Tak da se to predelat, ale chce to, jak ti pise Slavkov, mit nejakeho darce. Nejlepe evropska verze, ale vetsinu dilu ti poskytne klidne i Anglicak , akorat je urco jina ovladaci trubka spojky a servo trubka, to ma Anglicak obracene. Takze trubku na spojku musis sehnat EU verzi a servotrubku musis sehnat z EU verze 6q a + ji musis jeste nechat upravit .Tzn. sehnat jeste servotrubku z 5q EU verze, pak dat do firmy kde se delaji tlakový hydro hadice, aby ti k tvoji servotrubce z 6q jeste pridelali ocelový konec 5q servotrubky a to navic jeste ve spavne pozici vuci celku.Proste nez tu 5q trubku rozriznou, tak aby se podivali v jake pozici je ten ocelový konec a v te same pozici aby ho zalisovali do trubky 6q. Je to z duvodu , ze 6q ma servo dole, ale 5q nahore , tudiz by ti kus chybel. Zni to slozite , ale z fotek to poznas o co jde .
Samozrejmne ,ze ta servotrubka jde zbastlit i jinak, ale pokud ti jde aspon trochu o vzhled, remeslný provedeni a aby ti servotrubka vedla tam kudy ma a pasovala do origo uchytu , je treba na tom trochu zamakat.
Takze potrebovat budes :
6q prevodovku
obe poloosy
kompletni spojku 240mm z 6q, POUZE dvouhmotu (lamelu nechat rovnou preoblozit na HDS 2x 3,5 mm, samozrejmne srouby koupit nový, na setrvak obvzlast)
spojkove hydraulicke lozisko (urcite dat nove, nejlip origo)
plech mezi motor a prevodovku
silenblok prevodovky (je zesilený oproti 5q)
starter
vsechny spojovaci srouby
kulisu razeni s tahly
spojkovou trubku
upravenou servotrubku
tady par fotek pro predstavu
zde jeste pro lehci a lepsi pochopeni
- prvni 2 obrazky ukazuji 6q servotrubku v seriovem provedeni, v detailu vidis , ze konci jen kratounkým zakoncenim
druhe 2 obrazky ukazuji jiz upravenou trubku ktera je delsi o zminovaný 5q konec , v detailu opet dobre videt
Jeste rada ohledne prevodovky - ta pasuje samozrejmne v ramci koncernu, takze muze být z O1, dal treba z G4, Seat Leon (1M) , Audi A3 (8L) , mozna i dalsi , proste z teto platformy.
Jsou to tyto kody prevodovek EFF DRW ERF FMH , nic jineho (bavime se o predohrabu)
Rozhodne se vyvaruj 6q prevodovkam z F1 , Ibiza atd . Ta spajzka sice vypada totozne, ale nema cidlo pro výpocet rychlosti - neukazoval by ti tachometr a taktez ma pro O1 nepouzitelne zprevodovani, takze na to pozor. Jak uvidis kody FJW nebo FSM , tak pryc od toho.
Zaverem - pokud te to neodradilo a porad o prestavbu stojis , tak ver , ze se ti to nikdy financne nevrati a ze v tom pekný prachy utopis.
Nadruhou stranu - pokud to predelas a budes jezdit po dalnici nebo delsi streky po silnicich 1. tridy aspon 50% svýho najezdu km, uvidis ze tomu 6q propadnes a budes velebit den kdy jsi se k takovemu kroku odhodlal + si nadavat, ze jsi to uz neudelal davno .
