Stránka 1 z 2
záměna AWX za AVF - po výměne motoru se třese na volnoběh
Napsal: 04 črc 2018, 22:57
od Napster10
ahoj,
řešíme jeden problém který nastal po výměně motoru na Audi A4 1.9tdi 96kw. Původní motor byl AWX, kde praskl blok (jinak běžel hezky, jen šel olej do vody a opačně) a nám se podařilo sehnat AVF. Po výměně motoru však máme problém s tím, že se motor na volnoběh přehnaně třese.. Volnoběžná dávka na VAGU kolísá mezi 13-15mg a korekce na vstřikovačích jsou v normě pouze na druhém a třetím válci, na prvním je cca - 2,8mg a na čtvrtém cca + 2,9mg .. vstřiky měly předtím korekce dobré, seřízení jsou správně a samozřejmostí byly nové gumičky a podložky. Napadá někoho, kde mohl vzniknout problém a jak jej případně řešit? Pomohla by záměna pořadí vstřikovačů?
Díky předem za reakce...
Napsal: 05 črc 2018, 06:36
od Fenix9555
Zmerat kompresiu,vo valcoch to ze sa zmenila korekcia moze mat za nasledok slabsiu kompresiu a rj si to snazi dorovnat.
Napsal: 05 črc 2018, 08:47
od Rayx
Těch -2,8 je špatně, jde tam moc nafty a proto to ECU škrtí a dorovnává + korekcí na 4tým ... Ta 1čka bude na kontrolu.
Jo, a přiřazení vstřiku ke kodu motoru/ECU nevím, to taky může být problém ...
Napsal: 05 črc 2018, 10:04
od octaviask
nečistili ste špičky vstrekov drotenou kefou? ako dlho boli vstreky na stole?
+2.9...je vadný valec(vstrek,ventile ....). Ak bude kompresia OK ešte nemusí znamenať že to aj OK reálne je.
z mojej skusenosti to proste bývajú vstreky...tie PD sú už staré...
vymen 4ty vstrekovač s tretím, uvidíš kam sa to prenesie.
Prvy valec je len dôsledok 4tého.
Ja to už rovno nosím na EPSku lebo posledné roky je to s PD vstrekovačmi psycho. Všetci to len prehadzujú mixlujú...zlé za ešte horšie.
Napsal: 05 črc 2018, 16:53
od Vici
mají oba motory stejné vstřiky? pokud ne a jednotku jste nechali původní....
Napsal: 05 črc 2018, 17:02
od Jirka.
Avf má jiné vstřiky
Napsal: 05 črc 2018, 17:25
od Napster10
Vše je z původního motoru AWX, měnil se jen holý motor, hlava a blok, zbytek zůstal včetně vstřikovačů, které měly korekce dobré, tak taky jednotka zůstala .... zaměnili jsme dnes vstřiky 3-4, chod motoru pořád nepravidelný, do 2tis otáček to cuká a nemá výkon, pak to jakž takž jede, ale 96kw to rozhodně nemá. Startuje to taky špatně a po záměně vstřiků se zhoršily korekce i na 2. a 3. válci. Na VAGu zůstala viset chyba 16688 - nízky kompresní tlak, 4. válec nespaluje.
Pokud by byly na AVF vstřiky opravdu jiné, dal by se do původní jednotky 019FP nahrát SW pro AVF, tak aby si to rozumělo se vstřiky z AWX ? Pokud teda toto je právě ten problém ... dispozice k přehrátí SW mám.
Dokonce i lištu ke vstřikům jsme dali jinou, napružili kontakty a výsledek žádný.
Napsal: 05 črc 2018, 18:36
od Tomas.cz
Změřte kompresní tlaky.
Napsal: 05 črc 2018, 21:14
od octaviask
daj sem korekcie pôvodné...
a korekcie po zámene 3 za 4 ...napisal si to tak neprehladne. chod sa nemal zlepšiť!!!!! Týmto si mal otestovat ci je problem vo vstreku alebo valci!
zmerat kompresiu jasne...
Napsal: 06 črc 2018, 09:40
od hansdob
ohnutá ojnička na AVF jsem jich viděl spousty.
Napsal: 06 črc 2018, 15:07
od Napster10
1. Válec 24 atm
2. Válec 27 atm
3. Válec 26 atm
4. Válec 22 atm
Napsal: 06 črc 2018, 17:29
od octaviask
napis tie korekcie pred a po vymene
Napsal: 06 črc 2018, 19:58
od Huml
podle těch tlaků je to nějaký po smrti
Napsal: 06 črc 2018, 21:27
od octaviask
tak wear limit je 19bar...a pripustny rozdiel je 5 bar medzi valcami. Hodne zalezi od merakov vsakze..
Napsal: 07 črc 2018, 10:11
od hansdob
i taxikářský mrchy s bůh ví kolika na hrbu a každým dnem s jiným řidičem který to honil na co šlo a šetřil i na palivu jak to šlo aby mu zbylo pro sebe měli tlaky kolem 28 takže tlaky 22-24 to už je bííídnej motor a tam už doladit ....... vše má svý nejlepší za sebou a dát to do kupy ...............