Stránka 1 z 2

ASV go hlavy & vymena krouzku

Napsal: 12 dub 2018, 22:22
od tpec
Ahoj,
zrovna delam na svem ASVcku tesneni pod hlavou... hlavu mam po zarovnani, otlakovani, vymene voditek, gufer a zabrouseni ventilu. Chci se zeptat, protoze me napadla teorie, ze kdyz se utesni vrch, tak jestli hrozi, ze odejdou krouzky... setkal se s tim nekdo?

Napsal: 12 dub 2018, 22:33
od adrian_B
Nebal by som sa tam toho...
Ale nepokazis nic aj tym ze to prekruzkujes

Napsal: 12 dub 2018, 22:35
od octaviask
len si odmeraj blok ;) aby si potom nastartoval... ja už som sa poučil..

minulý týždeň som riešil olejožrúta Tsi ktorého frajeri prirekrúžkovali a za studena nechytá kým nedonesieš do kýbla kompresie.

Napsal: 12 dub 2018, 22:44
od adrian_B
Kym si to needitoval tak som nachapal.... Nemiesaj stare tdi s tsi, t. Je jasne ze tie benziny idu do riti koli ovalite. Ale na hentom asv nemoze byt problem po kruzkoch...

Napsal: 13 dub 2018, 01:27
od TANN3R
Bez alespoň částečného obnovení honování nemají nové kroužky moc smysl. Nejlepší je na ten spodek vůbec nesahat, pokud tam není očividně nějaký problém.

Napsal: 13 dub 2018, 08:59
od tpec
Spodek by mel byt dobrej, oleje to nevzalo na interval 10tis. ani decku... takze na to sahat nebudu.

Dekuju za rady

Napsal: 13 dub 2018, 09:13
od ferdy91
ja som mal.tiez asv naj.450 tisic vymenil som kruzky bez honovania a výkon šiel hore odost aj spotreba malinko isla dole určite nič tým nepokazis

Napsal: 13 dub 2018, 11:13
od Rayx
octaviask píše:minulý týždeň som riešil olejožrúta Tsi ktorého frajeri prirekrúžkovali a za studena nechytá kým nedonesieš do kýbla kompresie.
Jen ze zájmu o ty mrchy, co to bylo, 1.8 nebo sestřička 2.0? Ty ani výrobce nepovoloval honovat natož obrábět na opravárenský rozměr, ale třeba KolbenSchmidt na to vyrábí dvě opravárenský velikosti kroužků a nejen rusáci ale i němci mimo autorizák to jedou, otázka je životnost ... Jaks to pořešil a jak vlastně vypadaly válce? Admin nám z toho možná udělá nový vlákno :)

Napsal: 13 dub 2018, 12:11
od octaviask
adrian_B píše:Kym si to needitoval tak som nachapal.... Nemiesaj stare tdi s tsi, t. Je jasne ze tie benziny idu do riti koli ovalite. Ale na hentom asv nemoze byt problem po kruzkoch...
môže, opýtaj sa starších mechanikov, ktorí žijú Tdi od ich začiatkov 1997. Časté to nie je, ale občas sa to stane. Tsi bol len príklad princípu ;) roz dozadu mal kamarát 1.9 citrón SDI po krúžkoch nešlo naštartovať....len roztah, kompresia skoro žiadna.

prípadne ti to po krúžkoch začne tlačiť do veka ventilov a u PD to odvetrávanie nestíha.

nestraším, len upozorňujem!!!

napr moje AWT som prekrúžkoval a pohodička....

Napsal: 13 dub 2018, 12:13
od octaviask
Rayx píše:
octaviask píše:minulý týždeň som riešil olejožrúta Tsi ktorého frajeri prirekrúžkovali a za studena nechytá kým nedonesieš do kýbla kompresie.
Jen ze zájmu o ty mrchy, co to bylo, 1.8 nebo sestřička 2.0? Ty ani výrobce nepovoloval honovat natož obrábět na opravárenský rozměr, ale třeba KolbenSchmidt na to vyrábí dvě opravárenský velikosti kroužků a nejen rusáci ale i němci mimo autorizák to jedou, otázka je životnost ... Jaks to pořešil a jak vlastně vypadaly válce? Admin nám z toho možná udělá nový vlákno :)
BWK to bolo

Napsal: 13 dub 2018, 12:15
od Rayx
Sakra, ono 1.4 to taky umí ... :D

Napsal: 13 dub 2018, 12:18
od octaviask
Rayx píše:Sakra, ono 1.4 to taky umí ... :D
2 roky do toho liali olej neustále..a tak to dopadlo.

Re: ASV go hlavy & vymena krouzku

Napsal: 13 dub 2018, 12:29
od jericho-3
tpec píše:Ahoj,
zrovna delam na svem ASVcku tesneni pod hlavou... hlavu mam po zarovnani, otlakovani, vymene voditek, gufer a zabrouseni ventilu. Chci se zeptat, protoze me napadla teorie, ze kdyz se utesni vrch, tak jestli hrozi, ze odejdou krouzky... setkal se s tim nekdo?
Tohle se říkávalo hlavně v dobách 3krát uložených klik a najetých více km, kdy se utěsnila hlava a odešel spodek.Což u tvého motoru nehrozí. A jak píše octaviask, taky jsem se vymluvil z "kroužkování" TSI právě v tom rozdílu proti TDI, a také proto, že možná investice může přijít vniveč a majitel mě řekne, že jsem to zkurvil a nebude platit. Právě že byl zvyklý, že jsem tohle nejen na dieselech, ale i tehdejších benzinech dělal..Ale dnes je situace jiná, když válec často bývá veelmi oválný.. :)

Napsal: 13 dub 2018, 13:12
od roman1648
já pokaždý když jsem kroužkoval tak to jen pomohlo, tady bych nějakou ovalitu neočekával, navíc když máš dole vanu zrovna vyčistíš koš,omrkneš šály popř. vyměníš
pokud to hodláš provozovat ještě nějaký pátek a děláš to pro sebe, udělal bych to celý tedy vč. kruhů a šálů ..

Napsal: 13 dub 2018, 13:14
od octaviask
ale šak ok ;) krúžkujte, no odmeral by som si to radsej.