OII - utržený šroub spodního čepu předního ramene
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OII - utržený šroub spodního čepu předního ramene
Ahoj,
máte nějaký tip, co použít za šrouby, namísto nanýtovaných původních šroubů, které drží spodní čep v předním rameni? Jedná se u O2 před FL. Bude potřeba nějakých pevnostních. Neexistuje nějaká opravná sada? Hledal jsem, ale nacházím jen na OI apod...
Díky.
máte nějaký tip, co použít za šrouby, namísto nanýtovaných původních šroubů, které drží spodní čep v předním rameni? Jedná se u O2 před FL. Bude potřeba nějakých pevnostních. Neexistuje nějaká opravná sada? Hledal jsem, ale nacházím jen na OI apod...
Díky.
jj, ty šrouby uletí skoro vždycky při povolování vzduchem...
normálně šroub co je odněkud z auta ( máme toho plný bedny )
, to jsou všechno pevnostní, nebo pokud nemáš, skoč si do Fabor nebo někam kde prodávají spojovák, kup si pevnostní M10, samojistnou matku a máš to vyřešený
ten starej zbytek normálně vyrazíš
normálně šroub co je odněkud z auta ( máme toho plný bedny )

ten starej zbytek normálně vyrazíš
Šrouby chtěj s pevností 10.9 a jeho délka se uvádí bez hlavy, takže čistě délka funkční části.
Na Fabory zapomeň, tam neví co si za ty šrouby účtovat a jejich cena se rovná ceně ve VW takže nesmyslná.
Třeba D holz je umí ta rozumné ceny.
Na Fabory zapomeň, tam neví co si za ty šrouby účtovat a jejich cena se rovná ceně ve VW takže nesmyslná.
Třeba D holz je umí ta rozumné ceny.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Díky!
Někdo totiž už přede mnou asi 2 šrouby měnil, ale nejsem si jist, že jsou tam pevnostní šrouby, navíc je tam klasická matka...
Proto bych v první fázi tyto obyčejné šrouby vyměnil, jistota je jistota... A proto jsem se ptal, zda je stačí postupně povolit, vyndat a vyměnit bez vyndavání těhlice?
Díky
Někdo totiž už přede mnou asi 2 šrouby měnil, ale nejsem si jist, že jsou tam pevnostní šrouby, navíc je tam klasická matka...
Proto bych v první fázi tyto obyčejné šrouby vyměnil, jistota je jistota... A proto jsem se ptal, zda je stačí postupně povolit, vyndat a vyměnit bez vyndavání těhlice?
Díky