Audi Q7, nebo Range rover
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Audi Q7, nebo Range rover
Ahoj motoristi.
Přemýšlím o změně auta. Momentálně mám Jeep grand cherokee 2.7crd. R.v. 2002. Pokukuji po range roveru( nafta 2.7 nebo 3.6), nebo Q7(nafta 3.0 nebo 4.2). Přiměřená spotřeba a aby to něco vydrželo(spolehlivost) a nesežralo mě to na servise. Vyžaduji: občas v autě spíme ve dvou, takže aby šly složit sedačky do rovné podlahy a dalo se tam přespat, většinou budu jezdit po silnici, ale bydlím na horách, takže v zimě sníh. Někdy nějaká axpedice/Balkán, severské země)Cena do 500000,- Kč. Nebo něco podobného ? Ale moc toho není. Za případné postřehy díky.
Přemýšlím o změně auta. Momentálně mám Jeep grand cherokee 2.7crd. R.v. 2002. Pokukuji po range roveru( nafta 2.7 nebo 3.6), nebo Q7(nafta 3.0 nebo 4.2). Přiměřená spotřeba a aby to něco vydrželo(spolehlivost) a nesežralo mě to na servise. Vyžaduji: občas v autě spíme ve dvou, takže aby šly složit sedačky do rovné podlahy a dalo se tam přespat, většinou budu jezdit po silnici, ale bydlím na horách, takže v zimě sníh. Někdy nějaká axpedice/Balkán, severské země)Cena do 500000,- Kč. Nebo něco podobného ? Ale moc toho není. Za případné postřehy díky.


motory 5litru pod kompresorem a plná nálož , ale nařezává to všem

Než q7 tak radši X5 ale tam nevim jak je to s tou čtyřkolou , někdo tu zas plašil že v blesku báby povidali že se sype ,tak nevim. Ale X5 je určo podvozkově lepší než audi. Turek to je ten samej podvozek i motory jak audi...
No jo, na X5 jsem pozapoměl. Motory 3.0 mají prej ok. Nevím jak teda v terénu, ale menší terén by snad dal. Snad se v tom dá přespat. Něco o tom počtu .A6TDI píše:Wobák
Ten Vog je docela mela no ale tam je to tak za melounem ..
motory 5litru pod kompresorem a plná nálož , ale nařezává to všem![]()
Než q7 tak radši X5 ale tam nevim jak je to s tou čtyřkolou , někdo tu zas plašil že v blesku báby povidali že se sype ,tak nevim. Ale X5 je určo podvozkově lepší než audi. Turek to je ten samej podvozek i motory jak audi...
X5 je úplně stejná tragédie, jako jakékoliv jiné SUV. Sere se to víc než 5er/7er, žere to víc a jede to hůř. Obrovská výhoda X5 oproti Q7 a vůbec zbytku SUV odpadu, je možnost koupit s dynamic drivem a hlavně ještě dobrým motorem (4.8i N62 v E70). Díky dynamicu to auto jede v zatáčkách líp, než 95% malých sedanů. O terénu se nemá smysl bavit, tam to nic neumí, stejně jako všechny ostatní SUV.
Mustang GT 4.6
E63 645Ci
E63 645Ci
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Pohon vsech kol u BMW je spis jen marketingova (aby si mohli odskrtnout, ze to nabizeji) nezli funkcni zalezitost. No a u novych BMW je to za trest.A6TDI píše: X5 ale tam nevim jak je to s tou čtyřkolou
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Je to úplně stejnej shit, jako každá čtyřkolka, co není na "stálo". Tzn stejně jako všechny Haldexy a podobny kokotiny s tím, že u BMW ten Xdrive nikdy úplně nepřeruší přenos momentu na jednu nápravu, takže to i nějak funguje. Ale poctivej Torsten, jako bylo staré quattro, nebo u BMW naposledy v E46 nebo e53, to fakt není.
Mustang GT 4.6
E63 645Ci
E63 645Ci