DPF - BLS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 12 kvě 2017, 06:15
DPF - BLS
Ahoj mám dotaz ohledně DPF na Fabia 2 BLS.
Rožla se mi kontrolka DPF,chyba 008194- filtr pevných častic rada valcu 1.
P2002-00-efektivita na spodní mezi-Sporadicka.
casticovy filtr zatiženi koeficient byl přes 40%
jel jsem tedy auto projet na dalnici,než jsem k dalnici dojel musel jsem jeste natankovat a zatiženi spadlo pod 40%,chybu jsem tedy vymazal a najel na dalnici.Jel jsem okolo 100-110 km/h,hodnoty klesly k 20%kde se držely a níž to nešlo,ubral jsem na 90km/hod a kleslo to na 10%,pak po okrskach cca 5 kilometru jsem jel na 4 stupen a 1500ot/min a kleslo to až na nulu.Nejlepe se to při tomto stylu jízdy čistilo(nejrychleji)
Zadnou regenereaci jsem nezpouštěl.
Pokud jsem jel rychleji cca 130km/hod filtr se spíš plnil než by hodnoty klesaly či se držely)
Zkousel jsem tlak na G450.Do kopce,plyn na podlaze a při cca 160km/hod byl tlak nějakých 280mbar.Vsiml jsem si i že při příjezdu domu jsem měl na volnoběh tlak 0mbar,před jízdou byl na volnoběh myslím 5mbar.
Hmotnbost karbonu je ted 12g, ale to někdo předemnou tento udaj mohl vymazat.
Pokud by bylo DPF KO nedostalo by se samo na 0%,ne?
Po tom co jsem to dostal na nulu mam ujeto cca 66km a zatižení je 41.3%
Poslední regenerace probehla pred 160km, dle vagu.
jde mi o to jestli je DPF opravdu KO nebo jestli tam neni nejaky jiny problem,více podavaneho paliva,spatná lambda sonda pred DPF či jina zavada?mám zkontrolovat jeětě nejake hodnoty ve Vagu?
před cca rokem praskla klikovka,vymeneny ložiska,srouby,EGR,turbo,G450.
Děkuji za radu
Rožla se mi kontrolka DPF,chyba 008194- filtr pevných častic rada valcu 1.
P2002-00-efektivita na spodní mezi-Sporadicka.
casticovy filtr zatiženi koeficient byl přes 40%
jel jsem tedy auto projet na dalnici,než jsem k dalnici dojel musel jsem jeste natankovat a zatiženi spadlo pod 40%,chybu jsem tedy vymazal a najel na dalnici.Jel jsem okolo 100-110 km/h,hodnoty klesly k 20%kde se držely a níž to nešlo,ubral jsem na 90km/hod a kleslo to na 10%,pak po okrskach cca 5 kilometru jsem jel na 4 stupen a 1500ot/min a kleslo to až na nulu.Nejlepe se to při tomto stylu jízdy čistilo(nejrychleji)
Zadnou regenereaci jsem nezpouštěl.
Pokud jsem jel rychleji cca 130km/hod filtr se spíš plnil než by hodnoty klesaly či se držely)
Zkousel jsem tlak na G450.Do kopce,plyn na podlaze a při cca 160km/hod byl tlak nějakých 280mbar.Vsiml jsem si i že při příjezdu domu jsem měl na volnoběh tlak 0mbar,před jízdou byl na volnoběh myslím 5mbar.
Hmotnbost karbonu je ted 12g, ale to někdo předemnou tento udaj mohl vymazat.
Pokud by bylo DPF KO nedostalo by se samo na 0%,ne?
Po tom co jsem to dostal na nulu mam ujeto cca 66km a zatižení je 41.3%
Poslední regenerace probehla pred 160km, dle vagu.
jde mi o to jestli je DPF opravdu KO nebo jestli tam neni nejaky jiny problem,více podavaneho paliva,spatná lambda sonda pred DPF či jina zavada?mám zkontrolovat jeětě nejake hodnoty ve Vagu?
před cca rokem praskla klikovka,vymeneny ložiska,srouby,EGR,turbo,G450.
Děkuji za radu
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 12 kvě 2017, 06:15
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 12 kvě 2017, 06:15
A to znamená, že funguje??? No podle tý hodnoty hmotnost vzduchu aktuální je vidět, že je EGR plně zavřené, povolený max, bez běžící regenerace je cca 300mg/zdvih
A co nemám zkušenost ale jen info z labelu a tam bude asi zásek, protože to má být cca 20sec po studeným startu, tak teplota za DPF má být cca 20-60stupňů bez běžící regenerace, která se spouští od 40% koeficientu zatížení filtru během jízdy.

A co nemám zkušenost ale jen info z labelu a tam bude asi zásek, protože to má být cca 20sec po studeným startu, tak teplota za DPF má být cca 20-60stupňů bez běžící regenerace, která se spouští od 40% koeficientu zatížení filtru během jízdy.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 12 kvě 2017, 06:15
no tak to by mě docela naštvalo kdyby nefungoval:-):-)Rayx píše:A to znamená, že funguje??? No podle tý hodnoty hmotnost vzduchu aktuální je vidět, že je EGR plně zavřené, povolený max, bez běžící regenerace je cca 300mg/zdvih![]()
A co nemám zkušenost ale jen info z labelu a tam bude asi zásek, protože to má být cca 20sec po studeným startu, tak teplota za DPF má být cca 20-60stupňů bez běžící regenerace, která se spouští od 40% koeficientu zatížení filtru během jízdy.
Zkusim to napichnout ted az pujdu z prace kolik to bude ukazovat když je auto studene.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 12 kvě 2017, 06:15
tak EGR je v pořádku nevím proč ukazoval takove špatné hodnoty.
rozpojil a spojil jsem akorat kontakt a ukazuje správné honoty.
Mám problemy s DPF. regenerovalo hodně často a jeste se regenerace přerusovala.Mnostvi sazi bylo 11g(což byla blbost)vymazal jsem hodnoty a nastavil tam na zkousku 25 g.
behem 50 km se koeficinet zanesení dostaval na 60%
Problemy s DPF jsem tady už na foru řešil.
Ted jsem vyměnil Lambda sondu před filtrem.jizdou jsem zanesení dostal na 0%(musel jsem ale auto drzet ve vysokych otačkach)
Ted mám najeto od poslední regenrace cca 90 km a koeficinet zanesení je 0.5% což mi přijde hrozně málo...je to možne nebo je něco špatně?
mám dotaz jestě ohledne VAGU meřene hodnoty 68/3(hmotnost karbonu naučena hodnota)
Vzdy jsem tam mel hodnotu 0, ale ted tam po vyměně te lambdy a ujeti 90km mam 2?Co to prosím znamena?
rozpojil a spojil jsem akorat kontakt a ukazuje správné honoty.
Mám problemy s DPF. regenerovalo hodně často a jeste se regenerace přerusovala.Mnostvi sazi bylo 11g(což byla blbost)vymazal jsem hodnoty a nastavil tam na zkousku 25 g.
behem 50 km se koeficinet zanesení dostaval na 60%
Problemy s DPF jsem tady už na foru řešil.
Ted jsem vyměnil Lambda sondu před filtrem.jizdou jsem zanesení dostal na 0%(musel jsem ale auto drzet ve vysokych otačkach)
Ted mám najeto od poslední regenrace cca 90 km a koeficinet zanesení je 0.5% což mi přijde hrozně málo...je to možne nebo je něco špatně?
mám dotaz jestě ohledne VAGU meřene hodnoty 68/3(hmotnost karbonu naučena hodnota)
Vzdy jsem tam mel hodnotu 0, ale ted tam po vyměně te lambdy a ujeti 90km mam 2?Co to prosím znamena?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 12 kvě 2017, 06:15
Tak trochu update.
Mam ted najeto neco okolo 210km a zaneseni DPF je na 3%
Tlak pred fitrem a za filtrem je v minusovycb hodnotach(-12,5Mbar),pri zapnutym klicku.pri volnobehu je to okolo -5Mbar.
Žádna kontrolka a ani chyba nevyskakuje.
Auto tahne dobře.
Spotreba pri lehke noze je oklo 6,5l pri sviznjsi jizde je tk cca 7,5l coz je opravdu hodne.to by mihlo odpoclvidat ucpanemu filtru ale to by se zanaselo mnohem rychleji ne?mam nahrany i novy SW + davana nova klikovka a s tim ji vsechna ulozeni a kluzna loziska.
Ma otazka je?proc je tlak v minusovych hodnotach?a zanášení je takto male?
Je nekde na DPF vyrazeno cislo vyroby?
Predem diky za jakoukoli radu ci napad.
Mam ted najeto neco okolo 210km a zaneseni DPF je na 3%
Tlak pred fitrem a za filtrem je v minusovycb hodnotach(-12,5Mbar),pri zapnutym klicku.pri volnobehu je to okolo -5Mbar.
Žádna kontrolka a ani chyba nevyskakuje.
Auto tahne dobře.
Spotreba pri lehke noze je oklo 6,5l pri sviznjsi jizde je tk cca 7,5l coz je opravdu hodne.to by mihlo odpoclvidat ucpanemu filtru ale to by se zanaselo mnohem rychleji ne?mam nahrany i novy SW + davana nova klikovka a s tim ji vsechna ulozeni a kluzna loziska.
Ma otazka je?proc je tlak v minusovych hodnotach?a zanášení je takto male?
Je nekde na DPF vyrazeno cislo vyroby?
Predem diky za jakoukoli radu ci napad.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 12 kvě 2017, 06:15
Tak trochu update.
Mam ted najeto neco okolo 210km a zaneseni DPF je na 3%
Tlak pred fitrem a za filtrem je v minusovycb hodnotach(-12,5Mbar),pri zapnutym klicku.pri volnobehu je to okolo -5Mbar.
Žádna kontrolka a ani chyba nevyskakuje.
Auto tahne dobře.
Spotreba pri lehke noze je oklo 6,5l pri sviznjsi jizde je tk cca 7,5l coz je opravdu hodne.to by mihlo odpoclvidat ucpanemu filtru ale to by se zanaselo mnohem rychleji ne?mam nahrany i novy SW + davana nova klikovka a s tim ji vsechna ulozeni a kluzna loziska.
Ma otazka je?proc je tlak v minusovych hodnotach?a zanášení je takto male?
Je nekde na DPF vyrazeno cislo vyroby?
Predem diky za jakoukoli radu ci napad.
Mam ted najeto neco okolo 210km a zaneseni DPF je na 3%
Tlak pred fitrem a za filtrem je v minusovycb hodnotach(-12,5Mbar),pri zapnutym klicku.pri volnobehu je to okolo -5Mbar.
Žádna kontrolka a ani chyba nevyskakuje.
Auto tahne dobře.
Spotreba pri lehke noze je oklo 6,5l pri sviznjsi jizde je tk cca 7,5l coz je opravdu hodne.to by mihlo odpoclvidat ucpanemu filtru ale to by se zanaselo mnohem rychleji ne?mam nahrany i novy SW + davana nova klikovka a s tim ji vsechna ulozeni a kluzna loziska.
Ma otazka je?proc je tlak v minusovych hodnotach?a zanášení je takto male?
Je nekde na DPF vyrazeno cislo vyroby?
Predem diky za jakoukoli radu ci napad.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 12 kvě 2017, 06:15
Čidlo nemeria(neposiela údaj) tlak pred a tlak za filtrom. Meria rozdiel tlakov pred a za filtrom, preto idú k nemu dve hadičky. Výsledok je jedna hodnota, nie dve. Po výmene čidla je nutné previesť adaptáciu pri vypnutom motore práve preto, aby ukazovalo nulovú hodnotu - rozdiel tlakov pred a za filtrom je pri vypnutom motore reálne nula. Robil si adaptáciu po výmene G450?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 12 kvě 2017, 06:15
Ano adaptaci jsme dělali po každé výměně senzoru.passion píše:Čidlo nemeria(neposiela údaj) tlak pred a tlak za filtrom. Meria rozdiel tlakov pred a za filtrom, preto idú k nemu dve hadičky. Výsledok je jedna hodnota, nie dve. Po výmene čidla je nutné previesť adaptáciu pri vypnutom motore práve preto, aby ukazovalo nulovú hodnotu - rozdiel tlakov pred a za filtrom je pri vypnutom motore reálne nula. Robil si adaptáciu po výmene G450?
Měnil jsem i hadičky zda nejsou praskle ci poškozene.Jeden senzor jsem u toho i zlomil.
A ja měl celou dobu za to že to měří tlak před filtrem a tlak za filtrem..Děkuji za vysvetlení..