Stránka 1 z 7
SK -ČR
Napsal: 06 srp 2018, 14:18
od A6TDI
Kdyby někdo jezdil pravidelně a byl schopen přibalit motorku většího obsahu a ideálně zkontrolovat dle instrukcí stav tak se na odměně dohodneme . V CR místo určení Humpolec na D1.
Popř. Itálie nebo někde kde jsou levné motorky možná i auta .
SZ
Napsal: 06 srp 2018, 14:36
od Vici
kurnik točíš věci za miliardy a nekoupíš si novou ?

Napsal: 06 srp 2018, 14:57
od A6TDI
To není pro mě strejko

chceš dovízt nějakou jebu ? na dědinu ?
Popř. odprodat ?

Napsal: 06 srp 2018, 18:58
od fekálek
Vici píše:kurnik točíš věci za miliardy a nekoupíš si novou ?

to už jsem někde slyšel, to není pro mě pane. to je pro kamaráda
Napsal: 06 srp 2018, 20:37
od A6TDI
NaLEDuj si tu O3 at mi pěkně vidíš nápis Mi16 až Vás rozprášim s těma chrchlama zahleněnjma . Napiš si kde tě sprášim!

Takhle chodí řádně laděnej 16ventil (ta 4řka mu tam moc nepadla ,jinak ta převodovka je jak víno . golfisti ani nesní

)
https://www.youtube.com/watch?v=3O4nfo3gBLk
Napsal: 06 srp 2018, 20:58
od Vici
čéče ani vr6 mě nenadchlo....mi16 lepší nebude ☺ není turbo,není sranda kterou to máš verzi? ☺
Napsal: 06 srp 2018, 21:07
od A6TDI
To jo no,tohle by tý VR6 asi dalo .
Napsal: 07 srp 2018, 11:47
od jericho-3
A6TDI píše:NaLEDuj si tu O3 at mi pěkně vidíš nápis Mi16 až Vás rozprášim s těma chrchlama zahleněnjma . Napiš si kde tě sprášim!

Takhle chodí řádně laděnej 16ventil (ta 4řka mu tam moc nepadla ,jinak ta převodovka je jak víno . golfisti ani nesní

)
https://www.youtube.com/watch?v=3O4nfo3gBLk
Dej si hochu bacha, tenhle buchar měl poddimenzované ojniční šály, které byly často na plech..Chce to, jakmile se to přiveze, sundat vanu a ty šály vyměnit, jsou za hubičku, jinak to zaklepe a je po malbě..A chce to tam dávat olej tehdejších požadavků a ne pro nějaké novodobé dnešní slečinky, které jej zničí...

Napsal: 07 srp 2018, 12:15
od A6TDI
Hochu ,dej mi adresu a já ti ukážu jak upalujou.
Napsal: 07 srp 2018, 15:19
od fekálek
A6TDI píše:Hochu ,dej mi adresu a já ti ukážu jak upalujou.
Povím ti to asi takhle miliardáři, mel jsem ještě do nedávna P309GTI16 orig modrou motor- ostrý vačky a na weberech jestli teda víš co to je, odlehčený a to opravdu jelo, ale jestli si myslíš, že P405MI16 někoho spráší, tak přijeď a ja tě ukroutim posranou naftovou fabii, tohle zase taková raketa není a ještě jde o to jestli máš verzi 108 nebo 116kw, tak se prober a nemel nesmysly když víš kulový mamánku

Napsal: 07 srp 2018, 17:09
od Rolan
Tyhle starý káry jsou super nostalgie, ale v dnešní době jsou ty výkony u běžnejch aut podobný, jako u MI16.
Sériovou MI16 dneska pojede i sériová OIII 1.4Tsi

Napsal: 07 srp 2018, 23:35
od A6TDI
Fekyču , skoč si pro nanuk at zas nemeleš nesmysle.

Do pajsky ho hradim

Napsal: 08 srp 2018, 12:10
od jericho-3
Rolan píše:Tyhle starý káry jsou super nostalgie, ale v dnešní době jsou ty výkony u běžnejch aut podobný, jako u MI16.
Sériovou MI16 dneska pojede i sériová OIII 1.4Tsi

Ale jak dlouho..uštval by tě, jako kotě. Dnešní KW jsou jiné hodnoty, než tehdejší, dnes se velkoryse zaokrouhluje a je to hlavně lákadlo...Já si na cestách pořád říkám, kurva kde jsou ty kw o kterých se pořád mele? Všichni jezdí jako s hnojem, kdo zato tahá, tak mladí kluci v dodávkách, kterým koncern jen překáží..A Fabie v naftě, to je jako Velorex převrtaný na 400ccm..Co je to za jízdu, když vepředu bručí nějaký stabilák na řepku?Ano, pro hluchově postižené je to terno, ale pro milovníka svižných, benzinových vozů to je otrava, i kdyby to mělo 0-1ookm/h za 5 vteřin...Co z toho je?

Napsal: 08 srp 2018, 17:04
od fekálek
Možná stabilák, ale zbije tě že se pobliješ a co se týče výdrže, věř, že tomu MIčku jak jsi spávně psal určitě vytečou šály ve 220 dřív než tomu pdčku

Napsal: 08 srp 2018, 17:16
od jericho-3

dělal jsem si srandu a Rolan má patrně pravdu, ale nejde moc srovnávat oturbený motor s atmosférickým..Párkrát jsem s Mi 16 jel, dávali jej i do Citroena, také motor jsem na něm dělal, ale musím říct, že když si jej koupila švagrová, která ani netušila, že je to vlastně nejsilnější motor P 405, tak mě zklamal, ona s ním jezdila jako s hnojem, pořád jí tam svítili nějaké kontrolky,/ a byla to moje první jízda s tímto motorem/ , chtěl jsem jej roztočit , ale žádná sláva./byl už nějak utahán/ Bylo to na něj také dost těžké auto, ale další jízda v Citrouši BX už byla lepší...Dnes jsou požadavky vyšší, bohužel většina je využívá hlavně na rovině...Naštěstí jsou i dnes střelci, kteří se nechají vyprovokovat , když na ně tlačí starý sráč..
