Stránka 1 z 2

Toledo ASV - N239,N18,N75,N109,J52 přerušení/zkrat

Napsal: 28 črc 2018, 03:18
od crapper
Zdravím,

spíše než radu hledám někoho v okolí Mostu kdo by mrknul na Toledo M1 ASV, protože to čeho jsem schopný už jsem snad vše vyzkoušel, ale další tipy klidně uvítám ;)

Jedná se o tyto chyby:


17946 - Ventil odpojeni privodu paliva (N109) Preruseni/zkrat ke kostre
19561 - Prepinaci Ventil klapky v sani (N239) Preruseni/zkrat ke kostre
P3105 - 35-00 - -
18027 - Rele zhavicich svicek (J52) Preruseni/zkrat ke kostre
P1619 - 35-00 - -
17957 - Magneticky ventil omezovani plniciho tlaku (N75) Preruseni/zkrat ke kostre
P1549 - 35-00 - -
17849 - Ventil AGR (N18) Preruseni/zkrat ke kostre
P1441 - 35-00 - -

Auto jezdí a padá do nouze náhodně, po dalším startu většinou zase 1-5km jde.

Pojistky OK, kostra u jednotky OK, kabely nikde viditelně prošoupaný nejsou.

Děkuji

Napsal: 28 črc 2018, 05:01
od venca.6
Rele 109 si menil?

Napsal: 28 črc 2018, 06:08
od crapper
Zkusím vyměnit, ale auto nechcípá, jen padá do nouzáku, žádná kontrolka se nerozsvítí.

Napsal: 28 črc 2018, 07:14
od Vici
zkus druhou jednotku... muze byt vadna

Napsal: 28 črc 2018, 14:19
od crapper
Právě nezvládnu párování, hledám někoho z okolí Mostu :(

Napsal: 28 črc 2018, 16:56
od Fantik
Matias by ti dokázal pomoct ;)

Napsal: 29 črc 2018, 19:29
od yardarytarda
crapper píše:Právě nezvládnu párování, hledám někoho z okolí Mostu :(
pošli mi obě jednotky starou i novou a naklonuju ti je.Podrobnosti v případě zájmu na sz.

Napsal: 29 črc 2018, 19:54
od crapper
Děkuji, uz jsem domluvený s Matiasem. Pak dám vědět čím to bylo :)

Napsal: 22 čer 2020, 20:40
od pavel911
Dobrý den. jaký byl problém?
skoda octavia 1.9 TDI ALH 2003
toto auto má stejný problém

Napsal: 22 čer 2020, 22:37
od Huml
no podle mě tou jednotkou, už jsem to taky řešil

Napsal: 23 čer 2020, 08:05
od pavel911
Huml píše:no podle mě tou jednotkou, už jsem to taky řešil
tj. řídicí jednotka motoru?

Napsal: 23 čer 2020, 09:58
od Huml
Jj

Napsal: 23 čer 2020, 11:56
od Kendys_TDI
Prasklá podtlaková hadička ze spodu na turbu ? Zlomený kolíček přívodu vzduchu ze sání do regulačního ventilu ? :D
Pod baterií by měl být nějaký hlavní kostřící - kabel k celému autu (hlavní kostra), tak na tu mrkni (vyndat filtrbox, baterku atd.) jestli tam neni uhnilej a zrezlej a upadlej a zoxidovanej kontakt na tý kostře. Je to častá závada (uhnilé kontakty i hadičky) u aut, který nemají spodní kryty motoru a ten motorový prostor a elektrická výstroj trpí 6x více, než u auta, které je zakrytované.

Napsal: 23 čer 2020, 13:29
od mirulu
všechny ventily mají stejnou napájecí větev. Zaměřil bych se na pojistky, byť řikáš, že jsou ok, na každym ventilu je na jednom pinu stejnobarevnej drát jako na dalšim, na měm musí být 12V k zemi

Napsal: 23 čer 2020, 15:13
od Kendys_TDI
Relé žhaviček ? lišta žhaviček ? připojení ? funkčnost ?
Podle mě relé žhaví dlouho nechce vypnout příhřev ani v létě. Po startu s teplým motorem tam vzniká takový tepelný přebytek, že jednotka neví najednou co s tím: Snaží se omezit přísun nafty; zastavit přísun čerstvého vzduchu před EGR ventilem; AGR ventil plně otevřen ve snaze snížit přisáváním sraček z výfuku teplotu ve spalovacím prostoru, přitom turbo také omezí přívod nasávání na minimum, protože kyslík je to poslední, co v tu chvíli motor potřebuje. Turbo padne do nouzáku a vezme s sebou všechny ostatní členy.
Nevypnulo žhavení, relátko se natolik přehřálo během těch 1-5 ujetých km, že došlo ke zkratu a jelikož ŘJ netušila jak snížit teplotu ve válcích, tak vyhodila pro jistotu všechno co s tím souviselo. Až na ten AGR = ten musel foukat do poslední chvíle a přesto zbytečně a k ničemu.
Proměř relátko žhaviček, zkontroluj napájení k žhavicí liště, kontakty v liště a samotný svíčky. Teď je leto, jde o hovno, zkus žhavení odpojit, jestli to pomůže....