Stránka 1 z 2

Golf4 tdi AHF 81kw netahne

Napsal: 26 črc 2018, 05:54
od TomášTDI
Cau,resim golfa tdi netahne v celem rozsahu otacek,do nouzaku nepada,regule chodi krasne(turbo nebylo rozdelane) dal jsem druhou vahu,beze zmeny,nova banka na turbu,podtlak dobrej na budik,rozvody na pripravky,filtry vse nove,sani EGR vse vypucovane ale auto proste oproti ostatnim nejede,predvstrik do 50. Mohl by nekdo ppradit co jeste vyzkouset,treba N75 nebo cidlo tlakove na cooleru,auto nezakouri ani hovno ale jede sotva 140 na rovine,prikladam logy http://leteckaposta.cz/801039907

Napsal: 26 črc 2018, 05:58
od TomášTDI
Podle Logu je vaha slabsi ale vyzkousena z golfa v druhem aute a jede normalne jeste jsem zapomel dodat po nacteni VAGem jedina chyba= vaha vzduchu-neverohodny signal,chybu jsem smazal od tebe doby nenaskocila

Napsal: 26 črc 2018, 07:32
od roman1648
kolik to tlačí turbo ? paliváč nový ?

Napsal: 26 črc 2018, 08:53
od TomášTDI
Podle logu 1bar mozna 1,1 ted nevim presne,jsem.na telefonu a tady to neotevru ano filtry vsechny nove

Napsal: 26 črc 2018, 09:00
od TomášTDI
Ani odspodu to nema ten tah jako jiny auta a ma to 230tis najeto,prijde mi jako by chybelo palivo

Napsal: 26 črc 2018, 09:01
od Rayx
Váha KO - neustále pod požadavkem, i když turbo tlačí OK. Ta další váha, cos zkoušel, byl to správný typ/číslo? Pro sichr zkoukni i konektor, jestli tam není oxidace nebo malý přítlak na pinech, to může dělat ten signál nevěrohodným ;)

Napsal: 26 črc 2018, 09:19
od TomášTDI
Mrknu na to,vahu jsem dal z ASV i z AHF a nepomohlo,potom vahu z Golfa do ASV jsem to prohodil a octavka jela jak strela(neni cip) ale chtel jsem se ujistit ze je dobra ale je fakt ze cisla jsem neporovnaval

Napsal: 26 črc 2018, 19:37
od jurosdi
Vaha je možno OK. Vypadá to ako pripchaté sanie,alebo totalne zapchatý kat.
Cez motor skrátka neprúdi vzduch....

Napsal: 27 črc 2018, 07:17
od george40
...nebo upadlá chcípklapka v EGRu - osobně jsem několikrát řešil . Ona upadne tak, že se z venku tváří vše ok, ale uvnitř zablokuje průchod vzduchu a nechá jen malou mezeru ( v závislosti na tom, jak se tam šprajcne. A turbo tlačí požadavek, ale váha - i když je dobrá - nenaváží tolik vzduchu, protože je tam v cestě do sání pouze malá škvíra a vzduch nestíhá zásobovat motor.

Napsal: 27 črc 2018, 07:41
od roman1648
No sundat egr i s klapkou omrknout každopádně a u toho hned uvidíš jak je na tom sání, bývá to zarostlý že je tam dírka sotva na prst...

Napsal: 27 črc 2018, 08:37
od TomášTDI
Sani vycistene,vaha uz dava hodnoty i 1000,turbina reguluje krasne s novo bankou ale co nechapu od palivoveho filtru jsem vytahl plastovy Tčko a ve filtru sucho(papirovy) coz u dalsich aut co mam doma krasne zalito naftou,vycistil se tedy celej plovak v nadrzi,prehodil jsem palivac za jiny i Tčkem je to lepsi na vykonu ale stale to neni ono,nema to zatah a pozvolna to jde do otacek jakoby proste nebyl prisun nafty,da se nejak otestovat cerpadlo?jakoby by bylo slabe a nedalo dost naftyObrázek

Napsal: 27 črc 2018, 08:41
od TomášTDI
Obrázek

Napsal: 27 črc 2018, 09:37
od Rayx
Hm, ne nadarmo platí čistota půl zdraví, tady to bude zdraví celé ... málo nafty, málo vzduchu ...

Koš v nádrži je fuj, jakpak on chodí ventilek na výstupu k motoru ...
A když jsi sundal to T z filtru a sucho, jakej filtr - značku a typ - tam máš nyní? Že to bude Meyle :D

Napsal: 27 črc 2018, 10:33
od jericho-3
Já šel takhle pozpátku u Golfa mé dcery, což považuji za základní postup, aby člověk měl "čistý přívod" a nakonec jsem skončil u váhy..Ale přitom filtr byl už dost černý, koš byl čistý jako sklo, ale hadičky byly zpuchřelé, takže vlastně několik závad najednou a dcera se už nebojí "prošlápnout turbo"... :D

Napsal: 27 črc 2018, 11:29
od TomášTDI
Filtr ve kterem bylo sucho byl Hengst i pres vsechno vycisteni jak palivove i saci soustavy to stejne nemaka jak ma :D jako tyky jsem se zhrozil kdyz jsem to videl a to mam mit prej poctivych 230tis