Stránka 1 z 2

1.9 tdi nestartuje

Napsal: 24 bře 2018, 20:36
od Lukáš Dziak
Ahoj. Mám problém na motoru ALH. Začalo mi auto zlobit už během zimy, prodlužovaly se postupně starty. Vyměnil jsem žhavičky i s hrazdou, 109ku, palivový filtr. když bylo pod -5stupňů startoval jsem normálně. I při větších mrazech nebyl problém Jakmile se venku teplota zvedla okolo nuly, začal být se starty problém. Auto kouřilo na bílo ale nechytlo. Vyměnil jsem čerpadlo ale beze změny. Při aktuálních teplotách ani nezakouří. Rozvody jsou nastavené správně, předvstřik 53-57, nafta nepadá, bublinky u čerpadla nejsou.

Díky moc
Lukáš

Napsal: 25 bře 2018, 09:42
od Pája 19
Jaký jsou komprese a jak prášej vstřiky?

Napsal: 02 dub 2018, 17:56
od Lukáš Dziak
Komprese jsem neměřil, nemám kompresmetr. Vstřiky jsou OK, kontrolovány v Bosch servisu a čištěny ultrazvukem.

Napsal: 03 dub 2018, 08:30
od slovacek.milos
co třeba dát startovací dávku na max?

Napsal: 03 dub 2018, 13:10
od jericho-3
A může se motor nadechnout?

Napsal: 04 dub 2018, 19:36
od Lukáš Dziak
Zkoušel jsem zvýšit jak startovací dávku tak i prodloužit žhavení. Vyměnil jsem preventivně i váhu vzduchu, Stop ventil na čerpadle taky druhej. Zkoušel jsem startovat i z kanistru abych vyloučil plovák a vedení před čerpadlem. Stále všechno beze změny, ŘJ normálně komunikuje s Vagem. Hlava je komplet udělaná, kde tady je zakopanej pes...... (wallbash) (wallbash) (wallbash) (wallbash)

Napsal: 04 dub 2018, 19:56
od fenix85
A nemáš náhodou špatně rozvody tedy vačku?

Napsal: 04 dub 2018, 20:02
od Lukáš Dziak
Rozvody jsou v pořádku, dám za to vlastní hlavu na špalek.

Napsal: 04 dub 2018, 20:05
od fenix85
fakt nemáš pootočenou vačku o 180 stupnů?

Napsal: 04 dub 2018, 20:06
od adrian_B
Nemas naozaj otocenu vacku o 180 stupnov ?
Ak to ma tlaky a ide tam nafta tak nie je mozne aby to nechytilo.

Fenix ma predbehol (noteeth)

Napsal: 04 dub 2018, 20:15
od Lukáš Dziak
Chlapi opravdu je vačka správně, je podle pravítka a jako první otevírá výfukový ventil. Čerpadlo je na kolíku. A setrvačníková ryska přesně na zubu. už do toho koukalo několik mechaniků a nikdo nic nevykoumal. Imobilizér taky zhasne po otočení klíčku.

Napsal: 04 dub 2018, 20:19
od fenix85
Vyndej žhavičky at ti někdo startuje a koukej jestli půjde nafta z otvorů pro žhavičky.

Napsal: 04 dub 2018, 20:44
od adrian_B
Alebo vstrek von, zapojeny na cerpadlo a mrknut ci prasi nafta pri starte.

Napsal: 04 dub 2018, 21:01
od vladik
Lukáš Dziak píše:Chlapi opravdu je vačka správně, je podle pravítka a jako první otevírá výfukový ventil. Čerpadlo je na kolíku. A setrvačníková ryska přesně na zubu. už do toho koukalo několik mechaniků a nikdo nic nevykoumal. Imobilizér taky zhasne po otočení klíčku.
Tomu nerozumiem "ako prvy otvara vyfukovy ventil", ak mas spravne otocenu vackovu hriadel, tak vrcholy vaciek by mali byt navrchu na prvom valci, a ako pisal jericho, nemas seknutu chcipaciu klapku, filter vzduchu? Skusal si odpojit teplotne cidlo a startovat?
Povol potrubie na vstrekoch a startuj kym ti z kazdej trubky nepovali nafta, potom dotiahni trubky, proste to odvzdusni

Napsal: 05 dub 2018, 11:31
od jericho-3
Pokud ti pořád jde z výfuku bílý kouř z výfuku PŘI STARTOVÁNÍ , tak to naftu vstřikuje, jinak by to nekouřilo, samozřejmě jde o to, jak to vstřikuje..Ale zkusil bych to na spray, zda to zablafe. Nemohou najednou záhady fyziky zmizet.. Pokud budou vstřiky prášit, není ucpaný přívod vzduchu, motor má kompresi a nafta jest naftou, tak je tam prostě nafta vstříkována JINDY.. :)