Stránka 1 z 1
Spojka avf
Napsal: 21 dub 2018, 19:31
od mmimo
Zdravím mám passat avf 96kw je po Chip a spojka nestíhá mám nové celý set i se dvouhmot. A lamelu sem poslal na přeobložení do renovaku,ozvaly se zpět a buď to udělají za 2500 pořádně(musí vyměnit ten dvojitý plech na kterém je obložení za jeden ocelový ale může se změnit komfort-cukani) a nebo to mají jen vyměnit obložení za cca 800kc ale může se urvat. Mám po chipu 380nm a časem chci dát hybridní turbo a fmic a udělat nový Chip,takze nm bude větší.mam strach s toho cukani co může vzniknout protože každý den jezdím po městě a dálnici, co mám vybrat, má někdo zkušenost. Děkuji
Napsal: 18 kvě 2018, 07:21
od skoda
Jestli máš 5kvalt tak dej jednohmotu kdyztak mám komplet Sachs

👍
Napsal: 18 kvě 2018, 09:19
od marena tdi
240 mm ( 6 ) to musi udrzet i v serii ,tak ze mas asi jen 228 mm ( 5 ). Pokud mas takove plany udelej prestavbu na 6 .
Napsal: 18 kvě 2018, 09:24
od Vici
kdysi jsem na 6q jen přeobložil na HDS a 460Nm to drží v klidu.. nic dalšího se s lamelou nedělalo
Napsal: 18 kvě 2018, 11:30
od cacinek
Pokud ma AVF, tak ma 6q. 380nm musi pobrat seriova spojka. Nejspis mas blato pritlacak z druhovyroby a to nikdy poradne fungovat nebude.
Napsal: 18 kvě 2018, 13:41
od Forest
+1
... jeden z rozdilu od AWX je 6° prevodovka, ktera, to vydrzi, pokud ...
- jiz zminovana nekvalitni druhovyroba (dle mych zkusenosti jedine Sachs)
- neni upraveno pseudochiptunerem nesmyslne odspodu
- majitel nejezdi jako cune
- majitel umi radit
Je mi znam clovek, co najezdil s firemnim vozem po chiptuningu (pozn. kvalitnim) statisice km a neustale mu odchazela spojka. Kdyz me kontaktoval (po vymene za dalsi novou) proc tomu tak je, tak jsem mu rekl obvykle duvody a rekl at mi ukaze jak ridi. Zjistil jsem, ze se spojkovym pedalem neumi pracovat, dal mu par instrukci a od te doby ma najeto temer 100tkm a bez problemu.