Stránka 1 z 1
Megane 1.9 dci 88 kw ma snahu naštartovať vyriešené
Napsal: 01 kvě 2018, 19:56
od Fenix9555
Zdravicko viete poradiť ??, na palubovke svieti service, keď startujem tak chytí na sekundu potom už len snaha naštartovať sklbe z motorom no ako náhle prestane točiť tak zhasne. Je to wow cina diagnostika aka iná diag je vhodná na renault ?
Tlak he v poriadku ihnes skočí na 280bar pri startovani.

Napsal: 01 kvě 2018, 20:25
od jozef9
Ak chytí na sekundu a zhasne, pravdepodobne immo a diag Clip.
Napsal: 01 kvě 2018, 21:07
od Fenix9555
Imo to zrejme nebude zle som sa vyjadril on chytí ale nevie sa pozbierať na volnobezne otacky ma tak cca 300-400 otáčok. Keď ho roztiahnem na 2000 otáčok na rýchlosti a potom zosliapnem plyn na podlahu tak si drží otacky no staci milimeter ubrať a uz sa nevie pozbierat a skape
Napsal: 02 kvě 2018, 05:40
od jozef9
Viac určite povie Renault Clip (odporúčam, ak by mal niekto na blízku), podobný problém sme mali na mazde, tam bol poškodený jeden kábel medzi plynovým pedálom a RJ motora. Na voľnobeh ale išla v pohode.
Napsal: 02 kvě 2018, 08:35
od roman1648
vždyť ti to i píše závadu na plynovém pedálu ne ?
chtělo by to proměřit vodiče od pedálu nebo zkusit jiný pedál
Napsal: 04 kvě 2018, 06:50
od Fenix9555
Takze clip napojený, chyby ziadne neukazuje, po pripojeni naspat delphi ani tam neukazuje uz nič zahada,
No tlak paliva pri startovani je max 380 bar co je dosť málo si myslím ??
Napsal: 04 kvě 2018, 08:26
od jozef9
Štartovať, až vyhodí kontrolku na palubovke a potom Clip, alebo urobiť ešte prepadový test vstrekovačov.
Napsal: 04 kvě 2018, 11:03
od Fenix9555
Dneska som rozhodil rozvod vacka a kluka sedí no cerpadlo je pootocene o pol remenice a to by nemalo vadit nie ?
Napsal: 04 kvě 2018, 11:20
od slovacek.milos
podle mě ti ten motor dusí otevřenný egr odpoj ho od sání, co chcípací klapka nebo ucpaný výfuk???
Napsal: 04 kvě 2018, 15:29
od Fenix9555
Tak vyriešené, dneska som tam fukol start sprej a motor sa rozbehol no take klepanie bolo počuť. A motor mal celkovo hrozny zvuk tak som zhodil vaňu a tri ojnice chodili hore dole 1 mm zhodil som spodok ojnic a ložiská nikde

iba na poslednej boli skoro priesvitné plátky, samozrejme kluka KO aj ojnične oká.
Hlavu som už nestihal dať dole zajtra sa do toho pustim. Ventile by nemuseli byť ohnute či ? Keď to bez ložísk behalo to je cca o 1mm vyskočili vyššie z bloku piesty.
A to mi majiteľ povedal ze išiel po dialnici a motor mu vyplo muselo mu to dosť dlho klepat aby sa to zbrusilo do takehoto stavu.
Napsal: 04 kvě 2018, 15:49
od slovacek.milos
ked ide z motora zvuk ako keby padal kovový regál dole schodmi je tam volačo zle

Napsal: 04 kvě 2018, 16:55
od Fenix9555
To je jasne no tu bol problém ze ten motor neklepal ked ho točiť starter, až ked som fukol sprej do sania a nabral otacky nad 1500 keby som počul to klepanie od zaciatku tak motor rozhodim hneď no nemal som dôvod ked mi majitel povedal ze motor proste len zhasol, plus zavadzala ešte aj chyba zapisana v RJ potenciometer plynového pedalu.
Edit: hlava a piesty ne poskodene, takže vymena ojnic a kluky iba piestne capy su už zabehnute k piestom tie mam nechat pôvodné ?? Alebo prehodit tie co prišli k ojniciam ? Dik...

Napsal: 10 kvě 2018, 09:03
od roman1648
ty co přišly s ojnicema