Stránka 1 z 2
Fiat Stilo 1.6 76kw 2003 chyby
Napsal: 28 srp 2018, 20:39
od ROMIK
NaFiat Stilo 182B6.000 - IAW 5NF T9 se sporadicky objevuji sporadicky
DTC P0230 ,D70210 ,U1706.auto zdechne a nejde natočit (bliká immo)
a pak za chvíli jde.Padají tyto jednotky?
Napsal: 29 srp 2018, 15:42
od tatko Tom
Nemá podtlak v nádrži? Známy niektorým autám povoľuje-nedoťahuje celkom uzáver nádrže.
Napsal: 29 srp 2018, 16:12
od fekálek
Immo na stilu je smrt, kámoš to po čtvrté oprave vzdal a stilo prodal
Napsal: 29 srp 2018, 16:25
od tatko Tom
Napsal: 29 srp 2018, 16:27
od fekálek
Stilo si chtěl koupit jericho, ten je vysazenej na italskou kvalitu, tak hurááá
Napsal: 29 srp 2018, 16:30
od tatko Tom
Jedno sme s manželkou kúpili v apríli a doteraz nejazdíme - brzdy... (vymení sa výveva, brzdí, zanedlho nebrzdí a výveva ide nasucho)

Napsal: 29 srp 2018, 16:36
od fekálek
Já to nechci napsat, protože mě všichni zase budou přibíjet na kříž, ale je to tak, kámoš měl fabii a že jako stilo je pěkný, tak si to koupil, žlutý, fakt pěkný, během roku se na tom posralo snad všechno co jde (já to neopravoval) a po všech těch peripetiich si koupil zase fobii, smutnej příběh

Napsal: 29 srp 2018, 17:59
od tatko Tom
Sa malo volať Fiat STIGMA asi...
Napsal: 29 srp 2018, 18:38
od jericho-3
Dejte Stilo tam, kde použivají mozek a nejsou zdegenerovaní koncernem..Já musím zavolat zedníka, aby mi Stilo natočil, protože má neskutečně vymrdaný klíček, tak s ním zatočí několikrát dokola, až zapadne a auto vždy natočí..Auto normálně roztahuje, klidně jezdí s vadnou baterkou , že mu na volnoběh posilovač řízení neposiluje, má 400000km a neprošel mimo turba žádnou opravou. To co snese tohle auto, o tom nemáte ani ánunk, protože máte koncern.Brzdy s problémy jsem nezažil, ale o koncernu a jeho brzdách je tady napsaná bible-jak docílit , aby se nepropadal pedál..Immo začali vyrábět právě kvůli magorům, co musí mít plnou palbu a měli o čem kecat v hospodě. Já problém nikdy neměl, ale mám ho přesto odpojen..Právě Fabia je expert na vadné immo..Asi žijete na jiné planetě než já a ta se nazývá Mladá Boleslav a nikdy jinak...

Napsal: 29 srp 2018, 18:53
od tatko Tom
Mýliš sa v predpokladoch, priateľ.
Jazdil som vraky - Wartburg do 200000 km, Škoda 120LS do 100000.
Mám jednotkové 25-ročné Punto (6,13/100), dvojkové s nájazdom 150000 (podľa tachometra a zožrala ho hrdza no 4-4,5/100 nafty), mám trištvrte roka Multiplu s nájazdom 255000 (4-5/100 nafty).
Tie staré šli, to jednotkové ide (až na spínaciu skrinku) 100%, dvojkové Punto až na hrdzu motoricky super - nulová spotreba oleja od výmeny do výmeny, olej ČISTÝ!!!
Multipla obdobne.
V oboch všetko orig vrátane EGR.
Akurát s tým Stilom problém za problémom.
Nemám ho prečo dávať "tam, kde používajú mozog" - náš automechanik je pozitívne zaťažený na Fiaty a opravuje aj vlastní ich 30 rokov

Ostatne čo pozerám problémy nových Fiatov - kdesi je chyba

Napsal: 29 srp 2018, 19:53
od Domecek
jericho no, toho neřeš, žere jen pizzu
Napsal: 29 srp 2018, 19:57
od ROMIK
K věci prosím.
Napsal: 30 srp 2018, 13:10
od jericho-3
K věci je to, že každý mechanik ví, že jsou specializované firmy, které vyrábějí např. brzdy, vstřikování, písty, vačky , alternátory apod.pro všechny firmy v Evropě...Takže na každém autě může být i 5 druhů firem, které dělají např. brzdy /osobní zkušenost/ kde nějaký VIN kod je houby platný..Takže nadávat na tu kterou firmu není zrovna fér, protože třeba ABS většinou nevyrábí. Moc jsi to nepopsal, a ani nechci nikoho urážet, ale snad je nějaký elektrikář schopen zjistit, v čem je problém...Je třeba zjistit , proč to chcíplo, co tomu chybí..jiskra, směs? Co je to vůbec za motor apod..Tenhle problém má Renault na běžícím pásu , tak auto pošlu k expertovi, který immo vyřadí a je pokoj..U Fiata se mi tohle nestalo , pouze když hoši upravovali -podváděli a křížili tam ŘJ..Já měl dokonce v mém autě ŘJ z Tipa 16V a přitom mám Bravo s 16V jiného typu...a taky to "jelo"..Určitě tady bude expert přes elektroniku , jen aby si tohoto tématu všiml..

P.S. teď jsem si všiml, že máš motor vlastně jako já, jen novější provedení s jiným vstřikováním /sání z PVC/ a s tlakovým ventilem benzinu již u čerpadla v nádrži..
Napsal: 30 srp 2018, 13:17
od jericho-3
A když to jede, tak to chytá na otočení/teplé studené/ a žádný problém? A co se s motorem dělo předtím, nikdo na něm nic nevytvářel?/já osobně teď např.řeším vadnou spín. skřínku/
Napsal: 03 zář 2018, 20:22
od Ferrari1980
fekálek píše:Immo na stilu je smrt, kámoš to po čtvrté oprave vzdal a stilo prodal
Navštíviť napr. Alfatunning a Immo deaktivovať