo z 1,9 55kw do t4 1,9 50kw

Příspěvek od lukin161616 »

Dobrý den, chci se Vás zeptat. Kleknulo mi čerpadlo na vw transporter t4 1,9 50kw. Jelikož stál kamarádovi na dvoře golf 1,9 55kw tak jsem si říkal že si vezmu čerpadlo z něho ale po vymontování svého jsem zjístil že má více konektorů na připojení něž jen stop ventil. Prosím tedy někoho kdo ví jestli to čerpadlo mohu dát do t4 a čidla nezapojovat. Čidla jsou viz fotoObrázek
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

má to ještě mechanickej sytič nebo už ne ??
lukin161616
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 18 pro 2014, 19:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukin161616 »

Má to sytic přes nějaký elektrický ventil, ale to bych klidně předělal z toho starého, nebo si udělal přes vypínač
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Ten ventil dole má dva dráty myslím normálně zapojit + a -. Ten mezi trubkama netřeba řešit.
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Holz-tdi »

ahoj, ten snímač v rozdělovací hlavě mezi vývodama na vstřiky je snímač impulsů pro řídící jednotku, která řídí předvstřik- to je ten elektroventil ve spodní části čerpadla. pokud na něj přivedeš napětí, čerpadlo nebude schopné přidávat předvstřik, to znamená že se stoupajícíma otáčkama bude motor ztrácet kroutící moment a pravděpodobně začne bíle kouřit. když ho nezapojíš pojede to určitě lépe. asi budeš muset laborovat se základním nastavením předvstřiku. Čao.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“