https://auto.pravda.sk/novinky/clanok/4 ... e-diesely/
Trochu ma to potesilo.
co hovorite na toto
Moderátoři: šulda, Moderátoři
skorej si myslím, že narážal na to, že 2.0 TDI zostane ako jediný dieslový motor v ponuke a nahradí všetky ostatné čiže už nebudú žiadne 1.2, 1.4, 1.6 a zostane len 2.0
Za mňa je to podľa mňa super. najlepšie by bolo ak by všetky tie výkonové varianty mali aj rovnaký HW. to by sa potom čipovalo vo velkom, ale má to aj svoje výhody, ak máš rovnaký hardware = vyrobíš viac kusov = lacnejšie náradné diely
Za mňa je to podľa mňa super. najlepšie by bolo ak by všetky tie výkonové varianty mali aj rovnaký HW. to by sa potom čipovalo vo velkom, ale má to aj svoje výhody, ak máš rovnaký hardware = vyrobíš viac kusov = lacnejšie náradné diely
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
WOBe ty ses zase probudil, co? Motory VW mají DPF s katem takto hned za turbem už více jak 10 let
Jinak vnímám pozitivně přechod na WLTP a měření v reálném provozu. Konečně se nebude tolik lišit udávaná spotřeba s reálnou a ty auta budou příjemnější na jízdu, ne třeba tak tupá, jako byly auta euro 5. Jo a taky konec downsizingu

Jinak vnímám pozitivně přechod na WLTP a měření v reálném provozu. Konečně se nebude tolik lišit udávaná spotřeba s reálnou a ty auta budou příjemnější na jízdu, ne třeba tak tupá, jako byly auta euro 5. Jo a taky konec downsizingu

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5